Strona 1 z 3

Prototypowy IC

: 08 gru 2014, 16:21
autor: Kangus83
Myślenia było sporo,ale efekt jest super co widać po wykresie!!!

Re: Prototypowy IC

: 08 gru 2014, 16:22
autor: Kangus83
:mrgreen:

Re: Prototypowy IC

: 08 gru 2014, 16:22
autor: Kangus83
:mrgreen:

Re: Prototypowy IC

: 08 gru 2014, 16:23
autor: Kangus83
:mrgreen:

Re: Prototypowy IC

: 08 gru 2014, 16:23
autor: Kangus83
:mrgreen:

Re: Prototypowy IC

: 08 gru 2014, 16:24
autor: Kangus83
:mrgreen:

Re: Prototypowy IC

: 08 gru 2014, 16:24
autor: Kangus83
:mrgreen:

Re: Prototypowy IC

: 08 gru 2014, 16:24
autor: Kangus83
:twisted:

Re: Prototypowy IC

: 08 gru 2014, 16:53
autor: flapjck1
tylko wymiana icka takie przyrosty dala?

Re: Prototypowy IC

: 08 gru 2014, 17:01
autor: Sadam
flapjck1 pisze:tylko wymiana icka takie przyrosty dala?


no właśnie...

poza tym jakie efekty są jeśli chodzi o temp. w dolocie, bo otoczenia spadła o 10 stopni :D

Re: Prototypowy IC

: 08 gru 2014, 17:05
autor: B!G LAM3
Krzysiek wymieniał wcześniej kółko pasowe na 17% mniejsze, plus wydech bez cat'a i custom made dolotz wyciętej puszki seryjnej.

Pomiary były jeszcze gdy było ciepło

Z tego co grzesiek mówil temp na serjnym IC sięgają 80/90 stopni po zagrzaniu wiec roznica bylaby dosc konkretna

Re: Prototypowy IC

: 08 gru 2014, 17:43
autor: Kangus83
:razz: dziękuję przyjacielu za wyczerpujący opis hehe

Re: Prototypowy IC

: 08 gru 2014, 17:44
autor: Kangus83
Teraz przy konkretnej jeździe można sobie spokojnie dłoń na icku położyć!!! :wink:

Re: Prototypowy IC

: 09 gru 2014, 00:20
autor: Sadam
B!G LAM3 pisze:Krzysiek wymieniał wcześniej kółko pasowe na 17% mniejsze, plus wydech bez cat'a i custom made dolotz wyciętej puszki seryjnej.

Pomiary były jeszcze gdy było ciepło

Z tego co grzesiek mówil temp na serjnym IC sięgają 80/90 stopni po zagrzaniu wiec roznica bylaby dosc konkretna
yyy, jakby nigdzie nie ma tu merytorycznej odpowiedzi na pytania moje i flapa, a są dość zasadne, jeśli pierwszy pomiar był na serii, a drugi ze zmienionym kółkiem itd. to przyrost nie wynika z IC

jeśli pierwszy pomiar był po kółku itd. to musiał być mocno rozczarowujący skoro wyszła seria :mrgreen:

to że było cieplej to widzę na wykresie, jak było cieplej to silnik miał mniejszą moc to też różnica mogła by wyglądać np 170 KM do 193 przy tej samej temp. otoczenia

może i sięgały 80-90, ale ile mają teraz? Teraz to na dworze jest 0, więc może i można rękę położyć

ale w sumie to ja się nie znam :mrgreen:

Re: Prototypowy IC

: 09 gru 2014, 00:27
autor: B!G LAM3
Sadam pisze:
B!G LAM3 pisze:Krzysiek wymieniał wcześniej kółko pasowe na 17% mniejsze, plus wydech bez cat'a i custom made dolotz wyciętej puszki seryjnej.

Pomiary były jeszcze gdy było ciepło

Z tego co grzesiek mówil temp na serjnym IC sięgają 80/90 stopni po zagrzaniu wiec roznica bylaby dosc konkretna
yyy, jakby nigdzie nie ma tu merytorycznej odpowiedzi na pytania moje i flapa, a są dość zasadne, jeśli pierwszy pomiar był na serii, a drugi ze zmienionym kółkiem itd. to przyrost nie wynika z IC

jeśli pierwszy pomiar był po kółku itd. to musiał być mocno rozczarowujący skoro wyszła seria :mrgreen:

to że było cieplej to widzę na wykresie, jak było cieplej to silnik miał mniejszą moc to też różnica mogła by wyglądać np 170 KM do 193 przy tej samej temp. otoczenia

może i sięgały 80-90, ale ile mają teraz? Teraz to na dworze jest 0, więc może i można rękę położyć

ale w sumie to ja się nie znam :mrgreen:
Jadę swoim na hamownię w najbliższych tygodniach to będzie można porównać, bo nie zmieniałem IC.
Jedyny szkopuł w tym, że mam kolektor wydechowy zmieniony.

nie musisz ładować sarkazmem :lol: