Modyfikacje silników - ranking

Amatorski Puchar Mini Classic oraz inne imprezy sportowe z udziałem Mini i MINI

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
humin
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2321
Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Modyfikacje silników - ranking

Post autor: humin »

no Beny nic nie dajesz znać że na stronce Marka pojawił sie mały ranking :)
http://markfive.republika.pl/ctun/tun92.htm
Awatar użytkownika
macko
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 425
Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
Posiadane auto: mini
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Modyfikacje silników - ranking

Post autor: macko »

Humin,

ten ranking to od kilku miesięcy jest :) coś mało uważnie przeglądasz stronę Marka ;P

pozdrawiam
macko
maćko
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

modyfikacje silników - ranking

Post autor: markfive »

W tabeli nie ma wszystkich wyników z hamowni. Umieściłem te które do mnie dotarły. Będzie więcej w przyszłości.
Awatar użytkownika
macko
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 425
Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
Posiadane auto: mini
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Modyfikacje silników - ranking

Post autor: macko »

Marku Marku witaj :)
maćko
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: Modyfikacje silników - ranking

Post autor: Beny »

Humin,
jak zauważyłes zapewne cała strona dzięki pracy Marka wygląda zupełnie inaczej ... a treści jak zwykle co niemiara

nic, tylko się cieszyc że mamy taką stronkę w Polsce i że Markowi chce się ją prowadzić
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
mazak234

Re: Modyfikacje silników - ranking

Post autor: mazak234 »

Za całą pracę włożoną w stronkę należałby się co najmniej osobny topic z podziękowaniami dla markfive :P
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Modyfikacje silników - ranking

Post autor: flapjck1 »

on to wie, spoko
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
humin
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2321
Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Modyfikacje silników - ranking

Post autor: humin »

Beny pisze:Humin,
jak zauważyłes zapewne cała strona dzięki pracy Marka wygląda zupełnie inaczej ... a treści jak zwykle co niemiara

nic, tylko się cieszyc że mamy taką stronkę w Polsce i że Markowi chce się ją prowadzić


zauważyłem zauważyłem, choć może tabela mi umknęła

czapka z głowy za zapał do tworzenia stronki ! niewiele jest ludzi mających pasję oraz chęć dzielenia się doświadczeniami dookoła

tym bardziej miło Cie Marku widzieć na forum
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

modyfikacje silników - ranking

Post autor: markfive »

Dzięki za pozytywny odbiór mojej strony. Gdy umieszczałem ją w sieci w 2002 roku była jedyną polską stroną, która nie zawierała żadnych przedruków i oparta była w większości na moich własnych praktycznych doświadczeniach. Była to również moja odpowiedź na rozmaite krążące w sieci opinie i wypowiedzi dotyczace technicznych szczegółów, majace niewiele wspólnego z prawdą. Zazwyczaj dzieje się tak gdy publikacje oparte są wyłącznie na teorii i opowieściach zasłyszanych przy przysłowiowym piwie.

Obecnie sytuacja jest zupełnie inna i dostęp do informacji jest niezwykle ułatwiony.

Dotychczas nie uczestniczyłem w dyskusjach na forum z prozaicznego powodu braku stałego dostępu do sieci.
Będę tu zagladał częściej ale nie mam zamiaru wypowiadać się w kwestiach w których nie mam własnych praktycznych doświadczeń.

Przesyłajcie aktualne wyniki z hamowni z opisami zmian. Będę je analizował i umieszczał w rankingu Strefy Mocy. Zastrzegam sobie jednak prawo odrzucania wyników niewiarygodnych, to jest takich, które nie są możliwe do uzyskania przy opisanych zmianach.
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Modyfikacje silników - ranking

Post autor: se7ven »

Witaj Marku! :wink:
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Modyfikacje silników - ranking

Post autor: markfive »

Darek Kostrubal pisze:...Co dalej z projektem 998 z glowica od 1.3. Osobiscie mam blok nominal z podcieciami na zawory co osobiscie zrobilem ,nomial korbowod. Plus pres-fit tloki.., i glowice 1.3.. i tak sie zastanawiam co dalej :?: ...

Projekt chwilowo utknął w miejscu. Nie mam warunków do pracy w garażu zimą. Zresztą już nie to zdrowie co .....lat temu.
Opis realizacji projektu na razie usunięty ze strony ze względu na ...niezdrową i zupełnie niepotrzebną sensację jaką wzbudził. Dopóki silnik ten nie zostanie złożony i uruchomiony to go nie ma. Jest to projekt "niskobudżetowy" z maksymalnym wykorzystaniem typowych dostępnych części i tyle. To wcale nie musi się udać. Z wiosną wrócę do tematu.

Jeżeli pytasz co dalej w Twoim przypadku, wszystko zależy od tego co chcesz osiągnąć i po co to robisz. Jeżeli masz jakieś konkretne pytania pisz na mail. Jak będę znał odpowiedź postaram się pomóc.
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

modyfikacje silników - ranking

Post autor: markfive »

Dla zainteresowanych modyfikacjami seryjnych silników serii A / A+ o pojemnosci 998 cc ciekawe porównanie efektów zastosowania zestawu "stage 1 kit" w trzech różnych samochodach mini 1000 z naszego, "krajowego podwórka". Wykres sporządzony został na podstawie wyników badań na hamowniach w 2007, 2009 i 2010 roku. Porównania takie są potrzebne po to by już na wstępie, przed podjęciem decyzji - co i jak modyfikować, można było okreslić w przybliżeniu końcowe rezultaty.

zobacz wykres w "strefie mocy" na stronie AMMC
ODPOWIEDZ