Strona 1 z 1
Modyfikacje silników - ranking
: 08 sty 2010, 15:59
autor: humin
no Beny nic nie dajesz znać że na stronce Marka pojawił sie mały ranking
http://markfive.republika.pl/ctun/tun92.htm
Re: Modyfikacje silników - ranking
: 08 sty 2010, 18:00
autor: macko
Humin,
ten ranking to od kilku miesięcy jest
coś mało uważnie przeglądasz stronę Marka ;P
pozdrawiam
macko
modyfikacje silników - ranking
: 08 sty 2010, 18:43
autor: markfive
W tabeli nie ma wszystkich wyników z hamowni. Umieściłem te które do mnie dotarły. Będzie więcej w przyszłości.
Re: Modyfikacje silników - ranking
: 08 sty 2010, 18:45
autor: macko
Marku Marku witaj
Re: Modyfikacje silników - ranking
: 08 sty 2010, 20:14
autor: Beny
Humin,
jak zauważyłes zapewne cała strona dzięki pracy Marka wygląda zupełnie inaczej ... a treści jak zwykle co niemiara
nic, tylko się cieszyc że mamy taką stronkę w Polsce i że Markowi chce się ją prowadzić
Re: Modyfikacje silników - ranking
: 08 sty 2010, 21:41
autor: mazak234
Za całą pracę włożoną w stronkę należałby się co najmniej osobny topic z podziękowaniami dla markfive
Re: Modyfikacje silników - ranking
: 08 sty 2010, 22:28
autor: flapjck1
on to wie, spoko
Re: Modyfikacje silników - ranking
: 09 sty 2010, 19:25
autor: humin
Beny pisze:Humin,
jak zauważyłes zapewne cała strona dzięki pracy Marka wygląda zupełnie inaczej ... a treści jak zwykle co niemiara
nic, tylko się cieszyc że mamy taką stronkę w Polsce i że Markowi chce się ją prowadzić
zauważyłem zauważyłem, choć może tabela mi umknęła
czapka z głowy za zapał do tworzenia stronki ! niewiele jest ludzi mających pasję oraz chęć dzielenia się doświadczeniami dookoła
tym bardziej miło Cie Marku widzieć na forum
modyfikacje silników - ranking
: 09 sty 2010, 20:04
autor: markfive
Dzięki za pozytywny odbiór mojej strony. Gdy umieszczałem ją w sieci w 2002 roku była jedyną polską stroną, która nie zawierała żadnych przedruków i oparta była w większości na moich własnych praktycznych doświadczeniach. Była to również moja odpowiedź na rozmaite krążące w sieci opinie i wypowiedzi dotyczace technicznych szczegółów, majace niewiele wspólnego z prawdą. Zazwyczaj dzieje się tak gdy publikacje oparte są wyłącznie na teorii i opowieściach zasłyszanych przy przysłowiowym piwie.
Obecnie sytuacja jest zupełnie inna i dostęp do informacji jest niezwykle ułatwiony.
Dotychczas nie uczestniczyłem w dyskusjach na forum z prozaicznego powodu braku stałego dostępu do sieci.
Będę tu zagladał częściej ale nie mam zamiaru wypowiadać się w kwestiach w których nie mam własnych praktycznych doświadczeń.
Przesyłajcie aktualne wyniki z hamowni z opisami zmian. Będę je analizował i umieszczał w rankingu Strefy Mocy. Zastrzegam sobie jednak prawo odrzucania wyników niewiarygodnych, to jest takich, które nie są możliwe do uzyskania przy opisanych zmianach.
Re: Modyfikacje silników - ranking
: 09 sty 2010, 21:52
autor: se7ven
Witaj Marku!
Re: Modyfikacje silników - ranking
: 21 sty 2010, 20:54
autor: markfive
Darek Kostrubal pisze:...Co dalej z projektem 998 z glowica od 1.3. Osobiscie mam blok nominal z podcieciami na zawory co osobiscie zrobilem ,nomial korbowod. Plus pres-fit tloki.., i glowice 1.3.. i tak sie zastanawiam co dalej
...
Projekt chwilowo utknął w miejscu. Nie mam warunków do pracy w garażu zimą. Zresztą już nie to zdrowie co .....lat temu.
Opis realizacji projektu na razie usunięty ze strony ze względu na ...niezdrową i zupełnie niepotrzebną sensację jaką wzbudził. Dopóki silnik ten nie zostanie złożony i uruchomiony to go nie ma. Jest to projekt "niskobudżetowy" z maksymalnym wykorzystaniem typowych dostępnych części i tyle. To wcale nie musi się udać. Z wiosną wrócę do tematu.
Jeżeli pytasz co dalej w Twoim przypadku, wszystko zależy od tego co chcesz osiągnąć i po co to robisz. Jeżeli masz jakieś konkretne pytania pisz na mail. Jak będę znał odpowiedź postaram się pomóc.
modyfikacje silników - ranking
: 18 lut 2010, 22:40
autor: markfive
Dla zainteresowanych modyfikacjami seryjnych silników serii A / A+ o pojemnosci 998 cc ciekawe porównanie efektów zastosowania zestawu "stage 1 kit" w trzech różnych samochodach mini 1000 z naszego, "krajowego podwórka". Wykres sporządzony został na podstawie wyników badań na hamowniach w 2007, 2009 i 2010 roku. Porównania takie są potrzebne po to by już na wstępie, przed podjęciem decyzji - co i jak modyfikować, można było okreslić w przybliżeniu końcowe rezultaty.
zobacz wykres w "strefie mocy" na stronie AMMC