kaco_d pisze:tak wlasnie zrobie, klapke "jakos" na stałe zrobie na stałe otwartą i włoże filtr, zobacze co gosc mi zaproponuje, bede bral wieksza paczke z usa wiec filtr dorzuce przy okazji.
narazie chce zamowic zestaw zimnych swiec,kable,kolko 15% no i wjedzie filtr.
masz wiedzę czy obudowa jcw pasuje p&p do starej i jak zablokować klapkę?
Chodzi Ci o to czy góra JCW puszki pasuje do seryjnego dołu?
Klapkę możesz zblokować wyciągając ten metalowy drucik/zawias odpowiadający za otwieranie klapki. Zostawisz go obok i będzie przytrzymywał klapkę w pozycji otwartej.
Jak te rzeczy chcesz ciągnąć ze Stanów, to jest dobra alternatywa bliżej nas -
http://www.kavsmotorsport.com/mini-coop ... arger-kits Sam stamtąd zamawiałem, oprócz świec które można kupić u nas.
Miales AEM, Simota czy Kn w aucie na testy ze zmowisz ze gowno? Czy tylko bo ktos powiedzial albo, ze ktos zrobil testy tak jak robia testy opon zimowych...
Remap zawsze ma sens robic bo nie kazdy chce wsadzac odrazu icka wiekszego i zmieniac kolko bo nie kazdy potrzebuje tyle mocy. A tak jak pojedzie na rolki wyjdzie mu wogole ile auto ma bo narazie nie bedzie wiedzial co ile podniesie mocy. Ale pewnie zaraz napiszesz, ze sie nie znam

Po co miałbym w ogóle kupować nieodgrodzoną niczym Simotę? AEMa siłą rzeczy nie mogłem mieć, bo nie robią do R53

Mój działał, bo z wydechem dodał niecałe 20KM, taka wiedza mi wystarczy.
ale spoko przyzwyczailem sie do tego tylko, ze ja w aucie mam prawie 300KM i nic nie wiem o modyfikacjach...
Ooo, już prawie 300? Ta seryjna turbina od JCW bez remapu działa cuda widzę
