blachy British Motor Heritage
Moderator: flapjck1
Re: blachy British Motor Heritage
Masz rację Se7ven, ale firmy przewozowe obchodzą się z paczkami jak z kartoflami i to nawet pomimo naklejek "ostroznie". Pozdr.!
- Lukas
- Swój Człowiek
- Posty: 234
- Rejestracja: 15 lis 2006, 19:26
- Posiadane auto: Austin Mini Flame Red 1989
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: blachy British Motor Heritage
Jeśli ktoś miałby jechać po błotnik i a-panel to pewnie, że się nie opłaca, ale jeśli po 5 błotników, dwie maski, dwa komplety opon, fotele i trochę mniejszych drobiazgów, to zaczyna mieć to sens. Jeśli wyprawę udało by się zgrać z jakimś zlotem albo targami Mini to gra jest warta świeczki.
Pojedyncza standardowa przesyłka to jakieś 40 funtów z tego co pamiętam, prawda?
Pojedyncza standardowa przesyłka to jakieś 40 funtów z tego co pamiętam, prawda?
aymoo.pl
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: blachy British Motor Heritage
Pomysł z jazdą po części dobry jest ale na terenie Polski. Spedycja transport np 2 palet i okolo 120kg to koszt do 800zł. A co do blach to osobiście ściągałem z Anglii BMH i kupowałem w mini spares. Niestety ale rabatów na te blachy przy większych zakupach niestety nie ma. A co do zamienników to jest tak ze naprawdę szkoda jest czasu dobrego blacharza żeby nad takim g... tracił energię. Wiekszosc zamienników wykonana jest inaczej niż BMH.
Panele A są przeważnie cieńsze
progi gorne maja złe wysokości przetłoczeń
próg wewnetrzny ma wycięcie na belkę co jest totalną głupotą
próg zew dolny jest cienki i zlych wymiarów
przedni pas w zamienniku szczególnie do mpi to dramat w jaki sposób jest wykonany
tylny pas dolny zazwyczaj nie pasuje
nadkola wewnętrzne tylne niby podobne a nie pasują
wzmocnienia mocowania wózka tylnego przechodzące w dekielki tylnego pasa zupełnie inaczej wykonane
poszycia drzwi nie pasują
podszybie również
i tak jest z każdym elementem w zamienniku do mini.
Kazdy blacharz cos tam z tego wyrzeźbi tylko efekt końcowy będzie marny
Panele A są przeważnie cieńsze
progi gorne maja złe wysokości przetłoczeń
próg wewnetrzny ma wycięcie na belkę co jest totalną głupotą
próg zew dolny jest cienki i zlych wymiarów
przedni pas w zamienniku szczególnie do mpi to dramat w jaki sposób jest wykonany
tylny pas dolny zazwyczaj nie pasuje
nadkola wewnętrzne tylne niby podobne a nie pasują
wzmocnienia mocowania wózka tylnego przechodzące w dekielki tylnego pasa zupełnie inaczej wykonane
poszycia drzwi nie pasują
podszybie również
i tak jest z każdym elementem w zamienniku do mini.
Kazdy blacharz cos tam z tego wyrzeźbi tylko efekt końcowy będzie marny
- Lukas
- Swój Człowiek
- Posty: 234
- Rejestracja: 15 lis 2006, 19:26
- Posiadane auto: Austin Mini Flame Red 1989
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: blachy British Motor Heritage
Miałem na myśli, że przy większej ilości gratów zsumowane koszty przesyłek, często o wymiarach ponadstandardowych, zrównoważyłyby się z kosztem wyjazdu. Zresztą tak naprawdę dopiero mając listę zakupów można to sobie przeliczyć. W każdym razie jest to pomysł do przemyślenia.
Skoro aż takie są różnice w tych blachach, to warto zainwestować w oryginalne rzeczy. Chociaż mocno zwiększa to koszty - błotnik zamiennik 44 funty, oryginał 88... uff
Skoro aż takie są różnice w tych blachach, to warto zainwestować w oryginalne rzeczy. Chociaż mocno zwiększa to koszty - błotnik zamiennik 44 funty, oryginał 88... uff
aymoo.pl
Re: blachy British Motor Heritage
Czyli wniosek jest prosty: BMH. Pozdr.!
Re: blachy British Motor Heritage
Jakiś czas temu robilem zakupy z minisport zamówienie przyszło na europalecie i było bardzo dobrze zabezpieczone i na pewno nieporównywalnie tańsze od wycieczki
oczywiście nic za darmo, Anglicy doliczyli do rachunku kilka funtów za pakowanie
oczywiście nic za darmo, Anglicy doliczyli do rachunku kilka funtów za pakowanie
- rogal
- Super użytkownik
- Posty: 1069
- Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
- Posiadane auto: 6 x MINI
- Lokalizacja: EŁK
- Kontakt:
Re: blachy British Motor Heritage
caly czas od lat sprowadzam blachy BHM na indywidualne zamowienia., koszt ich to zazwyczaj 2x wiecej niz zamiennik, a czasami nawet x 3. Ale u nas liczy sie cena , na jakosci zalezy tym co zostaja z miniakiem na lata.
pozdrawiam
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: blachy British Motor Heritage
Lub wiedzą jaka jest "jazda" z podróbkami.rogal pisze:caly czas od lat sprowadzam blachy BHM na indywidualne zamowienia., koszt ich to zazwyczaj 2x wiecej niz zamiennik, a czasami nawet x 3. Ale u nas liczy sie cena , na jakosci zalezy tym co zostaja z miniakiem na lata.
Kto nie wie niech pyta- czasami oszczędzanie się mści.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197