Strona 1 z 3

Seven Surf Blue No2

: 10 mar 2010, 20:49
autor: se7ven
Mini budowane do sportu od podstaw.
Karoseria po lakierowaniu bez flipa (dojedzie).

Re: Seven Surf Blue No2

: 10 mar 2010, 21:30
autor: Julian
Świetny kolor, na prawdę boski :mrgreen:

Re: Seven Surf Blue No2

: 10 mar 2010, 22:41
autor: humin
no no Piotr dawaj więcej fotek z tej budowy
i napisz co tam dokładnie wsadzisz pod tego flipa :)

Re: Seven Surf Blue No2

: 10 mar 2010, 23:15
autor: Konrad K_2
przednia rama jest zajefajna :-)

widze dziurke pod duzy gazniczek albo suszarke

Re: Seven Surf Blue No2

: 11 mar 2010, 09:44
autor: PROCu
można prosić o jakieś zdjęcia ze środka, ciekawy jestem tej klatki.

Re: Seven Surf Blue No2

: 11 mar 2010, 10:01
autor: markfive
Klatka chyba z RHD ale solidna :grin: popieram.
Piotr, będziesz miał do tego auta jakieś specjalny podnośnik/i Pit Stop :?:

Re: Seven Surf Blue No2

: 11 mar 2010, 11:33
autor: czestermo
pitstop
pneumatyczne podnośniki, grill w bagażniku i dziewczyna myjąca reflektory

Re: Seven Surf Blue No2

: 11 mar 2010, 12:38
autor: se7ven
Klatka jest zrobiona od podstaw w moim warsztacie (zastrzał tylny - specjalnie z drugiej strony gdyż nie dałbym rady cofnąć fotela).
Podnośnik typu "żaba" lub na kółku. Rurki są wspawane aby nie objechał.

PROCu
Klatka jest zrobiona wg załącznika "J". (Zdjęcia wrzucę)

Re: Seven Surf Blue No2

: 11 mar 2010, 13:59
autor: Maciej
A propo klatki bezpieczeństwa to ja mam pytanie związane ze sprawami prawnymi, czy można sobie jeździć po ulicy autem z klatką i panowie w czapeczkach i niebieskich kubraczkach się nie czepiają?

Maciek.

Re: Seven Surf Blue No2

: 11 mar 2010, 14:23
autor: Konrad K_2
sprawa wygląda tak ze klatka jest legalna

kwestia polega na tym ze masz w dowodzie ze samochód jest 4/ 5 osobowy a z tyłu jest zastrzał i to jest powód zeby zabrac dowód

Re: Seven Surf Blue No2

: 11 mar 2010, 15:03
autor: PROCu
Z doświadczenia znajomego który startuje w drifcie i ma klatkę w swoim aucie, wynika że odkąd ten element zagościł w jego sprzęcie zwiększyła się ilość kontroli przez policję.

Może nie ma podstaw prawnych do zabrania dowodu, ale pewnie według policji auto z klatką ma inne modyfikację za które można już zabrać papiery i wlepić mandat.

Re: Seven Surf Blue No2

: 11 mar 2010, 15:09
autor: markfive
Konrad K_2 pisze:sprawa wygląda tak ze klatka jest legalna ...a z tyłu jest zastrzał i to jest powód zeby zabrac dowód

Konrad pewno ma rację. W końcu jest to "klatka bezpieczeństwa" a nie "niebezpieczeństwa" :smile: Zresztą nie spotkałem się z koniecznością na przykład posiadania specjalnego wpisu do dowodu rejestracyjnego na ten temat tak jak na przykład wpis dotyczący haka. Nie w mini ale w małej terenówce którą jeżdżę jest z tyłu solidna klatka / pałąk fabrycznie zamontowany (ze względu na to, że zdejmowany dach z tworzywa lub plandeka to zabezpieczenie marne) z tym, że faktycznie nie przeszkadza on w zajmowaniu miejsc na tylnych siedzeniach. I obecnośc tego pałąka nikogo nie ekscytuje.
Ale dobrze by było by wypowiedział sie ktoś 100% zorientowany w tym temacie.
Być może w przypadku przebudowy (no bo jest to przebudowa auta seryjnego) potrzebne było by jakieś orzeczenie rzeczoznawcy, które można ze sobą wozić dla świętego spokoju.

Re: Seven Surf Blue No2

: 11 mar 2010, 18:18
autor: se7ven
Sprawy klatki i przekwalifikowania auta na 2 osobowe załawia stacja diagnostyczna. Wydział Komunikacji resztę.
Zdjęć klatki cd.

Re: Seven Surf Blue No2

: 11 mar 2010, 18:22
autor: flapjck1
przechodzisz do 1,3 ?

ps: co to za dziurki?

Re: Seven Surf Blue No2

: 11 mar 2010, 19:49
autor: se7ven
W jakiej klasie jeszcze nie wiem. Zależy, który silnik ile "wypluje" na hamowni.
Dziurki (wodotryski) :mrgreen: nie wiem, mogę się jedynie domyślić, że służyły do pomiarów w obróbce głowicy. Potężne zawory z offsetem na prowadnicach.