spadek mocy plus falujace obroty
spadek mocy plus falujace obroty
Witam mam problem jak w temacie, a mianowicie od jakiegoś czasu czuję spadek mocy samochodu i do tego obroty na biegu jałowym mi falują. Wymieniłem już filtr paliwa do tego świece i kable.Co może być ieszcze przyczyną mojego problemu? Z góry dziękuję i pozdrawiam mini maniaków.
Aha mini r50 2002 115KM
Aha mini r50 2002 115KM
-
- Nowy
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 kwie 2014, 23:05
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53 & Kuga 2.5T
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: spadek mocy plus falujace obroty
Nieszczelność z dolocie może być przyczyną.
BMW MINI & FORD Diagnostyka Kodowanie Inpa ElmConfig DRL Światła i inne opcje.
-
- Nowy
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 kwie 2014, 23:05
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53 & Kuga 2.5T
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: spadek mocy plus falujace obroty
Szukaj miedzy przepustnica a kolektorem sprawdź wszystkie gumy uszczelki itp.
BMW MINI & FORD Diagnostyka Kodowanie Inpa ElmConfig DRL Światła i inne opcje.
-
- Wiarus
- Posty: 556
- Rejestracja: 03 gru 2011, 23:21
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Szczecinek/Poznań
Re: spadek mocy plus falujace obroty
u mnie tez zaobserwowalem spadek mocy... mam wrazenie, ze ma to zwiazek z klimatyzacja, ale dopiero w tym roku zaczelo sie to dziac, a juz prawie 3 lata jezdze tym autem
jest to na tyle duzy spadek mocy, ze przy powolnym zawracaniu potrafi strasznie szarpac, a gaz w podloge nawet na 1nce ponizej 2-2,5 tys obrotow praktycznie nic nie daje
dodatkowo na wyzszych obrotach zdecydowanie odczuwalny jest spadek momentu obrotowego (nie ma odejscia nawet przy 3-3,5 tys obrotow) i dzwiek silnika jest inny
roznica jest taka jakby to nie bylo 116km a na moje oko 60-70 i nie chce mi sie wierzyc, zeby to klimatyzacja az tak obciazala silnik
nie jest to permanentny stan - czasem tak jest, a czasem nie - nie wiem co z tym robic
myslalem zeby:
-wymienic filtr paliwa
-wymienic swiece
jakies pomysly?
jest to na tyle duzy spadek mocy, ze przy powolnym zawracaniu potrafi strasznie szarpac, a gaz w podloge nawet na 1nce ponizej 2-2,5 tys obrotow praktycznie nic nie daje
dodatkowo na wyzszych obrotach zdecydowanie odczuwalny jest spadek momentu obrotowego (nie ma odejscia nawet przy 3-3,5 tys obrotow) i dzwiek silnika jest inny
roznica jest taka jakby to nie bylo 116km a na moje oko 60-70 i nie chce mi sie wierzyc, zeby to klimatyzacja az tak obciazala silnik
nie jest to permanentny stan - czasem tak jest, a czasem nie - nie wiem co z tym robic
myslalem zeby:
-wymienic filtr paliwa
-wymienic swiece
jakies pomysly?
There's two muffins sitting side by side in a muffin tin in the oven. One muffin says to the other, "Boy, it's hot in here!", and the other one says, "Holy Crap! A talking muffin!".
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 cze 2016, 08:03
- Posiadane auto: Mini Cooper Pepper
- Lokalizacja: Warszawa
Re: spadek mocy plus falujace obroty
zapytam po latach. ogarnąłeś to? bo mam coś podobnego
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 1
- Rejestracja: 09 sie 2015, 15:18
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Sanok
Re: spadek mocy plus falujace obroty
problemem u mnie okazał się kabel od sondy lub jakiegoś innego czujnika który dotykał (po rozgrzaniu rozszerzał się jakiś element silnika i podawał nieprawidłowe dane do komputera) i po ogarnięciu kabelka (nie powiem dokładnie którego bo to mechanik ogarnął) problemy się skończyły.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 140
- Rejestracja: 31 mar 2016, 18:52
- Posiadane auto: brak MINI :-(
- Lokalizacja: Tu i Tam
Re: spadek mocy plus falujace obroty
możesz dokładnie ustalić jaki czujnik i jaki przewód ?
walczę u siebie z podobnym tematem
walczę u siebie z podobnym tematem