ice, oryginalnie to on tak nie był
ale faktycznie może to zrobić tak że wszystko w całości od kolektora aż po sam tył, a można cześciami i obejmami, ja mam tak to właśnie rozwiązane
najpierw kolektor z portkami, potem rura łącząca, a potem tłumik
a to tę zależy od silnika/kolektora jaki masz
jeśli to 998 to można zostać przu standardowym kolektorze, potem przejściówka na rurę 1 3/4 cala, potem rura łącząca i znowu tłumik,
albo można pociąć standardowy wydech, wykorzystać jeden z tłumików montując go na środku i jakoś połączyć go z kolektorem (wykorzystując resztę pociątego wydechu, a zwłaszcza rurę idącą od kolektora)
sposoby są różne kwadratowe i podłóżne
pozdrawiam, Adam
p.s.
mam na sprzedaż używany LCB niestety bez pordzewiałych portek, ale sam kolektor w dobrym stanie, powierzchniowy nalot jak się nietrudno domyślić