Mody w r53

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

szeniman

Mody w r53

Post autor: szeniman »

Witam szukam jakiegoś sprawdzonego serwisu/osoby zajmującej sie miniakami .Chce zrobić : koło kompresora z paskiem , dolot wydrch ic i strojenie .Macie kogoś zaufanego ?
Awatar użytkownika
Kuner
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 355
Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Mody w r53

Post autor: Kuner »

Na kółko, IC i wydech zapraszam do siebie. Jeśli strojenie to tylko Promotor :)
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI

Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.

tel. 665 885 775; 690 094 000
szeniman

Re: Mody w r53

Post autor: szeniman »

aha no to robie zamowienie i się zgłaszam co do promotora , to jakos nie jestem pewien , masz moze jakies wykrey modyfikowanych przez nich miniaków ?
Awatar użytkownika
Kuner
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 355
Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Mody w r53

Post autor: Kuner »

szeniman pisze:co do promotora , to jakos nie jestem pewien , masz moze jakies wykrey modyfikowanych przez nich miniaków ?
Nie, ale klienci ode mnie którzy tam jeździli byli bardzo zadowoleni. Poza tym właściciel czyli "Miniac" jeździ dobrze pomodzoną Ską. Najtańsi nie są, ale stroją porządnie :)
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI

Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.

tel. 665 885 775; 690 094 000
szeniman

Re: Mody w r53

Post autor: szeniman »

sa gdzies jakieś wykresy ?
Awatar użytkownika
iad
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 160
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:18
Posiadane auto: MCS R53
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Mody w r53

Post autor: iad »

na ich stronce znajdziesz wykresy
szeniman

Re: Mody w r53

Post autor: szeniman »

a no juz widzialem , nie powalaj w stosunku do wykresów angielskich i amerykanskich . Czy jest ktos jeszcze w pl kto sie tym zajmuje ?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8850
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mody w r53

Post autor: flapjck1 »

papier zniesie wszystko, a czy ty zniesiesz wybuchający silnik?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
szeniman

Re: Mody w r53

Post autor: szeniman »

hmm co ma jedno do drugiego , a co do wybuchajacych silnikow to poszukajcie sobie Historii niejakiego Bartka ,z posiadacza nissana GTR r34 któremu to własciciel owej firmy skladał silnik w zeszłym roku.... i jak cala sprawa sie skonczyła .

Z Tego co wiem taki motor ma wytrymałosc ponad 350hp z seryjnego bloku ,a sa w stanch dwa mini ponad 390hp na kompletnie seryjnym dole silnika .

Jezeli afr i egt nie bedzie za wysokie to nie ma prawa sie nic stać .
Awatar użytkownika
Kuner
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 355
Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Mody w r53

Post autor: Kuner »

Czytałem kiedyś temat GTRa (taki niebieski o ile pamiętam?). O ile do panewek i tłoków można się przyczepić to jednak ślady spalania stukowego na denkach tłoków i głowicy to wina strojenia, a tego podobno nie robił promotor (z tego co pamiętam). Nikogo bronić też nie zamierzam, ale widze ile zrobili MINI i radzą sobie one świetnie i długi czas :)
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI

Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.

tel. 665 885 775; 690 094 000
Icewind
Nowy
Nowy
Posty: 21
Rejestracja: 30 kwie 2013, 09:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: ARKADIA

Re: Mody w r53

Post autor: Icewind »

szeniman pisze:a no juz widzialem , nie powalaj w stosunku do wykresów angielskich i amerykanskich . Czy jest ktos jeszcze w pl kto sie tym zajmuje ?
wykresem się nie jeździ tylko samochodem... ja mam w R56 po modach w Promotorze "tylko" 220 KM a jeździ naprawdę zacnie, wcześniej miałem niby 215 KM u innego tunera więc tylko 5 KM różnicy a jazda diametralnie inna. Poza tym jak robisz tylko kółko, wydech i strojenie to cudów się nie spodziewajmy - to są podstawowe mody poza strojeniem i jak ktoś to robi z głową to silniki nie wybuchają...
220/356
szeniman

Re: Mody w r53

Post autor: szeniman »

