Strona 1 z 1

DCOE 40 i 998

: 26 maja 2008, 21:47
autor: Pietro
Tak, taki właśnie syf zaraz zrobie.
Mam jedno pytanie:

Czy 998 (A+ '87) z Weberem nie będzie miało problemów typu "zadławie się jak mi tylko szurniesz gaz" czy to tylko wszystko kwestia wyregulowania gaźnika ?
(silnik od razu dostałby LBC 3-2-1 i pełen przelot do końca)

Pozdrawiam i prosze o wszelkie sugestie, pod i od-powiedzi.

Re: DCOE 40 i 998

: 26 maja 2008, 21:59
autor: flapjck1
napisz jakie sa skladowe twojego gaznika - wymiary dysz zwezek rurek itepe
generalnie idzie wyregulowac - najtrudniejsze do ogarniecia jest zjawisko turbodziury - dosc niestety czeste w silnikach bez przerobek

twoj silnik jest na wysokie czy niskie sprezanie? jak masz orginalna tabliczke znamionowa to mozesz dojsc po numerach do tego - ten pierwszy lepiej zniesie weberka :)

proponuje do tego zestawu jakis waleczek ciekawszy niz seria i moze modzenie w glowicy :)