Poszukuję konstruktywnego pomysłu na zamontowanie oryginalnej maglownicy przy konwersji jak na zdjęciu.
W miejscu gdzie jest zamontowana oryginalnie przekładnia, wypadłaby miska olejowa silnika. Zastanawiam się nad możliwością zamiany miejscami zwrotnic, tak aby wąs maglownicy wypadł przed osią i włożeniu przekładni od wersji RHD, odwróconej o 180 stopni. Może ma ktoś prostszy pomysł?
P.S. Dysponuję silnikiem Rovera 3.9V8 na wtrysku.
Pytanie do expertów od MINI
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Pytanie do expertów od MINI
matko boska wariacie...
a tak z konkretow naped bedzie na przod czy tyl??
a tak z konkretow naped bedzie na przod czy tyl??
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Pytanie do expertów od MINI
beamish pisze:tak aby wąs maglownicy wypadł przed osią i włożeniu przekładni od wersji RHD, odwróconej o 180 stopni. Może ma ktoś prostszy pomysł?
o 180 stopni?? w sensie do gory nogami czy przod z tylem?? bo jesli pierwsza opcja to bedziesz musial sie nauczyc od nowa jezdzic autem bo ty fajera w lewo a kolka w prawo
jesli problemem jest wysokosc na ktorej jest przekladnia to moze ja opuscic troche?? albo podniesc i zamiast kija od kierownicy wypuscic jakis walek kardana?? np drazek kierowniczy z malara?? ale to chyba odpada bo wal pewnie tam bedzie albo skrzynia...
chyba jakas przekladnie bedziesz musial zastosowac... albo wypuscic listwe do przodu, przed silnik, wasy od zwrotnic do przodu i w tym kierunku, chyba tak bedzie najlatwiej...
a z ciekawosci jak rama pod to monstrum bedzie wygladac??
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Jerzy
- Nowy
- Posty: 69
- Rejestracja: 30 sty 2005, 18:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Re: Pytanie do expertów od MINI
Rozwiązanie jest bardzo proste - miska olejowa z odpowiednim przetłoczeniem.
Jerzy
MGF 1,8i, Mini 1380 GTI, Fiat 125p
MGF 1,8i, Mini 1380 GTI, Fiat 125p