MINI FLAME RED 1,0 1990r.
Moderator: flapjck1
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
MINI FLAME RED 1,0 1990r.
Chciałbym przedstawić swój samochód.
Mini kupiłem 25 maja 2005 roku. Jest to model Flame Red silnikiem 1000cm3.
W dniu zakupu model posiadał standardowe wyposażenie charakterystyczne dla tej serii:
typowa drewniana deska rozdzielcza (popękana tu i tam)
typowa tapicerka i fotele pokryte materiałem w "choinkę"
silnik o pojemności 1 litra, ok. 40 KM
niewielkie ślady korozji w dolnej części drzwi potem okazały się większe
poniżej zdjęcia zrobione zaraz po zakupie
Mini kupiłem 25 maja 2005 roku. Jest to model Flame Red silnikiem 1000cm3.
W dniu zakupu model posiadał standardowe wyposażenie charakterystyczne dla tej serii:
typowa drewniana deska rozdzielcza (popękana tu i tam)
typowa tapicerka i fotele pokryte materiałem w "choinkę"
silnik o pojemności 1 litra, ok. 40 KM
niewielkie ślady korozji w dolnej części drzwi potem okazały się większe
poniżej zdjęcia zrobione zaraz po zakupie
- Załączniki
-
- mini red flame 2.JPG (33.54 KiB) Przejrzano 7894 razy
-
- mini red flame 1.JPG (37.12 KiB) Przejrzano 7900 razy
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 16:00 przez Beny, łącznie zmieniany 2 razy.
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.
tak merytorycznie:
to nie jest "flame red" ??
to nie jest "flame red" ??
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.
Flap, masz rację, przestawiona nazwa już poprawiona
w najbliższym czasie opiszę jakie zmiany zaszły w samochodzie przez ponad rok jego uzytkowania
oraz wrzucę zdjęcia
w najbliższym czasie opiszę jakie zmiany zaszły w samochodzie przez ponad rok jego uzytkowania
oraz wrzucę zdjęcia
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.
na pewno zostal lowca saren
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.
Ulver pisze:Zapomniałeś dodać, że jest to najszybsze Mini.
Pozdrawiam
Witek
Nie przesadzajmy, juz się przecież na forum pojawiały miniaki o mocy 1300KM, więc najszybsze mini to raczej nie
ale powszechnie znane jako najszybsza litrówka świata
Deer Hunter
Beny może tak go powinieneś nazwać, i jakąś stylową naklejkę gdzieś umieścić. To by był prawdziwy rarytas
Pozdrowienia,
Adam
P.S.
czekam na więcej zdjęć.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.
Po kupnie mini bardzo szybko zaczęły pojawiać się pomysły na zmiany.
Na pierwszy ogień poszły fotele - kupiłem bardzo wygodne czarne fotele Recaro
Pomalowałem dach na biało i polakierowałem cały przód i drzwi (drzwi były dziurawe a przód był spartaczony przez poprzednika)
Pojawiły się białe paski na bokach wzdłuż auta.
Dołożyłem z przodu dwa halogeny.
Oryginalne lusterka zaostały wymienione na lusterka Englemann, zostały pomalowane na biało.
W 2006 roku wymieniłem gruszki z przodu i kilka innych elementów gumowych.
Pojawiła się nowa kierownica (mniejsza i obszyta skórą w kolorze czarno-czerwonym)
Wymieniłem drewno na nowe (zdjęcia wkrótce) model dośc nietypowy, bo 3 standardowe zegary są na środku chyba nikt takiego nie ma w naszym pieknym kraju
Zamontowałem również nowe AUDIO, radyjko CLARION, wygłuszone drzwi z przodu, zestaw odseparowany POWER BASS (16,5cm), na tylnej półce zostały stare głośniki które są w zasadzie wyciszone, w bagażniku mała tuba PHONOCAR i wzmacniacz MAGNAT - gra nieźle
Silnik sprawuje się od początku bez zarzutów, ale plan startów w APMC spowodował pojawienie się kolektorów, wydechu, igły w gaźniku i stożka.
