Strona 1 z 1

Modyfikacje silników - ranking

: 08 sty 2010, 15:59
autor: humin
no Beny nic nie dajesz znać że na stronce Marka pojawił sie mały ranking :)
http://markfive.republika.pl/ctun/tun92.htm

Re: Modyfikacje silników - ranking

: 08 sty 2010, 18:00
autor: macko
Humin,

ten ranking to od kilku miesięcy jest :) coś mało uważnie przeglądasz stronę Marka ;P

pozdrawiam
macko

modyfikacje silników - ranking

: 08 sty 2010, 18:43
autor: markfive
W tabeli nie ma wszystkich wyników z hamowni. Umieściłem te które do mnie dotarły. Będzie więcej w przyszłości.

Re: Modyfikacje silników - ranking

: 08 sty 2010, 18:45
autor: macko
Marku Marku witaj :)

Re: Modyfikacje silników - ranking

: 08 sty 2010, 20:14
autor: Beny
Humin,
jak zauważyłes zapewne cała strona dzięki pracy Marka wygląda zupełnie inaczej ... a treści jak zwykle co niemiara

nic, tylko się cieszyc że mamy taką stronkę w Polsce i że Markowi chce się ją prowadzić

Re: Modyfikacje silników - ranking

: 08 sty 2010, 21:41
autor: mazak234
Za całą pracę włożoną w stronkę należałby się co najmniej osobny topic z podziękowaniami dla markfive :P

Re: Modyfikacje silników - ranking

: 08 sty 2010, 22:28
autor: flapjck1
on to wie, spoko

Re: Modyfikacje silników - ranking

: 09 sty 2010, 19:25
autor: humin
Beny pisze:Humin,
jak zauważyłes zapewne cała strona dzięki pracy Marka wygląda zupełnie inaczej ... a treści jak zwykle co niemiara

nic, tylko się cieszyc że mamy taką stronkę w Polsce i że Markowi chce się ją prowadzić


zauważyłem zauważyłem, choć może tabela mi umknęła

czapka z głowy za zapał do tworzenia stronki ! niewiele jest ludzi mających pasję oraz chęć dzielenia się doświadczeniami dookoła

tym bardziej miło Cie Marku widzieć na forum

modyfikacje silników - ranking

: 09 sty 2010, 20:04
autor: markfive
Dzięki za pozytywny odbiór mojej strony. Gdy umieszczałem ją w sieci w 2002 roku była jedyną polską stroną, która nie zawierała żadnych przedruków i oparta była w większości na moich własnych praktycznych doświadczeniach. Była to również moja odpowiedź na rozmaite krążące w sieci opinie i wypowiedzi dotyczace technicznych szczegółów, majace niewiele wspólnego z prawdą. Zazwyczaj dzieje się tak gdy publikacje oparte są wyłącznie na teorii i opowieściach zasłyszanych przy przysłowiowym piwie.

Obecnie sytuacja jest zupełnie inna i dostęp do informacji jest niezwykle ułatwiony.

Dotychczas nie uczestniczyłem w dyskusjach na forum z prozaicznego powodu braku stałego dostępu do sieci.
Będę tu zagladał częściej ale nie mam zamiaru wypowiadać się w kwestiach w których nie mam własnych praktycznych doświadczeń.

Przesyłajcie aktualne wyniki z hamowni z opisami zmian. Będę je analizował i umieszczał w rankingu Strefy Mocy. Zastrzegam sobie jednak prawo odrzucania wyników niewiarygodnych, to jest takich, które nie są możliwe do uzyskania przy opisanych zmianach.

Re: Modyfikacje silników - ranking

: 09 sty 2010, 21:52
autor: se7ven
Witaj Marku! :wink:

Re: Modyfikacje silników - ranking

: 21 sty 2010, 20:54
autor: markfive
Darek Kostrubal pisze:...Co dalej z projektem 998 z glowica od 1.3. Osobiscie mam blok nominal z podcieciami na zawory co osobiscie zrobilem ,nomial korbowod. Plus pres-fit tloki.., i glowice 1.3.. i tak sie zastanawiam co dalej :?: ...

Projekt chwilowo utknął w miejscu. Nie mam warunków do pracy w garażu zimą. Zresztą już nie to zdrowie co .....lat temu.
Opis realizacji projektu na razie usunięty ze strony ze względu na ...niezdrową i zupełnie niepotrzebną sensację jaką wzbudził. Dopóki silnik ten nie zostanie złożony i uruchomiony to go nie ma. Jest to projekt "niskobudżetowy" z maksymalnym wykorzystaniem typowych dostępnych części i tyle. To wcale nie musi się udać. Z wiosną wrócę do tematu.

Jeżeli pytasz co dalej w Twoim przypadku, wszystko zależy od tego co chcesz osiągnąć i po co to robisz. Jeżeli masz jakieś konkretne pytania pisz na mail. Jak będę znał odpowiedź postaram się pomóc.

modyfikacje silników - ranking

: 18 lut 2010, 22:40
autor: markfive
Dla zainteresowanych modyfikacjami seryjnych silników serii A / A+ o pojemnosci 998 cc ciekawe porównanie efektów zastosowania zestawu "stage 1 kit" w trzech różnych samochodach mini 1000 z naszego, "krajowego podwórka". Wykres sporządzony został na podstawie wyników badań na hamowniach w 2007, 2009 i 2010 roku. Porównania takie są potrzebne po to by już na wstępie, przed podjęciem decyzji - co i jak modyfikować, można było okreslić w przybliżeniu końcowe rezultaty.

zobacz wykres w "strefie mocy" na stronie AMMC