Jak w temacie na ngk takie czteroelektrodowe i co jest na duzy plus rano na zimnym silniku przy przyspieszaniu juz nie szarpie, przyspiesza plynnie od samego dolu, ale mam wrazenie jakby stal sie troche mulowaty, chociaz pewnie tylko tak mi sie wydaje... Poprzednio byly jakies dwuelektrodowe bosch.
Pewnie nikt tego nie zaobserwowal?
Wymienilem swiece
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Wymienilem swiece
Piszesz w tym dziale bo chcesz sprzedać te stare? Boscha?
Re: Wymienilem swiece
Nie, chce sie dowiedziec czy ktos zauwazyl spadek osiagow przy wymianie swiec na NGK. Ale pewnie to auto-sugestia, na codzien jezdze autem mocniejszym.monsterk pisze:Piszesz w tym dziale bo chcesz sprzedać te stare? Boscha?
-
- Wiarus
- Posty: 925
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Wymienilem swiece
Miałem Bosch (4 elektrody), zmieniłem na NGK (4 elektrody) i jest lepiej. Chodzi głównie o zapalanie na zimnym. Wymieniłem też kable na NGK.