Będzie się sprzedawać. MINI wyrobiło sobie markę i uniezależniło się od fanów klasyka. Po cichu liczyłem, że pójdą drogą 911 i będą zajmowali się ulepszaniem i poprawianiem, a w chwili obecnej wygląda to trochę wolą sprzedawać auta, a nie historię
Liczę tylko, że może zdecydują się wypuścić mniejsze MINI, które będzie pełniło rolę łącznika pomiędzy nowym, a starym...
Może też fani odbiorą to jak model 996, a BMW szybko skoryguje swoją decyzję
W.
MINI 2013
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: MINI 2013
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- Bzyq
- Swój Człowiek
- Posty: 481
- Rejestracja: 16 cze 2012, 18:27
- Posiadane auto: MC R50
- Lokalizacja: SC
Re: MINI 2013
Hehe, dziękitomsop pisze:STAWIAM PIWO KOLEDZE!Bzyq pisze:Jak dla mnie lipa...
Tak na prawdę to bez urazy ale wszystkie Mini oprócz klasyków i R50/53 mi się nie podobają. Jak dla mnie są przekombinowane. R50/53 miał i ma to coś nie tylko na zewnątrz ale i w środku.
cała racja
To prawda, będą szły jak świeże bułeczki. Niestety ludzie kupują MINI i potem uważają, że są jedynymi na świecie, którzy mają takie auto. Wkurza mnie to, bo czasami podjeżdżam na światłach i udają, że mnie nie widzą.. Uśmiecham się, macham i nic.. Wiadomo takich przypadków jest kilka może kilkadziesiąt ale tak jest.Olo pisze:A i tak sie bedzie dobrze sprzedawac moze nie tak jak wieswageny golfy no ale zawsze cos
Nie znają nawet 1/4 historii Mini ale udają nie wiadomo kogo. Ja jak widzę Mini/MINI to tak mi się micha śmieje i od razu taką radoche mam
Bzyku
Re: MINI 2013
Nie licz na to liczy sie plan sprzedazowy i ja najwieksza liczba klientow ktora da wiecej $$$.
To tak samo jak Porsche poszlo w strone Panamery w dieslu tu sie nie liczy juz historia a kasa i jeszcze raz kasa i zyski kwartalne. 80% czesci w Porsche to to samo co w VW w koncu sa ich wlasicielami tak smo bmw. Wiec BMW bedzie szprycowali swoimi nowinkami miniacze nowe, zeby klienci szli z biegiem ducha i wydawali coraz to wieksza kase na zbedne gadzety. Tylko czekac az wrzuca elektryczne fotele do nowych miniaczy oraz wentylowane, do tego jeszcze wciepna okrojonego iDrive i inne nieptrzebne bzdury jak asysten psa ruchu, wyswietlanie znakow, headup i bog wie co jeszcze. I suma sumarow wyjdzie taka ze podstawa mini bedzie kosztowac 70tys z czego wyposazenie dodakowe kolejne 200 tys na full jak sie bedzie chcialo. Wystarczy spojrzec na BMW 5 gdzie podstwa kosztuje cos 162tys a auto mozna spokojnie bez zajakniecia skonfigurowac za 500tys... Z czego nie jest ono tyle warte bo za ta kase mamy Jaga XJ nowego ktory to wszsytko bedzie mial w standardzie a jesli chodzi o klase to bije na glowe bmw nawet 7. Wiekszy prestiz nie ma co mowic.
To tak samo jak Porsche poszlo w strone Panamery w dieslu tu sie nie liczy juz historia a kasa i jeszcze raz kasa i zyski kwartalne. 80% czesci w Porsche to to samo co w VW w koncu sa ich wlasicielami tak smo bmw. Wiec BMW bedzie szprycowali swoimi nowinkami miniacze nowe, zeby klienci szli z biegiem ducha i wydawali coraz to wieksza kase na zbedne gadzety. Tylko czekac az wrzuca elektryczne fotele do nowych miniaczy oraz wentylowane, do tego jeszcze wciepna okrojonego iDrive i inne nieptrzebne bzdury jak asysten psa ruchu, wyswietlanie znakow, headup i bog wie co jeszcze. I suma sumarow wyjdzie taka ze podstawa mini bedzie kosztowac 70tys z czego wyposazenie dodakowe kolejne 200 tys na full jak sie bedzie chcialo. Wystarczy spojrzec na BMW 5 gdzie podstwa kosztuje cos 162tys a auto mozna spokojnie bez zajakniecia skonfigurowac za 500tys... Z czego nie jest ono tyle warte bo za ta kase mamy Jaga XJ nowego ktory to wszsytko bedzie mial w standardzie a jesli chodzi o klase to bije na glowe bmw nawet 7. Wiekszy prestiz nie ma co mowic.
