Mini Cooper S by Jarosz
- t_scarf
- Swój Człowiek
- Posty: 215
- Rejestracja: 26 lip 2012, 12:25
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Mysłowice
Re: Mini Cooper S by Jarosz
Gratulujemy podium i czekamy na więcej!
Re: Mini Cooper S by Jarosz
Podium nie było bo z 4 przejazdów pojechałem tylko 1 (i tylko w nim byłem na P3) ale po kilku latach startów Sejem 1.2 16v nie ma co, jest różnica Trzeba wbić sobie do głowy że to już inne autko i w zakrętach można pozwolić sobie na więcej. Ale lista zaplanowanych modyfikacji jest długa przede mną. W tej chwili Miniaka nie zamieniłbym na inne auto w tym budżecie.
Re: Mini Cooper S by Jarosz
Wynik zacny jakich zmian dokładnie dokonałeś? Doczytałem się tylko kółka 15%
Wydech i IC zmienione?
Zawias jak się sprawuje bo pomału się zastanawiam co wsadzić na wiosne:)
Wydech i IC zmienione?
Zawias jak się sprawuje bo pomału się zastanawiam co wsadzić na wiosne:)
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Mini Cooper S by Jarosz
Zaczyna się robić męsko!
Też jestem ciekawMitch pisze:Jakich zmian dokładnie dokonałeś?
Re: Mini Cooper S by Jarosz
Dzięki, recepta prosta żeby moim Mini przyjemnie się podróżowało:
1. Zdrowy silnik = zdrowa seria
2. Kółko - 15% z krótszym paskiem (przy okazji napinacz cały wymieniliśmy)
3. Zmodyfikowany wydech
4. Świece
5. Wkładka sportowa K&N
6. Odchudzenie no i oczywiście zawias B12 Pro Kit (odpowiadając sprawdza się super, twardy ale i wybiera choć autko na tor raczej jest robione)
W planach wydajniejszy IC, hamulce, szpera, komplet rozpórek może wtryski, może pełny dolot. Powolutku do przodu
1. Zdrowy silnik = zdrowa seria
2. Kółko - 15% z krótszym paskiem (przy okazji napinacz cały wymieniliśmy)
3. Zmodyfikowany wydech
4. Świece
5. Wkładka sportowa K&N
6. Odchudzenie no i oczywiście zawias B12 Pro Kit (odpowiadając sprawdza się super, twardy ale i wybiera choć autko na tor raczej jest robione)
W planach wydajniejszy IC, hamulce, szpera, komplet rozpórek może wtryski, może pełny dolot. Powolutku do przodu
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Mini Cooper S by Jarosz
220KM z powyższego ? bez większego IC, bez CAI ?Yarosz pisze:Dzięki, recepta prosta żeby moim Mini przyjemnie się podróżowało:
1. Zdrowy silnik = zdrowa seria
2. Kółko - 15% z krótszym paskiem (przy okazji napinacz cały wymieniliśmy)
3. Zmodyfikowany wydech
4. Świece
5. Wkładka sportowa K&N
6. Odchudzenie no i oczywiście zawias B12 Pro Kit (odpowiadając sprawdza się super, twardy ale i wybiera choć autko na tor raczej jest robione)
W planach wydajniejszy IC, hamulce, szpera, komplet rozpórek może wtryski, może pełny dolot. Powolutku do przodu
1.ok
2.ok
3. co dokładnie ?
4. jakie ?
5. ok
kto i gdzie stroił ?
Ostatnio zmieniony 15 sty 2014, 18:00 przez maniujr, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mini Cooper S by Jarosz
Gdzie było strojone masz w danych na wykresie
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Mini Cooper S by Jarosz
ok, ale nie odpowiedziałeś na pytania o mody.
taka moc jest nierealna tylko po zmianie kółka, świec i wkładu filtra, ale to tylko moje zdanie..
taka moc jest nierealna tylko po zmianie kółka, świec i wkładu filtra, ale to tylko moje zdanie..