Jak już napisali koledzy upolowałem miniakiem sarnę. Razem z sarną na "tamten świat" powędrowały halogeny i grill, maska była w stanie krytycznym ale dobry i tani chirurg doprowadził ją do stanu "wyglądalności" pozbawiając ją jednocześnie miejsca na znaczek z przodu (trochę się rozpędził).
Lakiernik rozpędził się do tego stopnia że znów wymalował drzwi i pomalował nadkola
W miejsce starych halogenów pojawiły się nowe - 4 sztuki, jeszcze nie są podpięte
Ostatnio fotele Recaro ustąpiły miejsca kubełkowym fotelom KONIG, pojawiły się również pasy szelkowe SABELT.
Na nowy sezon planuję: wymienić gaźnik, wymienić amortyzatory (obecne w zasadzie nie istnieją), założyć regulatory wysokości, wymienić opony na yokohamy 165 (teraz mam 145) i wymienić przekładnie kierowniczą ... oczywiście pan portfel musi wyrazić na to zgodę
poniżej aktualne zdjęcia, zdjęcia wnętrza wkrótce
[ Dodano: Sob 19 Kwi, 2008 ]
małe uzupełnienie galerii
w kwietniu 2007 autko wyglądało tak: pomalowane nadkola, 4 dodatkowe halegeny zelmot
[ Dodano: Sob 19 Kwi, 2008 ]
zlot zaniemyśl to mały wypadek i halogeny trochę ucierpiały na skutek mojego gapiostwa i słabych hamulców .... Mirek przeprszam raz jeszcze
[ Dodano: Pon 21 Kwi, 2008 ]
21 kwiecień 2008
Na pierwszy ogień poszły fotele - kupiłem bardzo wygodne czarne fotele Recaro
Pomalowałem dach na biało i polakierowałem cały przód i drzwi (drzwi były dziurawe a przód był spartaczony przez poprzednika)
Pojawiły się białe paski na bokach wzdłuż auta.
Dołożyłem z przodu dwa halogeny.
Oryginalne lusterka zaostały wymienione na lusterka Englemann, zostały pomalowane na biało.
W 2006 roku wymieniłem gruszki z przodu i kilka innych elementów gumowych.
Pojawiła się nowa kierownica (mniejsza i obszyta skórą w kolorze czarno-czerwonym)
Wymieniłem drewno na nowe (zdjęcia wkrótce) model dośc nietypowy, bo 3 standardowe zegary są na środku chyba nikt takiego nie ma w naszym pieknym kraju
Zamontowałem również nowe AUDIO, radyjko CLARION, wygłuszone drzwi z przodu, zestaw odseparowany POWER BASS (16,5cm), na tylnej półce zostały stare głośniki które są w zasadzie wyciszone, w bagażniku mała tuba PHONOCAR i wzmacniacz MAGNAT - gra nieźle
Silnik sprawuje się od początku bez zarzutów, ale plan startów w APMC spowodował pojawienie się kolektorów, wydechu, igły w gaźniku i stożka.
Jak już napisali koledzy upolowałem miniakiem sarnę. Razem z sarną na "tamten świat" powędrowały halogeny i grill, maska była w stanie krytycznym ale dobry i tani chirurg doprowadził ją do stanu "wyglądalności" pozbawiając ją jednocześnie miejsca na znaczek z przodu (trochę się rozpędził).
Lakiernik rozpędził się do tego stopnia że znów wymalował drzwi i pomalował nadkola
W miejsce starych halogenów pojawiły się nowe - 4 sztuki, jeszcze nie są podpięte
Ostatnio fotele Recaro ustąpiły miejsca kubełkowym fotelom KONIG, pojawiły się również pasy szelkowe SABELT.
