Hejka,
W moim Mini One D R50 (r. 2004) mam ten problem, który był już opisywany wielokrotnie na forum: stukanie, po wciśnięciu sprzęgła ustaje. Wywnioskowałam, że trzeba wymienić łożysko.
Z czystej ciekawości wysłałam zapytanie do autoryzowanego serwisu i od razu powiedzieli, że przy wymianie sprzęgła (cały zestaw: tarcza, docisk, łożysko), należałoby sprawdzić koło zamachowe oraz pierścienie uszczelniające półosi i wału korbowego..........................
Wycena kosmiczna. Ale czy jest w tym chociaż trochę prawdy, że należałoby to sprawdzić?
Pozdrawiam, Kalaharri
Wymiana sprzęgła, koło zamachowe i pierścienie
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8180
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Wymiana sprzęgła, koło zamachowe i pierścienie
praktyka warsztatowa mowi ze skoro masz skrzynie zdjeta to wymien te uszczelniacze, dodatkowe 250-300 przy samej robociźnie za około 1500 czy 2000 ( nie wiem ile sobie policzyli ) to żaden koszt
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 145
- Rejestracja: 03 paź 2013, 19:40
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Wymiana sprzęgła, koło zamachowe i pierścienie
Uszczelniacz wału watro wymienić jak już się sprzęgło ma na wierzchu bo ja tego za pieszym razem nie zrobiłem i uszczelniacz zaczął lać po roku. Dodatkowo widzę tematy pojawiające się na forum z takim samym problemem co u mnie - klekoczące łożysko przy puszczonym sprzęgle. Sprzęgło LUK-a i po 2 latach już się łożysko wysypuje albo mechanik coś na grzebał przy wymianie uszczelniacza ze szybciej się rozleciało.