Re: Mini Cooper S by Jarosz
Wydech to one ball, świece stopień zimniejsze.
Powiem Ci że też tak myślałem ale skoro tak wyszło to cóż zrobić.
Zweryfikowaliśmy ten wynik na drodze po OBD i wychodzi podobnie (+ - ok 3%). Autko logowaliśmy przed i po strojeniu. Co zrobić...
Powiem Ci że też tak myślałem ale skoro tak wyszło to cóż zrobić.
Zweryfikowaliśmy ten wynik na drodze po OBD i wychodzi podobnie (+ - ok 3%). Autko logowaliśmy przed i po strojeniu. Co zrobić...
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Mini Cooper S by Jarosz
sorry, ale to niemożliwe. hamownia była obciążeniowa czy inercyjna ? oneball to żaden mod... też mam i mocy nie dodał.
pididi z tego co pamiętam miał CAI, wydech Milteka, kółko, świece i było 201KM
poczytaj tu: http://forum.mini.org.pl/viewtopic.php? ... ht=#114601
"CAI z filtrem piankowym ITG + cowl mod, mniejsze kółko + pasek + świece zimniejsze IK22, kompletny układ wydechowy Milltek - kolektor z katalizatorem sportowym 100cell + cat-back"
"201KM 24coś Nm"
pididi z tego co pamiętam miał CAI, wydech Milteka, kółko, świece i było 201KM
poczytaj tu: http://forum.mini.org.pl/viewtopic.php? ... ht=#114601
"CAI z filtrem piankowym ITG + cowl mod, mniejsze kółko + pasek + świece zimniejsze IK22, kompletny układ wydechowy Milltek - kolektor z katalizatorem sportowym 100cell + cat-back"
"201KM 24coś Nm"
Ostatnio zmieniony 15 sty 2014, 18:54 przez maniujr, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Mini Cooper S by Jarosz
No widzisz, to przyjmijmy że to niemożliwe jest. Naprawdę jest mi to obojętne. Jakby pokazało 190KM to bym napisał tu że jest 190KM.
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Mini Cooper S by Jarosz
mi chodzi tylko o to, że klient lubi cyferki, ale trzeba być realistą...
też rajdowałem i miałem kilka pomodzonych aut (Impreza GT by Maptek 218->255KM, Audi RS6 by B&B 450/500->580KM/740Nm) i wiem ile to kosztuje i jakie mody trzeba zrobić, żeby wyszło, a potem kwestia zmierzenia tego (i to nie wkładając wentylator w dolot).
rzetelny tuner Ci powie, że do aut +200KM musi być hamownia obciążeniowa, a dodanie 30% mocy kosztuje drugie tyle co auto.
oneball nic Ci nie dał, filtr niewiele, jedyne co to remap pod nowe kółko (świece są niezbędne). naprawdę chciałbym, aby 170->220KM szło tak łatwo i tanio zrobić...
załączam fakturę na mody w Audi (20,5tys... EURO!)
też rajdowałem i miałem kilka pomodzonych aut (Impreza GT by Maptek 218->255KM, Audi RS6 by B&B 450/500->580KM/740Nm) i wiem ile to kosztuje i jakie mody trzeba zrobić, żeby wyszło, a potem kwestia zmierzenia tego (i to nie wkładając wentylator w dolot).
rzetelny tuner Ci powie, że do aut +200KM musi być hamownia obciążeniowa, a dodanie 30% mocy kosztuje drugie tyle co auto.
oneball nic Ci nie dał, filtr niewiele, jedyne co to remap pod nowe kółko (świece są niezbędne). naprawdę chciałbym, aby 170->220KM szło tak łatwo i tanio zrobić...
załączam fakturę na mody w Audi (20,5tys... EURO!)
- Załączniki
-
- faktura B&B
- bb.JPG (49.62 KiB) Przejrzano 1550 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini Cooper S by Jarosz
ew wystrojony jest na max moc z lekko ryzykanckim AFR
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow