Strona 1 z 6

MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 07 gru 2006, 20:53
autor: Beny
Chciałbym przedstawić swój samochód.
Mini kupiłem 25 maja 2005 roku. Jest to model Flame Red silnikiem 1000cm3.
W dniu zakupu model posiadał standardowe wyposażenie charakterystyczne dla tej serii:
typowa drewniana deska rozdzielcza (popękana tu i tam)
typowa tapicerka i fotele pokryte materiałem w "choinkę"
silnik o pojemności 1 litra, ok. 40 KM
niewielkie ślady korozji w dolnej części drzwi :mrgreen: potem okazały się większe :mrgreen:

poniżej zdjęcia zrobione zaraz po zakupie

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 07 gru 2006, 21:27
autor: flapjck1
tak merytorycznie:
to nie jest "flame red" ??

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 07 gru 2006, 22:18
autor: Beny
Flap, masz rację, przestawiona nazwa już poprawiona


w najbliższym czasie opiszę jakie zmiany zaszły w samochodzie przez ponad rok jego uzytkowania
oraz wrzucę zdjęcia

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 07 gru 2006, 22:33
autor: flapjck1
na pewno zostal lowca saren :P

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 07 gru 2006, 22:52
autor: Sadam
Ulver pisze:Zapomniałeś dodać, że jest to najszybsze Mini.

Pozdrawiam
Witek


Nie przesadzajmy, juz się przecież na forum pojawiały miniaki o mocy 1300KM, więc najszybsze mini to raczej nie :mrgreen:

ale powszechnie znane jako najszybsza litrówka świata :D :D

Deer Hunter :D

Beny może tak go powinieneś nazwać, i jakąś stylową naklejkę gdzieś umieścić. To by był prawdziwy rarytas :D

Pozdrowienia,

Adam

P.S.
czekam na więcej zdjęć.

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 08 gru 2006, 10:41
autor: Beny
Po kupnie mini bardzo szybko zaczęły pojawiać się pomysły na zmiany.
Na pierwszy ogień poszły fotele - kupiłem bardzo wygodne czarne fotele Recaro
Pomalowałem dach na biało i polakierowałem cały przód i drzwi (drzwi były dziurawe a przód był spartaczony przez poprzednika)
Pojawiły się białe paski na bokach wzdłuż auta.
Dołożyłem z przodu dwa halogeny.
Oryginalne lusterka zaostały wymienione na lusterka Englemann, zostały pomalowane na biało.
W 2006 roku wymieniłem gruszki z przodu i kilka innych elementów gumowych.
Pojawiła się nowa kierownica (mniejsza i obszyta skórą w kolorze czarno-czerwonym)
Wymieniłem drewno na nowe (zdjęcia wkrótce) model dośc nietypowy, bo 3 standardowe zegary są na środku :) chyba nikt takiego nie ma :) w naszym pieknym kraju
Zamontowałem również nowe AUDIO, radyjko CLARION, wygłuszone drzwi z przodu, zestaw odseparowany POWER BASS (16,5cm), na tylnej półce zostały stare głośniki które są w zasadzie wyciszone, w bagażniku mała tuba PHONOCAR i wzmacniacz MAGNAT - gra nieźle
Silnik sprawuje się od początku bez zarzutów, ale plan startów w APMC spowodował pojawienie się kolektorów, wydechu, igły w gaźniku i stożka.
Jak już napisali koledzy upolowałem miniakiem sarnę. Razem z sarną na "tamten świat" powędrowały halogeny i grill, maska była w stanie krytycznym ale dobry i tani chirurg doprowadził ją do stanu "wyglądalności" pozbawiając ją jednocześnie miejsca na znaczek z przodu (trochę się rozpędził).
Lakiernik rozpędził się do tego stopnia że znów wymalował drzwi i pomalował nadkola :)
W miejsce starych halogenów pojawiły się nowe - 4 sztuki, jeszcze nie są podpięte :)
Ostatnio fotele Recaro ustąpiły miejsca kubełkowym fotelom KONIG, pojawiły się również pasy szelkowe SABELT.
Na nowy sezon planuję: wymienić gaźnik, wymienić amortyzatory (obecne w zasadzie nie istnieją), założyć regulatory wysokości, wymienić opony na yokohamy 165 (teraz mam 145) i wymienić przekładnie kierowniczą ... oczywiście pan portfel musi wyrazić na to zgodę :)

poniżej aktualne zdjęcia, zdjęcia wnętrza wkrótce

[ Dodano: Sob 19 Kwi, 2008 ]
małe uzupełnienie galerii

w kwietniu 2007 autko wyglądało tak: pomalowane nadkola, 4 dodatkowe halegeny zelmot

[ Dodano: Sob 19 Kwi, 2008 ]
zlot zaniemyśl to mały wypadek i halogeny trochę ucierpiały na skutek mojego gapiostwa i słabych hamulców .... Mirek przeprszam raz jeszcze :oops:

[ Dodano: Pon 21 Kwi, 2008 ]
21 kwiecień 2008

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 26 paź 2008, 21:35
autor: Beny
trochę danych:

pierwsze modyfikacje silnika to "stage 1" i gaźnik hif 38,
które spowodowały przyrost mocy o ok. 10% w stosunku do serii,
14.4.2007 na hamowni wyszło
44,6 KM / 5565 rpms i 70Nm / 3781 rpms

kolejne zmiany to: głowica 12G295 z wałkiem 9/41 55/17 i chwilowo gaźnik hif 44
24.10.2008 na hamowni wyszło
50,2 KM / 5958 rpms i 70Nm / 3262 rpms

zawieszenie w pełni regulowane i nowe kółka dopełniają obraz zmian w tym roku
plany na przyszły rok to obniżenie auta, renowacja wózków, czyli generalnie prace w podwoziu.

flap, jak masz jakieś fajne zdjęcie mojego to wklej lub podeślij fotki na: beny@mini.org.pl

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 18 lut 2009, 20:09
autor: Beny
tak odświeżę trochę temat:

ostatnie zdjęcie z finału apmc 2008, tor miedziana góra - kielce, autorem foty humin (chyba)

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 18 lut 2009, 21:36
autor: Mayon
Beny Twój mini bardzo ładnie sie prezentuje czy mógłbym jeszcze prosić o zdjęcie Twoich felg ?

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 06 maja 2009, 17:23
autor: Beny
na prośbę humina fotki bez naklejek i z oklejeniem (trochę ciemno i z komórki)

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 06 maja 2009, 18:05
autor: m.t.design
fajny :wink:

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 06 maja 2009, 18:50
autor: czestermo
a co to Beny masz sponsora??? automax??

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 06 maja 2009, 19:31
autor: Saint
Ale masz brudne nadkola :neutral:

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 06 maja 2009, 19:45
autor: Beny
czestermo pisze:a co to Beny masz sponsora??? automax??


w pewnym sensie wszyscy mamy bo ... automax dołoży kasę do pucharu i może jeszcze coś jeszcze, wypożyczyłem auto jako magnes na stoisko targowe :)

Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.

: 03 lut 2010, 11:32
autor: Marci-n
Beny, a Twoje mini to na pewno Flame Red? Fabrycznie mają one biały dach, a u Ciebie był czerwony