Seven Surf Blue No2
Moderator: flapjck1
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Seven Surf Blue No2
Mini budowane do sportu od podstaw.
Karoseria po lakierowaniu bez flipa (dojedzie).
Karoseria po lakierowaniu bez flipa (dojedzie).
- Załączniki
-
- Seven Surf Blue no2 2(mały.JPG (133.8 KiB) Przejrzano 3417 razy
-
- Seven Surf Blue no2 1(mały.JPG (167.3 KiB) Przejrzano 3417 razy
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Seven Surf Blue No2
no no Piotr dawaj więcej fotek z tej budowy
i napisz co tam dokładnie wsadzisz pod tego flipa
i napisz co tam dokładnie wsadzisz pod tego flipa
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Seven Surf Blue No2
przednia rama jest zajefajna
widze dziurke pod duzy gazniczek albo suszarke
widze dziurke pod duzy gazniczek albo suszarke
Re: Seven Surf Blue No2
można prosić o jakieś zdjęcia ze środka, ciekawy jestem tej klatki.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Seven Surf Blue No2
Klatka chyba z RHD ale solidna popieram.
Piotr, będziesz miał do tego auta jakieś specjalny podnośnik/i Pit Stop
Piotr, będziesz miał do tego auta jakieś specjalny podnośnik/i Pit Stop
Re: Seven Surf Blue No2
pitstop
pneumatyczne podnośniki, grill w bagażniku i dziewczyna myjąca reflektory
pneumatyczne podnośniki, grill w bagażniku i dziewczyna myjąca reflektory
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Seven Surf Blue No2
Klatka jest zrobiona od podstaw w moim warsztacie (zastrzał tylny - specjalnie z drugiej strony gdyż nie dałbym rady cofnąć fotela).
Podnośnik typu "żaba" lub na kółku. Rurki są wspawane aby nie objechał.
PROCu
Klatka jest zrobiona wg załącznika "J". (Zdjęcia wrzucę)
Podnośnik typu "żaba" lub na kółku. Rurki są wspawane aby nie objechał.
PROCu
Klatka jest zrobiona wg załącznika "J". (Zdjęcia wrzucę)
Re: Seven Surf Blue No2
A propo klatki bezpieczeństwa to ja mam pytanie związane ze sprawami prawnymi, czy można sobie jeździć po ulicy autem z klatką i panowie w czapeczkach i niebieskich kubraczkach się nie czepiają?
Maciek.
Maciek.
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Seven Surf Blue No2
sprawa wygląda tak ze klatka jest legalna
kwestia polega na tym ze masz w dowodzie ze samochód jest 4/ 5 osobowy a z tyłu jest zastrzał i to jest powód zeby zabrac dowód
kwestia polega na tym ze masz w dowodzie ze samochód jest 4/ 5 osobowy a z tyłu jest zastrzał i to jest powód zeby zabrac dowód
Re: Seven Surf Blue No2
Z doświadczenia znajomego który startuje w drifcie i ma klatkę w swoim aucie, wynika że odkąd ten element zagościł w jego sprzęcie zwiększyła się ilość kontroli przez policję.
Może nie ma podstaw prawnych do zabrania dowodu, ale pewnie według policji auto z klatką ma inne modyfikację za które można już zabrać papiery i wlepić mandat.
Może nie ma podstaw prawnych do zabrania dowodu, ale pewnie według policji auto z klatką ma inne modyfikację za które można już zabrać papiery i wlepić mandat.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Seven Surf Blue No2
Konrad K_2 pisze:sprawa wygląda tak ze klatka jest legalna ...a z tyłu jest zastrzał i to jest powód zeby zabrac dowód
Konrad pewno ma rację. W końcu jest to "klatka bezpieczeństwa" a nie "niebezpieczeństwa" Zresztą nie spotkałem się z koniecznością na przykład posiadania specjalnego wpisu do dowodu rejestracyjnego na ten temat tak jak na przykład wpis dotyczący haka. Nie w mini ale w małej terenówce którą jeżdżę jest z tyłu solidna klatka / pałąk fabrycznie zamontowany (ze względu na to, że zdejmowany dach z tworzywa lub plandeka to zabezpieczenie marne) z tym, że faktycznie nie przeszkadza on w zajmowaniu miejsc na tylnych siedzeniach. I obecnośc tego pałąka nikogo nie ekscytuje.
Ale dobrze by było by wypowiedział sie ktoś 100% zorientowany w tym temacie.
Być może w przypadku przebudowy (no bo jest to przebudowa auta seryjnego) potrzebne było by jakieś orzeczenie rzeczoznawcy, które można ze sobą wozić dla świętego spokoju.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2010, 17:59 przez markfive, łącznie zmieniany 1 raz.
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Seven Surf Blue No2
Sprawy klatki i przekwalifikowania auta na 2 osobowe załawia stacja diagnostyczna. Wydział Komunikacji resztę.
Zdjęć klatki cd.
Zdjęć klatki cd.
- Załączniki
-
- "Serce" prawie gotowe. Kanały głowicy MED.
- Med1.JPG (127 KiB) Przejrzano 3235 razy
-
- Pod pedałami widoczne wzmocnienie ściany grodziowej. Rury są wspawane do ściany i słupków drzwi.
- Klatka2.JPG (112.27 KiB) Przejrzano 3235 razy
-
- Klatka1.JPG (118.06 KiB) Przejrzano 3235 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Seven Surf Blue No2
przechodzisz do 1,3 ?
ps: co to za dziurki?
ps: co to za dziurki?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Seven Surf Blue No2
W jakiej klasie jeszcze nie wiem. Zależy, który silnik ile "wypluje" na hamowni.
Dziurki (wodotryski) nie wiem, mogę się jedynie domyślić, że służyły do pomiarów w obróbce głowicy. Potężne zawory z offsetem na prowadnicach.
Dziurki (wodotryski) nie wiem, mogę się jedynie domyślić, że służyły do pomiarów w obróbce głowicy. Potężne zawory z offsetem na prowadnicach.