Strona 1 z 2

BL MkIII 998 1975r.

: 17 lis 2008, 15:21
autor: piekarz
Czesc! Po paru latach moje marzenie w koncu sie spelnilo i w te wakacje udalo mi sie kupic miniaczka :) W pazdzierniku przywiozlem go z Holandii (gdzie zostal zakupiony). Cala trase (ok. 1200km) pokonal bez najmniejszego problemu. Poki co na zime planuje calkiem nowe, bardziej sportowe zawieszenie i male prace blacharskie. Jak beda kiedys pieniazki to... zobaczymy :)

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 17 lis 2008, 15:23
autor: piekarz
kolejne

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 17 lis 2008, 15:24
autor: piekarz
wnetrze na surowo :)

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 17 lis 2008, 16:02
autor: domino1985
śliczniusi :cool:

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 17 lis 2008, 21:36
autor: flapjck1
sliczne felgi
zawsze sie zastanawialem czy te abarthy wchodza na zaciski 7/7,7/7,9

tylko nakladka na kierownicy paskudna :)

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 17 lis 2008, 21:47
autor: piekarz
przejsciowka, w mojej musze podkleic skore :)

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 18 lis 2008, 10:01
autor: rogal
he, he :)
No i wyszło na jaw kto z Warmińsko-Mazurskiego czerwonym na 10" po Trójmieście lata.
A mnie o to posądzano :)

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 18 lis 2008, 10:18
autor: mini23
bardzo ladna sztuka..

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 18 lis 2008, 11:05
autor: Konrad K_2
no i nastepne warminsko mazurskie mini

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 18 lis 2008, 12:38
autor: adam-nl
hej Piekarz

piekne felgi mille miglia, nareszcie ktos odwazny
napisz cos wiecej o planach dotyczacych zawieszenia, to interesujacy temat, byc moze pojde w twoje slady
pozdrowienia

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 01 gru 2008, 00:19
autor: PROCu
o takie same felgi jak u mnie :mrgreen:

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 07 gru 2008, 23:17
autor: piekarz
To masz ładne felgi PROCu :D
Co do pytania adama-nl - przepraszam ale nie odpisywałem z braku czasu - uczelnia :( Jeśli chodzi o zimowe prace to chyba jednak zrezygnuję z robienia teraz zawieszenia, gumy wydają się być w dobrym stanie, zobaczymy może nowe amorki Spax'a regulowane a może skończy się tylko na gazowych KYB. Myślałem o negative camber ale to jeszcze nie teraz. Oczywiście wymiana wszystkich tzw. poly bushes, no i pewno coś z układem kierowniczym będzie robione ale to zobaczę jak się wszytko obejrzy. Koniecznie natomiast do wymiany idzie sprzęgło. Co do robót blacharskich to daję sobie na luz i zrobię porządnie za jakiś czas pewnie gdzieś w kraju, w którym zakupiłem miniaka bo z doświadczenia pewnego kolegi wolę unikać naszych rodzimych blacharzy (szpachla, szpachla i jeszcze raz szpachla :evil: )...

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 08 gru 2008, 20:06
autor: se7ven
piekarz pisze:Co do robót blacharskich to daję sobie na luz i zrobię porządnie za jakiś czas pewnie gdzieś w kraju, w którym zakupiłem miniaka bo z doświadczenia pewnego kolegi wolę unikać naszych rodzimych blacharzy (szpachla, szpachla i jeszcze raz szpachla :evil: )...

Ja sądzę, że nie zrobisz jak usłyszysz cenę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 08 gru 2008, 20:20
autor: piekarz
Znam ceny i kieruję się zasadą raz a dobrze!

Re: BL MkIII 998 1975r.

: 08 gru 2008, 20:27
autor: gadzio
Piotr Topór pisze:Ja sądzę, że nie zrobisz jak usłyszysz cenę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Racja :!: Ostatnio będac w sklepie "The little car company"właściciel pytał mnie czy nie mam kogos w Pl żeby mu restaurował miniaki bo...w Holandii jest za drogo :lol: więc szukaj jednak blacharza u nas.Jak dopilnujesz sprawy to szpachli nie będzie :lol: