Strona 1 z 1

R56 Cooper S - remap

: 09 paź 2010, 11:09
autor: Marcin.
Właśnie założyłem cat-back Miltek'a i myślę gdzie zrobić remap (okolice Warszawy) oraz czy coś jeszcze warto/trzeba zmienić, np. dolot, IC...

Jakieś propozycje?

Re: R56 Cooper S - remap

: 09 paź 2010, 13:20
autor: AleXander
Jedz do promotoR'a bo wlasciciel ostatnio wlasnie robil swoje R56 wiec ma doswiadczenie.

Zrob FMCI, CAI... oprocz tego CIA i ABW ;)

Re: R56 Cooper S - remap

: 09 paź 2010, 15:07
autor: pididi
Cat-back jest, ale jeśli chodzi o moc to przydałby się DP ze sportowym, mniej restrykcyjnym katem :smile:

Re: R56 Cooper S - remap

: 09 paź 2010, 16:04
autor: Marcin.
Dodam, że auto nie będzie mocno dłubane, bo głównie jeździ nim żona.

AleXander, czy wymiana IC i dolotu wg Ciebie jest konieczna? Czy przyniesie jakieś realne przyrosty?

pididi, wiem że DP z katalizatorem jest tutaj waskim gardłem, ale Miltek w ofercie nie sportowego cata do R56, poza tym obawiałem się zapalającego check.

A jakie zmiany ma JCW? Mapa i wydech? Coś jeszcze?

Co do remapu, to myslałem o Mastersie.

remap

: 11 paź 2010, 15:22
autor: Ramirez111222
Witam
sam jestem na etapie chipowania, również wymieniłem wydech na Millteka tyle ze dodałem jeszcze dolot TYPHON K&N, zobaczymy co pokaze na hamowni, powiem tak przydałby się jeszcze intercooler, polecam z firmy ALTA sam będe nad nim myślał po zimie ponieważ słyszałem ze seryjne maja problemy z temp.
podsumowując firma ALTA wymienia wydech, filtr powietrza, intercooler i remap wychodzi na 245+ wiadomo każdy silnik jest inny

mam prośbę jak będziesz na hamowni to napisz ile wyszłą moc po samym wydechu, zobaczymy czy ten mój filtr dał cos jeszcze :)
pozdrawiam

Re: remap

: 11 paź 2010, 15:41
autor: Marcin.
A jak wymieniałeś dolot, to usunąłeś zaślepkę wlotu powietrza na masce. Ja się przymierzałem do tego dolotu, ale chyba będzie łapał ciepłe powietrze od silnika.
FMIC niezłe robi również Forge

Za 2 tygodnie będę mapował, więc dam znać co i jak.

Re: R56 Cooper S - remap

: 11 paź 2010, 15:47
autor: pididi
Mając do wyboru Alta vs. Forge na tę pierwszą bym nawet nie spojrzał :wink:
Jakiś tam potwierdzeniem skuteczności Forge może być to, że jeżdżą na nich w serii Challenge.

Marcin. - ostatecznie stanęło na Mastersie?

Re: R56 Cooper S - remap

: 11 paź 2010, 16:34
autor: Marcin.
Prawdopodobnie na Mastersie, ale ostateczna decyzja jeszcze nie podjęta.

Re: R56 Cooper S - remap

: 11 paź 2010, 17:52
autor: Ramirez111222
na pewno też jest dobry Forge
ale szczerze powiem że bardziej doświadczony wydaje mi się ALTA z tego powodu że zajmuje się tylko MINI a wiec pewnie ma go prześwietlonego ad A do Z
chociaż mogę się mylić bo to są tylko moje domysły :)

mini

: 11 paź 2010, 17:54
autor: Ramirez111222
podsyłam link MINI COOPER S po przeróbkach ALTA
pozdrawiam

mini

: 11 paź 2010, 17:58
autor: Ramirez111222

Re: R56 Cooper S - remap

: 11 paź 2010, 19:57
autor: Marcin.
Ramirez111222 pisze:na pewno też jest dobry Forge
ale szczerze powiem że bardziej doświadczony wydaje mi się ALTA z tego powodu że zajmuje się tylko MINI a wiec pewnie ma go prześwietlonego ad A do Z
chociaż mogę się mylić bo to są tylko moje domysły :)


Z Altą co racja to racja. A wydech Alty brzmi genialnie. Miltek brzmieniowo to jedna wielka porażka :evil: