Strona 1 z 1

problem z hamulującymi

: 24 sie 2009, 23:40
autor: Konrad K_2
zaczynam jechac jest ok , jak z 2 razy zahamuje klocki zostaja przy tarczach sie gatuja,

wczesniejsza diagnoza ze plyn sie gotuje byla bledna

help

Re: problem z hamulującymi

: 24 sie 2009, 23:49
autor: Gibki Staruszek
Pewnie zardzewiały i zastały jest czpień przechodzący przez zacisk ... kiedyś tak miałem ... musiałem potraktować go palnikiem a potem szlifowanie i smar na bazie miedzi ...

Re: problem z hamulującymi

: 25 sie 2009, 09:55
autor: Sadam
Gibki Staruszek pisze:Pewnie zardzewiały i zastały jest czpień przechodzący przez zacisk ... kiedyś tak miałem ... musiałem potraktować go palnikiem a potem szlifowanie i smar na bazie miedzi ...


??????

w mini nie ma żadnego czpienia tak jak w innych autach (nie jestem pewien czy dobrze wiem co masz na myśli, ale wydaje mi się że tak)

zacisk jest dwutłoczkowy po jednym tłoczku na stronę tarczy, tłoczek jest wypierano bezpośrednio przez płyn, i naciska bezpośrednio na tarczę

Re: problem z hamulującymi

: 25 sie 2009, 10:29
autor: monsterk
skorodowały powierzchnie styku klocka z zaciskiem, tzn jego łoże, klocek się rozgrzewa- zwiększa swoją objetość i się zakleszcza.
Jednym słowem niechlujstwo i nie dbanie o hamulce :mrgreen:

Re: problem z hamulującymi

: 25 sie 2009, 14:13
autor: Konrad K_2
monsterk pisze:skorodowały powierzchnie styku klocka z zaciskiem, tzn jego łoże, klocek się rozgrzewa- zwiększa swoją objetość i się zakleszcza.
Jednym słowem niechlujstwo i nie dbanie o hamulce :mrgreen:

coś w tym jest, ide nadrobic zaległośći w dbalstwie :-P

Re: problem z hamulującymi

: 25 sie 2009, 15:05
autor: Gibki Staruszek
Sadam pisze:
Gibki Staruszek pisze:Pewnie zardzewiały i zastały jest czpień przechodzący przez zacisk ... kiedyś tak miałem ... musiałem potraktować go palnikiem a potem szlifowanie i smar na bazie miedzi ...


??????

w mini nie ma żadnego czpienia tak jak w innych autach (nie jestem pewien czy dobrze wiem co masz na myśli, ale wydaje mi się że tak)

zacisk jest dwutłoczkowy po jednym tłoczku na stronę tarczy, tłoczek jest wypierano bezpośrednio przez płyn, i naciska bezpośrednio na tarczę


Faktycznie ... z ciekawości zobaczyłem na jakiś schemat i nie ma czpienia ... jeszcze nie rozbierałem zacisków w mini. Generalnie problem tkwi w tym,że klocek stoi w miejscu i nie cofa się ... Jak masz to użyj miedzi ale z tubki nie szpraja .Z tuby jest gęściejszy.

Re: problem z hamulującymi

: 25 sie 2009, 17:44
autor: Konrad K_2
rozruszałem, wciskałem do oporu, posmarowałem i dziala

dziękować