Strona 1 z 1

Re: koziolek

: 19 maja 2014, 21:28
autor: se7ven
Znalazłem w necie "palenie gumy"

Re: koziolek

: 19 maja 2014, 22:10
autor: flapjck1
Piotr, jak masz kreski z hamowni tego auta to daj je tutaj, ok?

Re: koziolek

: 20 maja 2014, 20:33
autor: se7ven
Napisałeś i masz.
Pomiar 3 wałek z 1300 gaźnikowy Cooper - auto Bogusia.
Pierwsze pomiary Kent 266 (pośredni między 266 a 276 - tak wyszło z fabryki), sprężyny zaworowe podwójne 160LB, głowica 12G285 zawory 33/29.
Bardzo odchudzony układ korbowo-tłokowy, wyważony dynamicznie. FD 3,65 - skrzynia A seria, kółka pośrednie na prostych zębach Made in Humin, sprzęgło sportowe, docisk grey.
Sprawdzony AFR na iglicy BDL - za ubogo od 5000 obr.
Iglica zmieniona moc powinna być większa.
Wykres jest tu:
http://forum.mini.org.pl/viewtopic.php? ... c&start=15

Re: koziolek

: 20 maja 2014, 20:59
autor: flapjck1
cyt. "Silnik przeleżał rozebrany u mnie 4 lata. Auto Bogusia zmieniło właściciela, silnik po remoncie i modach dostał dodatkowy Power.
Wykres 1,0 z dzisiejszego hamowania (niestety nie było pomiaru AFR - uszkodzony sprzęt).
Leszek i ja jesteśmy zadowoleni z wyniku - dalsze modyfikacje są możliwe (zasilanie)."


http://forum.mini.org.pl/files/hamownia_leszek_417.jpg