Mapa silnika. Dobry warsztat który zna sie na Mini i modyfikacjach.
: 05 sie 2019, 11:23
Witam.
Nazywam sie Rafał. Zostalem posiadaczem coopera s r53. Auto nie mialo zadnych modyfikacji. Ja zaczalem je wprowadzac i aktualnie wymienione zostaly takie podzespoly jak:
- cravenspeed 17% oraz pasek
- cat-back milltek bez rezonatora
- intercooler airtec
- wtryski na 550cc bosch (przy wymianie ich w Holandii mechanik ingerowal w komputer zeby przestawic chip na wieksze wtryski, twierdzac ze nie ruszal mapy przy tym.)
Problem jest taki ze pasek sie slizga(jest zalozony krotszy) i nie wiem czy to czasem nie jest wina napinacza. Wiadomo ze kompresor teraz nie zawsze dmucha tak jak powinien. Drugim problemem jest jednak to ze jak bylem w Polsce we Wroclawiu w firmie robiacej remap powiedziano mi ze mapa byla ruszana i nie sa wstanie napisac mi mapy bo nie maja podstawy. Rozumiem to ze nie chcieli na mnie tylko zarobic i mogli cos tam sobie wgrac i fajnie by bylo. Podeszli do tematu profesionalnie a nie zarobkowo (chwala im za to ). Jest jeszcze jeden obiaw a mianowicie przy okolo 3 tys obrotow na kazdym biegu kiedy chce sie rozpedzac normlanie, nie dynamicznie auto ma taką jakby czkawke i jedzie dalej normalnie.
Szukam kogos kto bedzie mial odpowiednia mape pod te wtryski i ta rolke 17%, kogos kto ma pojecie co robi a nie jakis pierwszy lepszy warsztat.
Prosze dajcie namiary na dobry warsztat ktory zna sie na tych autach i potrafia je modyfikowac. Moga to byc tez namiary w Anglii. Przeplyne promem i jestem.
Dzieki wszystkim za pomoc i pozdrawiam Rafał.
Nazywam sie Rafał. Zostalem posiadaczem coopera s r53. Auto nie mialo zadnych modyfikacji. Ja zaczalem je wprowadzac i aktualnie wymienione zostaly takie podzespoly jak:
- cravenspeed 17% oraz pasek
- cat-back milltek bez rezonatora
- intercooler airtec
- wtryski na 550cc bosch (przy wymianie ich w Holandii mechanik ingerowal w komputer zeby przestawic chip na wieksze wtryski, twierdzac ze nie ruszal mapy przy tym.)
Problem jest taki ze pasek sie slizga(jest zalozony krotszy) i nie wiem czy to czasem nie jest wina napinacza. Wiadomo ze kompresor teraz nie zawsze dmucha tak jak powinien. Drugim problemem jest jednak to ze jak bylem w Polsce we Wroclawiu w firmie robiacej remap powiedziano mi ze mapa byla ruszana i nie sa wstanie napisac mi mapy bo nie maja podstawy. Rozumiem to ze nie chcieli na mnie tylko zarobic i mogli cos tam sobie wgrac i fajnie by bylo. Podeszli do tematu profesionalnie a nie zarobkowo (chwala im za to ). Jest jeszcze jeden obiaw a mianowicie przy okolo 3 tys obrotow na kazdym biegu kiedy chce sie rozpedzac normlanie, nie dynamicznie auto ma taką jakby czkawke i jedzie dalej normalnie.
Szukam kogos kto bedzie mial odpowiednia mape pod te wtryski i ta rolke 17%, kogos kto ma pojecie co robi a nie jakis pierwszy lepszy warsztat.
Prosze dajcie namiary na dobry warsztat ktory zna sie na tych autach i potrafia je modyfikowac. Moga to byc tez namiary w Anglii. Przeplyne promem i jestem.
Dzieki wszystkim za pomoc i pozdrawiam Rafał.