Na nowy sezon planuję: wymienić gaźnik, wymienić amortyzatory (obecne w zasadzie nie istnieją), założyć regulatory wysokości, wymienić opony na yokohamy 165 (teraz mam 145) i wymienić przekładnie kierowniczą ... oczywiście pan portfel musi wyrazić na to zgodę
poniżej aktualne zdjęcia, zdjęcia wnętrza wkrótce
[ Dodano: Sob 19 Kwi, 2008 ]
małe uzupełnienie galerii
w kwietniu 2007 autko wyglądało tak: pomalowane nadkola, 4 dodatkowe halegeny zelmot
[ Dodano: Sob 19 Kwi, 2008 ]
zlot zaniemyśl to mały wypadek i halogeny trochę ucierpiały na skutek mojego gapiostwa i słabych hamulców .... Mirek przeprszam raz jeszcze
[ Dodano: Pon 21 Kwi, 2008 ]
21 kwiecień 2008
- Załączniki
-
- yt_26.03.06.JPG
- Sprawnościówka Youngtimer, Kraków 26 marzec 2006
- (401.59 KiB) Pobrany 3117 razy
-
- nosal.jpg (82.31 KiB) Przejrzano 7685 razy
-
- kwiecień 2007.jpg (100.68 KiB) Przejrzano 7650 razy
-
- rozbite halogeny, maj 2007.jpg (51.25 KiB) Przejrzano 7648 razy
-
- fotka z dzisiaj po popołudniowej polerce :)
- mini 2.JPG (70.06 KiB) Przejrzano 7638 razy
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.
trochę danych:
pierwsze modyfikacje silnika to "stage 1" i gaźnik hif 38,
które spowodowały przyrost mocy o ok. 10% w stosunku do serii,
14.4.2007 na hamowni wyszło
44,6 KM / 5565 rpms i 70Nm / 3781 rpms
kolejne zmiany to: głowica 12G295 z wałkiem 9/41 55/17 i chwilowo gaźnik hif 44
24.10.2008 na hamowni wyszło
50,2 KM / 5958 rpms i 70Nm / 3262 rpms
zawieszenie w pełni regulowane i nowe kółka dopełniają obraz zmian w tym roku
plany na przyszły rok to obniżenie auta, renowacja wózków, czyli generalnie prace w podwoziu.
flap, jak masz jakieś fajne zdjęcie mojego to wklej lub podeślij fotki na: beny@mini.org.pl
pierwsze modyfikacje silnika to "stage 1" i gaźnik hif 38,
które spowodowały przyrost mocy o ok. 10% w stosunku do serii,
14.4.2007 na hamowni wyszło
44,6 KM / 5565 rpms i 70Nm / 3781 rpms
kolejne zmiany to: głowica 12G295 z wałkiem 9/41 55/17 i chwilowo gaźnik hif 44
24.10.2008 na hamowni wyszło
50,2 KM / 5958 rpms i 70Nm / 3262 rpms
zawieszenie w pełni regulowane i nowe kółka dopełniają obraz zmian w tym roku
plany na przyszły rok to obniżenie auta, renowacja wózków, czyli generalnie prace w podwoziu.
flap, jak masz jakieś fajne zdjęcie mojego to wklej lub podeślij fotki na: beny@mini.org.pl
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.
tak odświeżę trochę temat:
ostatnie zdjęcie z finału apmc 2008, tor miedziana góra - kielce, autorem foty humin (chyba)
ostatnie zdjęcie z finału apmc 2008, tor miedziana góra - kielce, autorem foty humin (chyba)
- Załączniki
-
- 02_23.jpg (57.67 KiB) Przejrzano 7505 razy
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.
Beny Twój mini bardzo ładnie sie prezentuje czy mógłbym jeszcze prosić o zdjęcie Twoich felg ?
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.
na prośbę humina fotki bez naklejek i z oklejeniem (trochę ciemno i z komórki)
- Załączniki
-
- mini rally.JPG (349.01 KiB) Przejrzano 7399 razy
-
- mini przed.JPG (392.93 KiB) Przejrzano 7399 razy
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- m.t.design
- Swój Człowiek
- Posty: 365
- Rejestracja: 06 lis 2007, 21:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Warszawa,Piaseczno
- Kontakt:
Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.
a co to Beny masz sponsora??? automax??
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.
czestermo pisze:a co to Beny masz sponsora??? automax??
w pewnym sensie wszyscy mamy bo ... automax dołoży kasę do pucharu i może jeszcze coś jeszcze, wypożyczyłem auto jako magnes na stoisko targowe
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Re: MINI FLAME RED 1,0 1990r.
Beny, a Twoje mini to na pewno Flame Red? Fabrycznie mają one biały dach, a u Ciebie był czerwony