Jakie lepsze ATE czy TRW

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Maciek_m
Nowy
Nowy
Posty: 94
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:10
Posiadane auto:
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Maciek_m »

bob.dsk pisze:Bardzo polecam z przodu: EBC YELOW STUFF + tarcze JCW OEM KIT podchodza pod standardowe zaciski. Do tego przewody w oplocie stalowym i dobry plyn! W niedziele bede na poznaniu to zobaczymy jak sie spisza;)
Do r53 wejda tarcze jcw pod standardowe zaciski?
Chcialem red stuff. Ponoc bardziej zywotne od yellow stuff.
Hyundai Santa Fe '04 4WD 2.0 CRDi 140KM - dupowóz
Mini Cooper S Park Lane Steptronik '06 beżowa tapicera :-)
Olo

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Olo »

bob.dsk pisze:Bardzo polecam z przodu: EBC YELOW STUFF + tarcze JCW OEM KIT podchodza pod standardowe zaciski. Do tego przewody w oplocie stalowym i dobry plyn! W niedziele bede na poznaniu to zobaczymy jak sie spisza;)
Te tarcze wchodz Ci pod standardowe zaciski z MCS R56?
live4adrenaline

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: live4adrenaline »

podepne sie pod temat...

oplaca sie doplacac do nawiercanych tarcz ATE ??

http://outcat-cs.tecdoc.net/ows/en/1141 ... Id=1342633

czy ktos z Was mial szanse przetestowac takze klocki ceramiczne ATE ?

dzieki za odp!
Olo

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Olo »

live4adrenaline pisze:podepne sie pod temat...

oplaca sie doplacac do nawiercanych tarcz ATE ??

http://outcat-cs.tecdoc.net/ows/en/1141 ... Id=1342633

czy ktos z Was mial szanse przetestowac takze klocki ceramiczne ATE ?

dzieki za odp!
Popraw link.

Z tego co wiem to ATE ma serie Powerdisc czyli nacinanych. Znajomy ma powerdisci i ATE Ceramic i hamuje o wiele lepiej od normalnego zestawu. Ja mialem wrzucac teraz ale dali mi zle klocki a nie mialem czasu jezdzic po hurtowniach z autem na podnosniku i wsadzilem TRW bo teraz ostatnie kilometry sa dla klockow i Tarcz a potem nowy zestaw wszystkiego.

Cena za tyl ATE Ceramic Klcki bez upustow to w sumie tyle co EBC Yellow Stuffy wiec lepiej sie zastanow czy nie lepiej wrzucic tarczy z serwisu od JCW niz ATE.
Anonymusek

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Anonymusek »

SpaCar pisze:Jeszcze raz;)
Ad.1. Jeśli chciałbyś zainwestować w dobry hamulec, to polecam BREMBO ORO - tarcze wiercone. Cena za kpl. na przód 800zł.
Do tego klocki FERODO DS Performance - 340kpl/przód.
SpaCar - masz jakiegoś dostawcę na taki zestaw, polecisz kogoś?
Olo

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Olo »

Anonymusek pisze:
SpaCar pisze:Jeszcze raz;)
Ad.1. Jeśli chciałbyś zainwestować w dobry hamulec, to polecam BREMBO ORO - tarcze wiercone. Cena za kpl. na przód 800zł.
Do tego klocki FERODO DS Performance - 340kpl/przód.
SpaCar - masz jakiegoś dostawcę na taki zestaw, polecisz kogoś?
Jak za Ferodziaki DS masz za 340 komplet na przod to za darmo :) w ASO klocki na tyl 440 zeta.

Jesli chcesz ceramike od ATE to przod wychodzi 470 zeta a tyl 280 po upuscie w InterCarsie.

Tarcze Oro tez wychodza taniej niz JCW na 294mm w ASO bo koszt jednej to prawie 600zloty wiec oszczedzasz sporo. W sumie zestaw fajny ale na ta tarcze tez fajnie by bylo 4 tloczkowe zaciski wsadzic i zala jakim Motulem 660 oraz oczywiscie przewody w oplocie zeby to wszystko mialo sens.

Ja w moim mini strasznie zjadam tarcze i klocki seryjne no ale w koncu ma to chamowac i sie zurzywac.


