nadkola
Moderator: flapjck1
-
- Nowy
- Posty: 69
- Rejestracja: 24 cze 2009, 22:20
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: WND Pomiechówek
Re: nadkola
A ile taka konwersja by wyszła?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: nadkola
masz bebny, wiec musialbys dokupic zwrotnice od miniaka po 84tym + zewnetrzne przeguby + np taki SET
lub ktorys z tych, ale to nieco drozej bedzie....
http://www.minisport.com/mini-spare-par ... _Kits.html
lub ktorys z tych, ale to nieco drozej bedzie....
http://www.minisport.com/mini-spare-par ... _Kits.html
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: nadkola
W drugim secie chyba brakuje elementu z pierwszego. A swoją drogą co to jest i do czego służy? Pytam bo będę musiał kupić hamulce 7,5" do 10" kół. Pozdr.!
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: nadkola
do tych aluminiowych potrzebne sa piasty i zwrotnice ze standardowych hebli miniaczych po 84tym roku
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: nadkola
do tych aluminiowych potrzebne sa piasty i zwrotnice ze standardowych hebli miniaczych po 84tym roku
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: nadkola
Czyli rozumiem, żeby brać ten drugi zestaw? Jeszcze jedno pytanie, czy rzeczywiście w normalnej eksploatacji jest tak mocno odczuwalna różnica pomiędzy tarczami wentylowanymi z drugiego setu i tymi nie wentylowanymi z setu pierwszego? A może chodzi o jakość zacisków, bo rzeczywiście te aluminiowe kolorowe sprawiają lepsze wrażenie Pytań trochę dużo, ale i różnica w cenie znaczna Dzięki za odpowiedzi! Pozdr.!
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: nadkola
W normalnej jeździe nie ma żadnej różnicy chyba, że jeździsz w górach i nie hamujesz biegami to tak.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Re: nadkola
Jak nie widać różnicy, to po co przepłacać, tym bardziej, że cena 100£ wyższa + konieczność dokupienia piast Dzięki za odpowiedź! Pozdr.!
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: nadkola
ale ty raczej masz tarcze 8,4 z przodu i tym samym nie potrzebujesz nic poza rzeczonym kitem zakupic
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: nadkola
Sorry Flap, wyszła moja indolencja Czyli rozumiem, że takie piasty już mam? Warto dorzucić te 5 stówek za ten zestaw? Pozdr.!
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: nadkola
tak jak piotr napisal, jak nie zamierzasz sie scigac albo b. ostro jezdzic to niewentylowane ci starcza, nawet te orginaly dwutlokowe
reszta kwestia lansu i zasobnosci portfela
reszta kwestia lansu i zasobnosci portfela
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: nadkola
dzis dzwonilam do sklepu englishparts w sprawie nadkol sport i powiedzieli mi, ze te nadkola roznia sie troche od oryginalnych. Czy ktos juz montowal te nadkola ? bo nie wiem czy je kupic
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: nadkola
Na 1 stronie Twojego wątku masz moją odpowiedź - czytaj ze zrozumieniem.
TE NADKOLA SĄ TRUDNE DO SPASOWANIA!!!
Sądzę, że tych dużych liter nie przeoczysz.
TE NADKOLA SĄ TRUDNE DO SPASOWANIA!!!
Sądzę, że tych dużych liter nie przeoczysz.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Re: nadkola
to jeszcze raz TRUDNE CZY BANALNIE PROSTE !!!se7ven pisze:800 włókno szklaneprofesorr pisze: mały szczególik ile?
1000 carbon
1200 oryginał
Wszystkie są banalnie proste w pasowaniu i montażu bo są zrobione bez śrub, które na końcu się montuje.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: nadkola
boszzz kobieto
piotr pisal o swoich kopiach ze sa banalne w montazu ( on ma kopie z dobrze dopasowanych orginalow ), natomiast tansze zamienniki produkowane przez brytoli/chinczykow juz takiego komfortu nie zapewniaja
poza tym nie krzyczec mi tu na siebie
piotrze, wstydz sie
piotr pisal o swoich kopiach ze sa banalne w montazu ( on ma kopie z dobrze dopasowanych orginalow ), natomiast tansze zamienniki produkowane przez brytoli/chinczykow juz takiego komfortu nie zapewniaja
poza tym nie krzyczec mi tu na siebie
piotrze, wstydz sie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow