nadkola

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

GrzesiekWND
Nowy
Nowy
Posty: 69
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: WND Pomiechówek

Re: nadkola

Post autor: GrzesiekWND »

A ile taka konwersja by wyszła?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: nadkola

Post autor: flapjck1 »

masz bebny, wiec musialbys dokupic zwrotnice od miniaka po 84tym + zewnetrzne przeguby + np taki SET


lub ktorys z tych, ale to nieco drozej bedzie....

http://www.minisport.com/mini-spare-par ... _Kits.html
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Luomo
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 12 mar 2011, 00:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łódź

Re: nadkola

Post autor: Luomo »

W drugim secie chyba brakuje elementu z pierwszego. A swoją drogą co to jest i do czego służy? Pytam bo będę musiał kupić hamulce 7,5" do 10" kół. Pozdr.!
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: nadkola

Post autor: flapjck1 »

do tych aluminiowych potrzebne sa piasty i zwrotnice ze standardowych hebli miniaczych po 84tym roku
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: nadkola

Post autor: flapjck1 »

do tych aluminiowych potrzebne sa piasty i zwrotnice ze standardowych hebli miniaczych po 84tym roku
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Luomo
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 12 mar 2011, 00:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łódź

Re: nadkola

Post autor: Luomo »

Czyli rozumiem, żeby brać ten drugi zestaw? Jeszcze jedno pytanie, czy rzeczywiście w normalnej eksploatacji jest tak mocno odczuwalna różnica pomiędzy tarczami wentylowanymi z drugiego setu i tymi nie wentylowanymi z setu pierwszego? A może chodzi o jakość zacisków, bo rzeczywiście te aluminiowe kolorowe sprawiają lepsze wrażenie :smile: Pytań trochę dużo, ale i różnica w cenie znaczna :wink: Dzięki za odpowiedzi! Pozdr.!
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: nadkola

Post autor: se7ven »

W normalnej jeździe nie ma żadnej różnicy chyba, że jeździsz w górach i nie hamujesz biegami to tak.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
Luomo
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 12 mar 2011, 00:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łódź

Re: nadkola

Post autor: Luomo »

Jak nie widać różnicy, to po co przepłacać, tym bardziej, że cena 100£ wyższa + konieczność dokupienia piast :wink: Dzięki za odpowiedź! Pozdr.!
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: nadkola

Post autor: flapjck1 »

ale ty raczej masz tarcze 8,4 z przodu i tym samym nie potrzebujesz nic poza rzeczonym kitem zakupic
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Luomo
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 12 mar 2011, 00:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łódź

Re: nadkola

Post autor: Luomo »

Sorry Flap, wyszła moja indolencja :razz: Czyli rozumiem, że takie piasty już mam? :wink: Warto dorzucić te 5 stówek za ten zestaw? Pozdr.!
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: nadkola

Post autor: flapjck1 »

tak jak piotr napisal, jak nie zamierzasz sie scigac albo b. ostro jezdzic to niewentylowane ci starcza, nawet te orginaly dwutlokowe

reszta kwestia lansu i zasobnosci portfela :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
gosia3231

Re: nadkola

Post autor: gosia3231 »

dzis dzwonilam do sklepu englishparts w sprawie nadkol sport i powiedzieli mi, ze te nadkola roznia sie troche od oryginalnych. Czy ktos juz montowal te nadkola ? bo nie wiem czy je kupic
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: nadkola

Post autor: se7ven »

Na 1 stronie Twojego wątku masz moją odpowiedź - czytaj ze zrozumieniem.
TE NADKOLA SĄ TRUDNE DO SPASOWANIA!!!
Sądzę, że tych dużych liter nie przeoczysz.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
gosia3231

Re: nadkola

Post autor: gosia3231 »

se7ven pisze:
profesorr pisze: mały szczególik :mrgreen: ile? :mrgreen:
800 włókno szklane
1000 carbon
1200 oryginał
Wszystkie są banalnie proste w pasowaniu i montażu bo są zrobione bez śrub, które na końcu się montuje.
to jeszcze raz TRUDNE CZY BANALNIE PROSTE !!! :roll:
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: nadkola

Post autor: flapjck1 »

boszzz kobieto :)

piotr pisal o swoich kopiach ze sa banalne w montazu ( on ma kopie z dobrze dopasowanych orginalow ), natomiast tansze zamienniki produkowane przez brytoli/chinczykow juz takiego komfortu nie zapewniaja


poza tym nie krzyczec mi tu na siebie :)
piotrze, wstydz sie :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