R53 2k3 - B!G LAM3
R53 2k3 - B!G LAM3
Hi, czas wrzucić parę fotek z zeszłego tygodnia podczas gęstej smogo-mgły nad Krakowem.
Jak do tej pory zmarnowałem pieniądze na:
- dolot
- koło pasowe kompresora( 17% )
- spolerowanie lakieru + poprawki
Niebawem poducha silnika do wymiany (ta, która zawsze w r53 leci) + łożysko na tył.
Nowy kolektory wydechowy + custom exhaust + decat w drodze. Pewnie niebawem jakiś filmik będzie.
Jak do tej pory zmarnowałem pieniądze na:
- dolot
- koło pasowe kompresora( 17% )
- spolerowanie lakieru + poprawki
Niebawem poducha silnika do wymiany (ta, która zawsze w r53 leci) + łożysko na tył.
Nowy kolektory wydechowy + custom exhaust + decat w drodze. Pewnie niebawem jakiś filmik będzie.
- Załączniki
-
- gkrk
- 20141019-_MG_9039reduced.jpg (504.44 KiB) Przejrzano 1780 razy
-
- fog
- testreduced.jpg (471.69 KiB) Przejrzano 1780 razy
-
- najtrajder
- 2reduced.jpg (518.11 KiB) Przejrzano 1780 razy
-
- Swój Człowiek
- Posty: 146
- Rejestracja: 03 paź 2013, 19:40
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: R53 2k3 - B!G LAM3
Jak nic to drugie zdjęcie powinno wylądować w kalendarzu na listopadowej kartce
Dobrze się prezentuje
Dobrze się prezentuje
Re: R53 2k3 - B!G LAM3
Znajomy bolid
Ekstra fotki
Wydech cały milltek czy jakis custom? Jeśli tak to w jakiej firmie?
Ekstra fotki
Wydech cały milltek czy jakis custom? Jeśli tak to w jakiej firmie?
Re: R53 2k3 - B!G LAM3
O, to ja chcę do kalendarza!
A co do wydechu. Kolektor od Janspeed (bo za RMW musiałbym płacić za CAT'a, cło i spedycję z USA), wydech pewnie coś na wzór milltek'a albo larini. Chyba pójdę jednak w larini i poproszę o mniejsze tłumiki (i kupię zatyczki do uszu)
Zapomniałem dodać u kogo będę wydech robił.
GTPerformance - facet grzebie przy niezłych furach, jest na FB jak coś
A co do wydechu. Kolektor od Janspeed (bo za RMW musiałbym płacić za CAT'a, cło i spedycję z USA), wydech pewnie coś na wzór milltek'a albo larini. Chyba pójdę jednak w larini i poproszę o mniejsze tłumiki (i kupię zatyczki do uszu)
Zapomniałem dodać u kogo będę wydech robił.
GTPerformance - facet grzebie przy niezłych furach, jest na FB jak coś
Ostatnio zmieniony 01 lis 2014, 10:52 przez B!G LAM3, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gutowski
- Swój Człowiek
- Posty: 301
- Rejestracja: 02 sie 2013, 12:38
- Posiadane auto: r50
- Lokalizacja: Skoczów
Re: R53 2k3 - B!G LAM3
fajnie wygląda, super oem, w wyglądzie nic bym nie zmianiał. cooper s w serii jest mega, nie wiem czy nawet nie jest ładniejszy niż w pakiecie aero, który moim zdaniem ma trochę za ostre krawędzie.
oo jedynie dołożyłbym lampy ksenonowe na soczewce.
oo jedynie dołożyłbym lampy ksenonowe na soczewce.
Re: R53 2k3 - B!G LAM3
No ja chyba poprawię nieco wnętrze na wiosnę. Irytują mnie wszystkie szare plastiki i fotele.
Plastiki chciałbym polakierować,potraktować gumą, bądź okleić na czarno (odcień pasujący do reszty elementów)
---
Przód z pakietu aero i progi mi się podobają. Do mnie tylko ten wiejsko wcięty tył z naklejkami nie przemawia. Nei wiem jakby natomaist zestawienie tyłu z S plus przodu z JCW wygladalo (na pewno wymagało by to lakierowania wszystkich elementów plastikowych - nadkola, elem na zderzaku).
---
Nie mam zdjęcia auta z tyłu, ale usunąłem wycieraczkę. I tak się nie sprawdzała. Teraz to wygląda estetyczniej.
