kłopot MCS r56
kłopot MCS r56
witajcie,
mam problem z moim r56, samochód traci moc powyżej 4-4,5k do tych obrotów jedzie ładnie, powyżej jakby słabiej wkręca się wyższe obroty i traci chęć do przyspieszania. jedzie jak 120 koni a nie 175. checka brak!
dodatkowo na biegu jałowym potrafią zafalować obroty i pojawiają się drgania przenoszone na budę, czasem na niskich obrotach na pierwszym biegu potrafi szarpnąć.
wczoraj po trasie 150 km, zaparkowałem pod domem i zostawiłem odpalone na chwilę, wysiadając z auta usłyszałem lekkie nieregularne stuki z pod maski, ciężko to zlokalizować...
ma ktoś jakieś pomysły, o co może chodzić?
od czego zacząć?
czemu nie ma checka skoro auto jeździ jakby w trybie awaryjnym?
ktoś przerabiał coś podobnego?
mam problem z moim r56, samochód traci moc powyżej 4-4,5k do tych obrotów jedzie ładnie, powyżej jakby słabiej wkręca się wyższe obroty i traci chęć do przyspieszania. jedzie jak 120 koni a nie 175. checka brak!
dodatkowo na biegu jałowym potrafią zafalować obroty i pojawiają się drgania przenoszone na budę, czasem na niskich obrotach na pierwszym biegu potrafi szarpnąć.
wczoraj po trasie 150 km, zaparkowałem pod domem i zostawiłem odpalone na chwilę, wysiadając z auta usłyszałem lekkie nieregularne stuki z pod maski, ciężko to zlokalizować...
ma ktoś jakieś pomysły, o co może chodzić?
od czego zacząć?
czemu nie ma checka skoro auto jeździ jakby w trybie awaryjnym?
ktoś przerabiał coś podobnego?
- bob.dsk
- Wiarus
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
- Posiadane auto: A45 AMG
- Lokalizacja: Gdynia/Toruń
Re: kłopot MCS r56
A podłączałeś pod kompa? Musi być dobry program bo to że się nie świeci to nie oznacza że nie ma błędu. Sprawdź parametry na odpalonym silniku. Zaczął bym od układu paliwa może coś tam jest nie tak. Jeśli na wyższych obrotach się dławi to może pompa nie wyrabia.
R56 239km 342nm
Re: kłopot MCS r56
szarpania brak, auto ciągnie równo, tylko powyżej 4k dużo słabiej.
jest opcja błędu bez checka?
na kompie jeszcze nie byłem
jest opcja błędu bez checka?
na kompie jeszcze nie byłem
Re: kłopot MCS r56
rolka napinacza, łańcuch rozrząd oraz kończąca się turbina i/lub wypalone świece
ps. sprawdź czy nie spadł ci dolot po stronie zimnej (filtr powietrza - zimna strona turbo) po lewej stronie patrząc od przodu
ps. sprawdź czy nie spadł ci dolot po stronie zimnej (filtr powietrza - zimna strona turbo) po lewej stronie patrząc od przodu
FLUSHSTYLE PL- FORM OVER FUNCTION
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
-
- Swój Człowiek
- Posty: 146
- Rejestracja: 03 paź 2013, 19:40
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: kłopot MCS r56
Stawiał bym na jakiś czujnik doładowania itp. lub jakaś pierdoła. Jak by miały być problemy z turbiną to auto by nie jechało w ogóle, a z jego okolic wydobywał by się jakiś świst/gwizd.
Ale pewnie czegoś dowiesz się pod kompem.
Ale pewnie czegoś dowiesz się pod kompem.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 146
- Rejestracja: 03 paź 2013, 19:40
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: kłopot MCS r56
Refleks na monitorze jest taki ze nie widać jaki błąd to jest do końca i czy tam pisze "Wypadanie..." bo to może być przewód wys. napięcia, świeca itp.
Re: kłopot MCS r56
oczywiścieAjo_00 pisze:Stawiał bym na jakiś czujnik doładowania itp. lub jakaś pierdoła. Jak by miały być problemy z turbiną to auto by nie jechało w ogóle, a z jego okolic wydobywał by się jakiś świst/gwizd.
FLUSHSTYLE PL- FORM OVER FUNCTION
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
Re: kłopot MCS r56
świecie czy cewki ?
ps. kurde kiedy ktoś to forum zaktualizuje do nowszej wersji
FLUSHSTYLE PL- FORM OVER FUNCTION
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: kłopot MCS r56
Zacząłbym od cewki. Jakie lejesz paliwo ?
Jak miałem auto strojone na Pb98 to tylko na statoil i shell nie walił błędami.
Jak miałem auto strojone na Pb98 to tylko na statoil i shell nie walił błędami.
Re: kłopot MCS r56
w sobotę wlałem 100 oktanów i po 100 kilometrach znów zapalił się check.
na moje ucho co któryś cykl auto chodzi na 3 cylindry.
dziś oddaje do mechanika.
błędy jak powyżej mogą byc spowodowane uszkodzeniem układu zapłonowego?
na moje ucho co któryś cykl auto chodzi na 3 cylindry.
dziś oddaje do mechanika.
błędy jak powyżej mogą byc spowodowane uszkodzeniem układu zapłonowego?
Re: kłopot MCS r56
cewki sprawdzone - są okej.
zamówilismy świece aczkolwiek bez sprawdzania ich. mechanik powiedział, że nie podejmuje się wykręcania ich na rozgrzanym silniku.
trochę się zmartwiłem, bo jedna rzecz odpadła i mam stres - jeśli nie świece to co...
jeśli okaże się, że to nie świece to co sprawdzać dalej?
zamówilismy świece aczkolwiek bez sprawdzania ich. mechanik powiedział, że nie podejmuje się wykręcania ich na rozgrzanym silniku.
trochę się zmartwiłem, bo jedna rzecz odpadła i mam stres - jeśli nie świece to co...
jeśli okaże się, że to nie świece to co sprawdzać dalej?
- bob.dsk
- Wiarus
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
- Posiadane auto: A45 AMG
- Lokalizacja: Gdynia/Toruń
Re: kłopot MCS r56
2 minuty Realoem ...miniakos pisze:szybkie pytanie gdzie szukać czujnika spalania stukowego?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=10&hl=3
R56 239km 342nm
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: kłopot MCS r56
hej, rozwiązałeś problem?