Te ATE ceramiczne sa bardzo trwale jestli chcesz zaoszczedzic ale bardziej scieraja tarcze tylko nie mylic z Ceramika w autach sportowych :)
Anonymusek

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Anonymusek »

Olo pisze:
Anonymusek pisze:
SpaCar pisze:Jeszcze raz;)
Ad.1. Jeśli chciałbyś zainwestować w dobry hamulec, to polecam BREMBO ORO - tarcze wiercone. Cena za kpl. na przód 800zł.
Do tego klocki FERODO DS Performance - 340kpl/przód.
SpaCar - masz jakiegoś dostawcę na taki zestaw, polecisz kogoś?
Jak za Ferodziaki DS masz za 340 komplet na przod to za darmo :) w ASO klocki na tyl 440 zeta.

Jesli chcesz ceramike od ATE to przod wychodzi 470 zeta a tyl 280 po upuscie w InterCarsie.

Tarcze Oro tez wychodza taniej niz JCW na 294mm w ASO bo koszt jednej to prawie 600zloty wiec oszczedzasz sporo. W sumie zestaw fajny ale na ta tarcze tez fajnie by bylo 4 tloczkowe zaciski wsadzic i zala jakim Motulem 660 oraz oczywiscie przewody w oplocie zeby to wszystko mialo sens.

Ja w moim mini strasznie zjadam tarcze i klocki seryjne no ale w koncu ma to chamowac i sie zurzywac.


Te ATE ceramiczne sa bardzo trwale jestli chcesz zaoszczedzic ale bardziej scieraja tarcze tylko nie mylic z Ceramika w autach sportowych :)
Olo, a te zaciski 4 tłoczkowe i przewody w oplocie to w INTERCARSie kupię? Dużo to może kosztować? Może się skuszę.
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: pididi »

Przewody różnie, ~350-400zł, zaciski 10 razy więcej, większe tarcze pod nie też kilkaset/szt, nie kupisz w IC.
static
Olo

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Olo »

Cena zalezna od tego co wybierzesz, jakiego producenta i jakie czesci. W IC mozesz kupic o ile pracujacy ludzie sa tam w stanie sciagnac to na indywidualne zamowienie ja tak robie u Siebie w IC. Dzwonie i mi sciagaja od producenta bezposrednio na rabatach
Anonymusek

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Anonymusek »

W takim razie to chyba jednak lekki przerost treści nad formą. Osobiście uważam, że Cooper nie jest taki ciężki i wiercone tarcze w połączeniu z ceramicznymi ATE mi wystarczą ;).
Olo

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Olo »

Anonymusek pisze:W takim razie to chyba jednak lekki przerost treści nad formą. Osobiście uważam, że Cooper nie jest taki ciężki i wiercone tarcze w połączeniu z ceramicznymi ATE mi wystarczą ;).
Tu nie chodzi o to. Chodzi o sile z jaka to wszystko bedzie hamowac oraz sie schladzac, zeby nie spalic tarcz i nie zeszklic klockow, po czym jak to uczynisz nie masz hamulca.

Wrzuc nawiercane tarcze z ASO na 294 dorzoc z goodride przewody w oplocie plyn fereodo 5.1 i szukaj zaciskow 4 tloczkowych od innego auta co podejda po tarcze 294 wtedy zobaczysz roznice pomiedzy seria a OEM+

W sumie na tym zobaczysz roznice w hamowaniu. Tylko dobrze dobierze te ATE Ceramic bo ja ostatnio dostalem od R53 przez pomylke znajomego
Awatar użytkownika
bob.dsk
Wiarus
Wiarus
Posty: 680
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
Posiadane auto: A45 AMG
Lokalizacja: Gdynia/Toruń

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: bob.dsk »

A z jakiego samochodu 4 tłoczkowe podchodzą do R56 bo sam bym sobie zamontował ;)
R56 239km 342nm
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: pididi »

Żaden łatwo nie podchodzi... Do R53 widziałem BBK na "standardowym" 4 tłoczkowym zacisku Brembo, znanym choćby z Alfy/BMW. Najczęściej jednak jest jednak tych Worksowych 4 tłoczków, które pasują bez problemów w R56 i bez większych problemów w R53 + są węższe i nie ma problemów z nawet z niektórymi seryjnymi felgami.
static
Awatar użytkownika
bob.dsk
Wiarus
Wiarus
Posty: 680
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
Posiadane auto: A45 AMG
Lokalizacja: Gdynia/Toruń

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: bob.dsk »

Tak też myślałem że nic nie podchodzi :)
R56 239km 342nm
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: pididi »

Jak mówiłem, nie wiem jak to jest z R56...
Załączniki
r53 bbk.jpg
r53 bbk.jpg (131.86 KiB) Przejrzano 1146 razy
static
ODPOWIEDZ