JCW R56 Turbo

R55, R56, R57, R58, R59, R60 & R61

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
bob.dsk
Wiarus
Wiarus
Posty: 711
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
Posiadane auto: A45 AMG
Lokalizacja: Gdynia/Toruń

Re: JCW R56 Turbo

Post autor: bob.dsk »

Dobra akcja odwołana :) Turbo jeszcze działa :mrgreen:
R56 239km 342nm
Olo

Re: JCW R56 Turbo

Post autor: Olo »

bob.dsk pisze:
Olo pisze:Tak mam go u Siebie swiezo wsadzone bo Skowe juz padlo...
facepalm

Raczej mnie taka odpowiedz nie satysfakcjonuje...

Piszesz że jest taka sama ale inna? Wtf. Oczekiwałem raczej konkretnej odpowiedzi! Czy jak wsadzisz to jest P&P!

Z tego co wiem to jest inna obudowa filtra wraz z całym dolotem o większej średnicy. Czy może być na standardowej od eski czy trzeba zmieniać. Czy trzeba coś modzić po zmianie w programie czy też można zostawić.

Prosił bym tylko następnym razem o konkretne odpowiedzi.

Dzięki.
Wiec napisalem a wy sie wszyscy rzucacie odrazu. Turbo jest 1:1 z zewnatrz to samo nie ma innych podlaczen wszystko pasuje od Ski i nie trzeba nic przerabiac inaczej sie ma to co oferuja w promotor gdzie maja turbo stage 2 tam juz inne doloty sa i nie tylko. Ale wracajac do tematu: roznica jest w ksztalcie wirnika inaczej sa ulozone lopatki, tak samo flansza jest ponac ciut inna niz w Sce nie wiem nie sprawdzalem bo nowe dostalem i stare poszlo poczta na zwrot tam gdzie kupowalem.

Cena turbo od JCW to 3500zl w ASO 5700zl.

Z dzialaniem i montazem nie ma problemu, warto zrobic remap silnika jak ktos jezdzi na serii tych niby 174 czy 184km na 218-220KM.

Wiec wsadzasz zamykasz maske i jedziesz sie remapowac. Ja przy turbo zminilem dolot bo poprzedni sie rozszczelnil kupilem nowy w ASO za 260zl do tego wszystkie weze nowe do turbo doprowadzajacy olej jak i odprowadzajacy oraz oslonke na waz doprawadzajacy z taka otulina aluminiowa (nowe miniacze juz je dostaja ponac pomaga i nie rozszczelnia sie waz doprowadzajacy)
Olo

Re: JCW R56 Turbo

Post autor: Olo »

AleXander pisze:Chłopcze, z gwiazdorzeniem to Ty masz problem. Michal modzil Miniaki jak Ty na chleb mowiles "pep", wiec jeszcze jeden taki wybryk postowy (czy to OT czy prywatne wycieczki) i zarobisz "punkciki".

Znam oprocz Ciebie 2 osoby ktore zamontowaly turbo z JCW...

Bartek, odezwij sie na FB to Ci napisze co i jak.
Niech modzi kto mu broni...

Wiec po co jedziecie po mnie skoro sami nic nie zrobiliscie? I nie mowiecie mi, ze ktos robi bo nie interesuje mnie ktos jak sami robiliscie to powiedzscie podpowiedzcie a nie spinajcie sie odrazu, ja sam wszystko robie w aucie nikt mi nie pomaga a ucze sie na forach zagranicznych gdzie dla nich Mini +500hp to nic nowego u nas to jest wow 300HP w mini...

Ale mniejsza z tym, na 2gi raz wiece spokoju i wyrozumialosci, jesli pisze ze wchodzi wyszstko bez problemu w miejsce seryjnego slimaka to tak jest i nie trzeba nic przerabiac.

Peace V i mniej spiny i zlego nastawienia dla mojej osoby poprosze. Ja nie opowiadam pierdol, ktore mi ktos powiedzial tylko wszystko pisze na wlasnych bledach co juz w tym aucie przeszedlem i zrobilem a jest tego naprawde sporo
Awatar użytkownika
bob.dsk
Wiarus
Wiarus
Posty: 711
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
Posiadane auto: A45 AMG
Lokalizacja: Gdynia/Toruń

Re: JCW R56 Turbo

Post autor: bob.dsk »

Czy ktoś z forum posiada org silnik JCW z turbiną JCW ? Nie chodzi mi o dołożony kit.

Potrzebuję sprawdzić w jakiej pozycji powinien być actuator od wastegate.
R56 239km 342nm
ODPOWIEDZ