Strona 1 z 1
Pytanie do expertów od MINI
: 15 kwie 2006, 12:34
autor: beamish
Poszukuję konstruktywnego pomysłu na zamontowanie oryginalnej maglownicy przy konwersji jak na zdjęciu.
W miejscu gdzie jest zamontowana oryginalnie przekładnia, wypadłaby miska olejowa silnika. Zastanawiam się nad możliwością zamiany miejscami zwrotnic, tak aby wąs maglownicy wypadł przed osią i włożeniu przekładni od wersji RHD, odwróconej o 180 stopni. Może ma ktoś prostszy pomysł?
P.S. Dysponuję silnikiem Rovera 3.9V8 na wtrysku.
Re: Pytanie do expertów od MINI
: 15 kwie 2006, 13:31
autor: flapjck1
matko boska wariacie...
a tak z konkretow naped bedzie na przod czy tyl??
Re: Pytanie do expertów od MINI
: 15 kwie 2006, 14:24
autor: beamish
tył oczywiście
Re: Pytanie do expertów od MINI
: 15 kwie 2006, 16:23
autor: flapjck1
beamish pisze:tak aby wąs maglownicy wypadł przed osią i włożeniu przekładni od wersji RHD, odwróconej o 180 stopni. Może ma ktoś prostszy pomysł?
o 180 stopni?? w sensie do gory nogami czy przod z tylem?? bo jesli pierwsza opcja to bedziesz musial sie nauczyc od nowa jezdzic autem
bo ty fajera w lewo a kolka w prawo
jesli problemem jest wysokosc na ktorej jest przekladnia to moze ja opuscic troche?? albo podniesc i zamiast kija od kierownicy wypuscic jakis walek kardana?? np drazek kierowniczy z malara?? ale to chyba odpada bo wal pewnie tam bedzie albo skrzynia...
chyba jakas przekladnie bedziesz musial zastosowac... albo wypuscic listwe do przodu, przed silnik, wasy od zwrotnic do przodu i w tym kierunku, chyba tak bedzie najlatwiej...
a z ciekawosci jak rama pod to monstrum bedzie wygladac??
Re: Pytanie do expertów od MINI
: 16 kwie 2006, 23:08
autor: Jerzy
Rozwiązanie jest bardzo proste - miska olejowa z odpowiednim przetłoczeniem.