Strona 1 z 2

British Racing Green z 1993

: 28 lut 2022, 11:23
autor: PiotrW
Pragnę się przywitać, mam na imię Piotr mieszkam w Gorzowie, od 3 lat jeżdżę F56 z 2019 roku. Przyszedł czas na spełnienie marzenia z młodości. 2 tygodnie temu kupiłem od Sebastiana Coopera z 1993 i zaczynam remont. Mam cichą nadzieję na wszelką pomoc.

Re: British Racing Green z 1993

: 04 mar 2022, 13:56
autor: PiotrW
Mam pytanie. Plastikowe nadkola na błotnikach mocowanie w błotniku się okręca razem ze śrubą i nie idzie rozwiercić. Macie na to jakiś pomysł?

Re: British Racing Green z 1993

: 04 mar 2022, 14:11
autor: flapjck1
siegnij od srodka, jak jest sruba to musi byc nakretka :)

a fabrycznie to tam nity wogole byly, a potem na przestrzeni wiekow to sie pojawialy blachowkrety, drewnowkrety, srubki itp radosna tworczosc

Re: British Racing Green z 1993

: 04 mar 2022, 14:53
autor: PiotrW
W błotniku jest osadzone aluminiowe mocowanie i kręci się razem z wkrętem, rozwiercić nie idzie, a nie chcę połamać nadkoli. Jutro coś będę próbował robić, dzięki.

Re: British Racing Green z 1993

: 05 mar 2022, 09:46
autor: flapjck1
Aaaa nitonakretka, musisz ja czymś złapać, kombinerkami, morsem itp

Re: British Racing Green z 1993

: 05 mar 2022, 18:55
autor: PiotrW
Z przodu jest tak, jak mówisz, ale tył ma nadkole i nie ma jak się dostać, chyba muszę lekko naciąć nadkole plastikowe i później dać do pospawania.

Re: British Racing Green z 1993

: 05 mar 2022, 20:44
autor: garazowiec
Witamy w gronie . Masz do mnie nie daleko więc jak będziesz miał jakieś większe problemy z remontem chętnie pomogę merytorycznie i praktycznie.

Re: British Racing Green z 1993

: 06 mar 2022, 13:05
autor: PiotrW
@garazowiec cześć, daj na priv kontakt do ciebie.

Re: British Racing Green z 1993

: 06 mar 2022, 13:20
autor: PiotrW
Mam kolejne pytanie, czy usuwać izolację z podłogi jak nie ma rdzy i wymienić na nową?

Re: British Racing Green z 1993

: 06 mar 2022, 15:02
autor: flapjck1
musisz oszacowac czy na pewno nie ma rdzy - szukaj jej w korytku prowadzacym przewod pradowy ale nie z tej strony tylko "od spodu"

Re: British Racing Green z 1993

: 07 mar 2022, 09:16
autor: PiotrW
flapjck1 pisze:musisz oszacowac czy na pewno nie ma rdzy - szukaj jej w korytku prowadzacym przewod pradowy ale nie z tej strony tylko "od spodu"
Trochę ciekawiło mnie czy pod tą oryginalną izolacją może się kryć ruda i czy izolacje nowej generacji nie są lepsze i warto byłoby wymienić?

Re: British Racing Green z 1993

: 07 mar 2022, 14:10
autor: flapjck1
Jak jest rdza to od dołu będzie ja lepiej widać

Re: British Racing Green z 1993

: 07 mar 2022, 14:22
autor: PiotrW
Od dołu jest cały w baranku i rudej nie widać, ale nie jest to jakaś stara struktura, więc nie wiadomo kiedy wyjdzie ruda. Dla pewności zerwę, będę spał spokojniej ;)

Re: British Racing Green z 1993

: 26 mar 2022, 11:13
autor: PiotrW
Jaki klucz do odkręcania filtra oleju polecacie?

Re: British Racing Green z 1993

: 26 mar 2022, 14:08
autor: MikeCZ
Ja używam Tagred TA1052, sprawdził mi się na naprawdę mocno dociągniętym filtrze, gdzie nawet wbity do puszki śrubokręt nie dał rady.