mini tuning

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

gosia3231

mini tuning

Post autor: gosia3231 »

http://averyyy.tumblr.com/post/15931689967

Czy ktos sie orientuje jaki koszt bylby takiego mini tuningu ??
Interesuje mnie zrobienie tylko drzwi nadkola byly by normalne .
Awatar użytkownika
icemac
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1775
Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: mini tuning

Post autor: icemac »

auto już po remoncie ??
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze :twisted:
gosia3231

Re: mini tuning

Post autor: gosia3231 »

Jeszcze nie. W grudniu zabieram go do Polski na kompletny remont. Narazie szukam fajnego pomyslu na wyglad i tak z ciekawosci pytam o takie cos na drziwach. Podejrzewam ze moze byc problem z otwieraniem szyby przy takich drzwiach.
gosia3231

Re: mini tuning

Post autor: gosia3231 »

:)
Załączniki
tumblr_lxvl0iCvKF1qhkfu3o1_1280.jpg
tumblr_lxvl0iCvKF1qhkfu3o1_1280.jpg (361.39 KiB) Przejrzano 1962 razy
gosia3231

Re: mini tuning

Post autor: gosia3231 »

W planach jest rowniez wymiana silnika na vtec. Czy moglibyscie doradzic jaki silnik kupic z jak najmniejszymi modyfikacjami (maska otwierana normalnie, bez przedluzania przodu itd.) I gdzie taki silnik najlepiej kupic w angli czy w polsce.
gosia3231

Re: mini tuning

Post autor: gosia3231 »

Powyrzsze pytanie w sprawie silniki nie aktualne.
Awatar użytkownika
forki
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 160
Rejestracja: 29 cze 2009, 18:26
Posiadane auto: Mini 1.3 SPI 95r
Lokalizacja: Piastów / Łapy

Re: mini tuning

Post autor: forki »

Ten kształt to zapewne dokładka z laminatu - tworząca ładne przejście do bardzo poszerzenego tyłu z nadkolem.
Więc jeśli chodzi o szyby to działalyby normalnie.
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: mini tuning

Post autor: TRIP »

gosia3231 pisze:Jeszcze nie. W grudniu zabieram go do Polski na kompletny remont. Narazie szukam fajnego pomyslu na wyglad i tak z ciekawosci pytam o takie cos na drziwach. Podejrzewam ze moze byc problem z otwieraniem szyby przy takich drzwiach.
z szybami nie będzie żądnego problemu bo są to nakładki montowane na drzwi
jeśli chcesz fajny pomysł na wygląd to:
zrób dobrze blacharkę
połóż ładny lakier
dobież fajne felgi
podobieraj pasujące do siebie detale
a bryłę pozostaw oryginale ;P
Awatar użytkownika
Arti
Wiarus
Wiarus
Posty: 528
Rejestracja: 24 lip 2012, 14:16
Posiadane auto: Rover Mini Balmoral edition
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: mini tuning

Post autor: Arti »

Popieram Przedmówcę! :)
Miniak ma to "coś" w sobie co i tak go wyróżnia z tłumu bez dodatkowych modyfikacji...
Pozdrawiam,
Arti
gosia3231

Re: mini tuning

Post autor: gosia3231 »

I tak tez chyba zostanie na klasyce optycznej. A jaki jest koszt wymiany silnika na vtec?
Taki 1.4l.

Chodzi mi o konkretna kwote 5.000pln, 10.000pln, 20.000pln
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: mini tuning

Post autor: se7ven »

Jak tak celuję z kosztem w granicach 20kzł bo to nie tylko silnik.
Co w VTEC jest takiego, że chcesz silnik i skrzynię zmieniać z typu A-seria?
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
gosia3231

Re: mini tuning

Post autor: gosia3231 »

Nie chodzi konkretnie o vtec ale o jakis nowszy silnik. Ten ktory obecnie jest zamontowany jest troszke slaby ma 30hp i nawet przy wlaczaniu swiatej spadaja obroty. Nie chodzi mi o to zeby z tego mini zrobic wyscigowke ale o jako taki komfort jazdy i bezawaryjnosc.
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: mini tuning

Post autor: se7ven »

Mam kilka różnych silników pojemności od 998 do 1380 w dowolnej konfiguracji.
Wyjdzie na pewno taniej niż Swap.
A obroty po włączeniu świateł zawsze spadają bo alternator ma obciążenie.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: mini tuning

Post autor: flapjck1 »

a 30 kuni to ma 850, jak masz litrowke to jest to 42/44 KM, i da sie tym jezdzic

swap bedzie bardzo drogi, hondowskie silniki sa relatywnie drogie - a wsadzanie jakiegos zwyklego 1,3-1,4 za 1500 za skrzynia i przystosowaniem auta za 10000 pln mija sie nieco z celem

droga bedzie rama i zawieszenie przystosowane do tego silnika - minusy takiego rozwiazania - dramatycznie spada promien skretu na "customowych" ramach
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