No niestety , wałaśnie od tego jest hamownia by pokazać przebieg i wartości maksymalne , ( to akurat wiem , bo mam z tym urządzeniem kontakt z 3-4 razy w tygodniu :P )
To urządzenie w trybie inercyjnym idealnie odwzorowuje przebieg i wartość mocy i momentu obrotowego , względem prędkości obrotowej silnika z uwzględnieniem wartości doładowania i składu mieszanki paliwowo powietrznej dostarczanej do silnika .

a to ze ktoś się nie zna i nie umie odczytać wykresu to inna historia , do jazdy po mieście liczy się przebieg a nie wartości maksymalne choć nie od dziś wiadomo ze im cyfry większe tym lepiej. Moment obrotowy ma być możliwie jak najwyzszy dostepny jak najniżej i jak najdłużej się utrzymywać .

więc reasumując właśnie samochód jedzie wykresem , niczym innym :)



Co do miniaka i gtr to za pierwszysm razem tez stroil :)



A i co to za paronoja z wybuchajacymi silnikami ?

POWTARZAM jeżeli AFR , EGT i zaplon jest ok to nic sie nie stanie .
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: Mody w r53

Post autor: AleXander »

szeniman pisze:To urządzenie w trybie inercyjnym idealnie...
Jeśli uważasz, że "inercja" dobrze odwzorowuje real-life to mi przykro. Sorry, ale chyba nie ma o czym gadać.


Co do wykresów i wytrzymałości to tu masz mojego ex-MINI który z seryjnych 163KM w PromotoR'ze został zrobiony na 250:

http://promotormocy.pl/mods/mini-cooper-s-alex

i od 3 lat jeździ bez najmniejszych problemów.

Nie przypominam sobie, żeby Kuba składał silnik w GT-R'ze :shock: drugi :shock: to fakt, ze wierzysz w wartości podawane przez amerykańskich tunerów MINI :lol:

Mam nadzieję, że Kuba sam się pojawi i "obroni" :)
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: Mody w r53

Post autor: AleXander »

Po zasięgnięciu języka mam takie info. Silnik w GTR od strojenia w PromotoR'ze jeździł ROK. Potem pojechał na strojenie gdzie indziej bo warunek Miniac'a był "AEM EMS" ale właściciel powiedział "Nie". Skoczyło się wybuchem na innej hamowni - ja tu winy Kuby nie widzę...

szeniman, nie chcesz jechać do PromotoR'a to nie. Ale wiedz, że sporo tych R53 zrobił i wiedzę na ich temat ma sporą. I jest bardzo powtarzalny w tym co robi a pakiet "kółko-ic-wydech-remap" to z zamkniętymi oczami może bo robił to XX razy. Co potwierdza choćby:
Kuner pisze:ale widze ile zrobili MINI i radzą sobie one świetnie i długi czas
szeniman

Re: Mody w r53

Post autor: szeniman »

co do grt to nie jestem tego pewnien czy jezdził rok , bardziej to przestał wyjezdzjac 2 razy :P a co do aema to jest to jeden z najgorszych stand alonów dostepnych obecnie na rynku i nie dziwie sie ze nie zgodził sie na montaz tego niestabilnego badziewia , majac apexi które w tych wozach sprawdza sie doskonale.
ALE temat gtr powinien sie toczyć miedzy Bartkiem a Minaakiem.


co do hamowni to przy takich mocach to wystarczy inercja ,
hamownia to Produkt DynoProject której miedzy innymi używa EcuPERFORMANCE, VTG , i Kreator mocy. Z zreszta w trybie obciazeniowym nie zdarzyło sie by parematry na rolkach różniły sie od tych na ulicy ( boost/afr/egt)
duzo ludzi juz próbowało dyskusji na ten temat i zawsze okazywało sie ze z hamownia to mieli kontakt tylko w internecie :)

Co do ameryknaskich wyników , to jest tak jak mówicie ,ale nie do konca zazwyczaj są zawyzone ale biorąc poprawke na paliwo którego uzywaja wyniki w europie powinny byc lepsze /takie same.


ale tak z innej beczki

zakladajac taki set

wyedch
kolektor
ic
kółko 15-19%
remap
wałek

czego moza sie psodziewać i czego ewentualnie brakuje
przepustnica ? bypass ? wtryski z worksa albo wieksze ?
ODPOWIEDZ