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: MINI 2013
Foteli elektrycznych jak na razie nie będzie ale będą pasowały te z BMW serii 1
Już jest mnóstwo rzeczy z BMW. W sumie to jest mało istotne, że komponenty niewidoczne są od BMW, ale danie włącznika świateł żywcem wziętego z BMW i przyklejenie go na desce, albo radio typowe dla BMW wsadzone w miejsce centralnego prędkościomierza... to kuje w oczy na kilometr.
Dla oszczędności moim zdaniem zniszczyli niepowtarzalny charakter wnętrza. Jedyna opcja aby to sensownie wyglądało to wersja z nawigacją... która jest takim iDrive
Uważam też, że można iść na kasę, ale robić zarazem swoje i nie 'demolując' historii. Najlepszy przykład to właśnie 911, które ciągle się zmienia ale ciągle jest 911.
Niech hatchback'a zostawią w spokoju, a Countryman'y czy inne wynalazki niech będą od zarabiania kasy
Już jest mnóstwo rzeczy z BMW. W sumie to jest mało istotne, że komponenty niewidoczne są od BMW, ale danie włącznika świateł żywcem wziętego z BMW i przyklejenie go na desce, albo radio typowe dla BMW wsadzone w miejsce centralnego prędkościomierza... to kuje w oczy na kilometr.
Dla oszczędności moim zdaniem zniszczyli niepowtarzalny charakter wnętrza. Jedyna opcja aby to sensownie wyglądało to wersja z nawigacją... która jest takim iDrive
Uważam też, że można iść na kasę, ale robić zarazem swoje i nie 'demolując' historii. Najlepszy przykład to właśnie 911, które ciągle się zmienia ale ciągle jest 911.
Niech hatchback'a zostawią w spokoju, a Countryman'y czy inne wynalazki niech będą od zarabiania kasy
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Re: MINI 2013
no a VW z Lambo zrobilo juz statki kosmiczne ale nie powiem bo wygladaja zajebiscie ale to juz nie to lambo co kiedys...Witek pisze:Foteli elektrycznych jak na razie nie będzie ale będą pasowały te z BMW serii 1
Już jest mnóstwo rzeczy z BMW. W sumie to jest mało istotne, że komponenty niewidoczne są od BMW, ale danie włącznika świateł żywcem wziętego z BMW i przyklejenie go na desce, albo radio typowe dla BMW wsadzone w miejsce centralnego prędkościomierza... to kuje w oczy na kilometr.
Dla oszczędności moim zdaniem zniszczyli niepowtarzalny charakter wnętrza. Jedyna opcja aby to sensownie wyglądało to wersja z nawigacją... która jest takim iDrive
Uważam też, że można iść na kasę, ale robić zarazem swoje i nie 'demolując' historii. Najlepszy przykład to właśnie 911, które ciągle się zmienia ale ciągle jest 911.
Niech hatchback'a zostawią w spokoju, a Countryman'y czy inne wynalazki niech będą od zarabiania kasy
Najwiecej BMW tzrepie kasy na Wiesniaku
A co do foteli jesli podejda z bmw 1 to chyba sie pokusze o bmw performance te cienutkie do swojego
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: MINI 2013
Ja mówię o przyszłej 1 serii. Obecna chyba nie pasuje. Fotele następnej generacji MINI są bardzo fajne... chociaż bez tych krągłości No i rozstaw punktów mocujących będzie taki sam jak obecnych, więc będzie można pokombinowaćOlo pisze:A co do foteli jesli podejda z bmw 1 to chyba sie pokusze o bmw performance te cienutkie do swojego
Są też dużo lżejsze niż obecne... postaram się dowiedzieć jaka jest różnica i czy warto czekać.
W.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Re: MINI 2013
Co do seri 1 to tylko ta poprzednia w M-ce 340 koni w limitowanej edycji 500sztuk. Zreszta jest jedna na allegro od Kuzaja fajna zabawka. I w niej wlasnie sa super fotele