dla mnie najladjnieszy jest r56

zostawiaja sobie duzo miejsca na JCW i JCW GP. I dla firm tuningowychhello pisze:nie bardzo rozumiem ten motyw z silnikiem od Ski
R56 - 1.6 turbo - 184 KM
F56 - 2.0 turbo - 189 KM
5 KM z 0.4 pojemności? o co chodzi
Ale Nm już nie takie same i tu jest znacząca różnica :hello pisze:nie bardzo rozumiem ten motyw z silnikiem od Ski
R56 - 1.6 turbo - 184 KM
F56 - 2.0 turbo - 189 KM
5 KM z 0.4 pojemności? o co chodzi
który z tych detali masz na myśli?Babak pisze:a ten właśnie detal to największa zbrodnia:
http://www.bmwblog.com/2013/11/18/world ... sel-113938
Chodzi o detal wnęki na halogen jak nie przemyślanie przechodzi do wlotu.kawa pisze:
który z tych detali masz na myśli?
- wystajacy wlot
- podwojne, niedokonczone przetloczenie pomiedzy halogenem a wlotem powietrza
A od kiedy 114i ma 3 cylindrowy silnik? 114i ma silnik 4 cylindrowy, 1,6L 16V delikatnie "uturbione". Radzę dokładniej poczytać dane i się nie ośmieszać. Swoją drogą-jeśli komuś 11s do 100km/h i prawie 200 km/h nie wystarcza to kupi pewnie 135i. A to już Porsche killerWitek pisze: Swoją drogą ostatnio jechałem BMW 1 114i z 3 cylindrowym silnikiem i Twin Turbo… to nie jechałoOby w MINI lepiej to działało.