Przegląd silnika 998...
Moderator: flapjck1
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Przegląd silnika 998...
nie sugerowałbym się tym 10 na końcu numeru na opakowaniu, na nalepce jest podany rozmiar 64,56 i STD (inna sprawa, że raz w pudełku znalazłem pierścienie + 060 czy +080, ale to raczej błąd w fabryce przy pakowaniu)
takie pierścienie wysyłają w tej chwili z Anglii, także raczej stamtąd zostały ściągnięte i mimo mylących oznaczeń w pudełku jest to co trzeba
takie pierścienie wysyłają w tej chwili z Anglii, także raczej stamtąd zostały ściągnięte i mimo mylących oznaczeń w pudełku jest to co trzeba
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Przegląd silnika 998...
ten brak edycji postów faktycznie jest czasem upierdliwy
w każdym razie, oprócz wymiaru na pudełku podane jest także:
"Austin
A+ Series (99H) "
A co do numeracji jeszcze, to pierścienie do 1,3 są już oznaczone po ludzku i na końcu numeru jest 00 (dla nominalnych ocziwiście)
w każdym razie, oprócz wymiaru na pudełku podane jest także:
"Austin
A+ Series (99H) "
A co do numeracji jeszcze, to pierścienie do 1,3 są już oznaczone po ludzku i na końcu numeru jest 00 (dla nominalnych ocziwiście)
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Przegląd silnika 998...
Tłoki szkiełkowane dają porowata powierzchnie, polecam przetrzeć włókninę boki 800. Fabrycznie na bokach daje się wyczuć rowki olejowe.
Czoło tłoka polerka na mokro papier 800 do 2000. I pomiar co nam wyjdzie.
Jeśli decydujemy się na nie oryginalne pierścienie to im grubsze, to tarcie prowadzi do bardzo szybkiego zużycia. 20 tysięcy i dupa.
A co do kupna w sklepach w necie to loteria, jeśli się nie pomierzy to można się bardzo nadziać. Osobiście do tego co robię zawszę stosuję oryginały, stare ale jare. Bo Chiny to potęga.
Czoło tłoka polerka na mokro papier 800 do 2000. I pomiar co nam wyjdzie.
Jeśli decydujemy się na nie oryginalne pierścienie to im grubsze, to tarcie prowadzi do bardzo szybkiego zużycia. 20 tysięcy i dupa.
A co do kupna w sklepach w necie to loteria, jeśli się nie pomierzy to można się bardzo nadziać. Osobiście do tego co robię zawszę stosuję oryginały, stare ale jare. Bo Chiny to potęga.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Przegląd silnika 998...
Tu mnie zaskoczyłeś Jeżeli faktycznie jest to kpl do A serii 998 to wszystko w porządku. Zasugerowałem sie raczej tym że u nas w takich opakowaniach dostępne są tylko pierścienie 65 mm. I tu kolejne pytanie. Jeżeli miałeś takie "w ręku" to jaki jest pierścień zgarniajacy olejowy - taki jak w oryginale trzy częściowy czy pojedynczy z dwoma krawędziami i sprężynką. I ile u Ciebie taki komplet nominał do 998 kosztuje.Sadam pisze:...takie pierścienie wysyłają w tej chwili z Anglii, także raczej stamtąd zostały ściągnięte i mimo mylących oznaczeń w pudełku jest to co trzeba
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Przegląd silnika 998...
pierścień jest jednoczęściowy, cenę sprawdzę jutro i podeślę na PW
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Przegląd silnika 998...
Oczywiście pierścienie nominał 64,56 .. myślałem żeby poszukać coś z naszych i wcisnąć 65 ale tak jak pisze kolega to raczej ostatczne rozwiązanie na "jakiś czas"...tloki oczywiście umyte i wyskrobane rowki , w polerke denek już sie nie bawiłem. Elementy z alu po szkiełku pokryte były powłoką chromowo niklową Wutrha , fajny i trwały paten.
- Załączniki
-
- 2013-04-15 15.21.05.jpg (435.42 KiB) Przejrzano 769 razy
-
- 2013-04-15 13.11.10.jpg (435.31 KiB) Przejrzano 769 razy
-
- 2013-04-15 18.32.04.jpg (301.83 KiB) Przejrzano 769 razy
Re: Przegląd silnika 998...
Rozrusznik , wiatraczek , pokrywka , kolektorek , zaslepka , duperelek a pod warsztatem kolejka czeka...ale spoko pan z corolli tego nie zrozumie
- Załączniki
-
- i w środku...
- 2013-04-16 20.45.15.jpg (488.06 KiB) Przejrzano 761 razy
-
- 2013-04-16 09.08.03.jpg (427.48 KiB) Przejrzano 761 razy
-
- 2013-04-16 09.07.43.jpg (437.28 KiB) Przejrzano 761 razy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Przegląd silnika 998...
Wentylator popraw, źle jest założony. Poszukaj napisów i załóż właściwie
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Przegląd silnika 998...
ale czym umyte, bo poschodziły wszystkie nagary bardzo ładnie
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Przegląd silnika 998...
W sumie tłoki myłem z zwykłej myjce, z płynem do myjek warsztatowych ładnie rozpuściło wszystkie nagary ,marki płynu nie znam bo dostałem go w 30l bańce bez opisów , chyba najlepszy płyn jaki na razie miałem ,jak by kogoś interesowało to mogę się dowiedzieć cóż to za cudo.Wichura oczywiście przełożona wszystko gra...Co do samego szweda to można powiedzieć że silnik na pewno pracuje równiej , nie puszcza dyma i nie czuć spalin jak wcześniej, na razie sucho i czysto, no i brak kolosalnego zużycia oleju prawie 500km i miarka jak wryta a przed, już by z dwójka lotosa poszła...następny etap to hamulce, mechanicznie sprawne ale wizualnie masakra.
- Załączniki
-
- mini moje.png (1.15 MiB) Przejrzano 690 razy