JCW R56 Turbo
Re: JCW R56 Turbo
Wiec napisalem a wy sie wszyscy rzucacie odrazu. Turbo jest 1:1 z zewnatrz to samo nie ma innych podlaczen wszystko pasuje od Ski i nie trzeba nic przerabiac inaczej sie ma to co oferuja w promotor gdzie maja turbo stage 2 tam juz inne doloty sa i nie tylko. Ale wracajac do tematu: roznica jest w ksztalcie wirnika inaczej sa ulozone lopatki, tak samo flansza jest ponac ciut inna niz w Sce nie wiem nie sprawdzalem bo nowe dostalem i stare poszlo poczta na zwrot tam gdzie kupowalem.bob.dsk pisze:Olo pisze:Tak mam go u Siebie swiezo wsadzone bo Skowe juz padlo...
Raczej mnie taka odpowiedz nie satysfakcjonuje...
Piszesz że jest taka sama ale inna? Wtf. Oczekiwałem raczej konkretnej odpowiedzi! Czy jak wsadzisz to jest P&P!
Z tego co wiem to jest inna obudowa filtra wraz z całym dolotem o większej średnicy. Czy może być na standardowej od eski czy trzeba zmieniać. Czy trzeba coś modzić po zmianie w programie czy też można zostawić.
Prosił bym tylko następnym razem o konkretne odpowiedzi.
Dzięki.
Cena turbo od JCW to 3500zl w ASO 5700zl.
Z dzialaniem i montazem nie ma problemu, warto zrobic remap silnika jak ktos jezdzi na serii tych niby 174 czy 184km na 218-220KM.
Wiec wsadzasz zamykasz maske i jedziesz sie remapowac. Ja przy turbo zminilem dolot bo poprzedni sie rozszczelnil kupilem nowy w ASO za 260zl do tego wszystkie weze nowe do turbo doprowadzajacy olej jak i odprowadzajacy oraz oslonke na waz doprawadzajacy z taka otulina aluminiowa (nowe miniacze juz je dostaja ponac pomaga i nie rozszczelnia sie waz doprowadzajacy)
Re: JCW R56 Turbo
Niech modzi kto mu broni...AleXander pisze:Chłopcze, z gwiazdorzeniem to Ty masz problem. Michal modzil Miniaki jak Ty na chleb mowiles "pep", wiec jeszcze jeden taki wybryk postowy (czy to OT czy prywatne wycieczki) i zarobisz "punkciki".
Znam oprocz Ciebie 2 osoby ktore zamontowaly turbo z JCW...
Bartek, odezwij sie na FB to Ci napisze co i jak.
Wiec po co jedziecie po mnie skoro sami nic nie zrobiliscie? I nie mowiecie mi, ze ktos robi bo nie interesuje mnie ktos jak sami robiliscie to powiedzscie podpowiedzcie a nie spinajcie sie odrazu, ja sam wszystko robie w aucie nikt mi nie pomaga a ucze sie na forach zagranicznych gdzie dla nich Mini +500hp to nic nowego u nas to jest wow 300HP w mini...
Ale mniejsza z tym, na 2gi raz wiece spokoju i wyrozumialosci, jesli pisze ze wchodzi wyszstko bez problemu w miejsce seryjnego slimaka to tak jest i nie trzeba nic przerabiac.
Peace V i mniej spiny i zlego nastawienia dla mojej osoby poprosze. Ja nie opowiadam pierdol, ktore mi ktos powiedzial tylko wszystko pisze na wlasnych bledach co juz w tym aucie przeszedlem i zrobilem a jest tego naprawde sporo
- bob.dsk
- Wiarus
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
- Posiadane auto: A45 AMG
- Lokalizacja: Gdynia/Toruń
Re: JCW R56 Turbo
Czy ktoś z forum posiada org silnik JCW z turbiną JCW ? Nie chodzi mi o dołożony kit.
Potrzebuję sprawdzić w jakiej pozycji powinien być actuator od wastegate.
Potrzebuję sprawdzić w jakiej pozycji powinien być actuator od wastegate.
R56 239km 342nm