---
Można by wymieniać mnóstwo rzeczy, które człowiek chce pozmieniać ale już się przekonałem, że planowanie wydatków się nie sprawdza.
Załączam obrazek z niespodzianką jaką znalazłem ostatnio w aucie (cos mnie ruszyło, zeby podniesc maskę przed jazdą). Miałbym niezłego grilla
Od razu uprzedzam pytania. Mam zaspawany zbiorniczek, bo rozszczelnił się po roku od zakupu w ASO (w tym samym miejscu co poprzedni, na łączeniu...bubel)
Plastiki chciałbym polakierować,potraktować gumą, bądź okleić na czarno (odcień pasujący do reszty elementów)
---
Przód z pakietu aero i progi mi się podobają. Do mnie tylko ten wiejsko wcięty tył z naklejkami nie przemawia. Nei wiem jakby natomaist zestawienie tyłu z S plus przodu z JCW wygladalo (na pewno wymagało by to lakierowania wszystkich elementów plastikowych - nadkola, elem na zderzaku).
---
Nie mam zdjęcia auta z tyłu, ale usunąłem wycieraczkę. I tak się nie sprawdzała. Teraz to wygląda estetyczniej.
---
Można by wymieniać mnóstwo rzeczy, które człowiek chce pozmieniać ale już się przekonałem, że planowanie wydatków się nie sprawdza.
Załączam obrazek z niespodzianką jaką znalazłem ostatnio w aucie (cos mnie ruszyło, zeby podniesc maskę przed jazdą). Miałbym niezłego grilla
Od razu uprzedzam pytania. Mam zaspawany zbiorniczek, bo rozszczelnił się po roku od zakupu w ASO (w tym samym miejscu co poprzedni, na łączeniu...bubel)
- Załączniki
-
- WP_20141014_002.jpg (140.06 KiB) Przejrzano 1702 razy
Ostatnio zmieniony 01 lis 2014, 19:32 przez B!G LAM3, łącznie zmieniany 6 razy.
Re: R53 2k3 - B!G LAM3
Ja też sobie pozwolę coś dodać
Zdecydowanie jeden z najładniejszych kolorów z jakimi pracowaliśmy w tym roku
Daj znać jak wydech będzie zamontowany bo też planuje, ale tylko catback i chyba udam się do MGmotorsport w Siemanowicach Śląskich
Wosk jeszcze się trzyma? Widzę, że kropling jeszcze jakiś jest
Zdecydowanie jeden z najładniejszych kolorów z jakimi pracowaliśmy w tym roku
Daj znać jak wydech będzie zamontowany bo też planuje, ale tylko catback i chyba udam się do MGmotorsport w Siemanowicach Śląskich
Wosk jeszcze się trzyma? Widzę, że kropling jeszcze jakiś jest
Ostatnio zmieniony 02 lis 2014, 13:02 przez Mitch, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: R53 2k3 - B!G LAM3
A właśnie, właśnie. Polecam Mitch'a. Przyłożył pewną rękę do lakierowania.Mitch pisze:Ja też sobie pozwolę coś dodać
Zdecydowanie jeden z najładniejszych kolorów z jakimi pracowaliśmy w tym roku
Obrazek
Daj znać jak wydech będzie zamontowany bo też planuje, ale tylko catback i chyba udam się do MGmotorsport w Siemanowicach Śląskich
Wosk jeszcze się trzyma? Widzę, że kropling jeszcze jakiś jest
Coś trochę wosku musi jeszce być, a może to brud tego dnia, który się nazbierał ale noc skrzętnie to ukryła .
Teraz mam tak brudne auto, że aż wstyd znów jeździć, ale nawet nie miałem kiedy go ogarnąć z zewnąrz/wewnątrz.
Do MGMotosport nie chce mi się tłuc taki kawał drogi. Do ceny wydechu musiałbym doliczyć ze 150zł za jazdę w obie strony z i po auto . Jeszce jest w Krk, Prokop, z Inotec'a tylko coś się na mnie obraził ostatnio
Re: R53 2k3 - B!G LAM3
To do shiningcaru gnaj po kosmetykiB!G LAM3 pisze: Teraz mam tak brudne auto, że aż wstyd znów jeździć, ale nawet nie miałem kiedy go ogarnąć z zewnąrz/wewnątrz.
Re: R53 2k3 - B!G LAM3
Zakonserwuje się przed solą na zimęMitch pisze:To do shiningcaru gnaj po kosmetykiB!G LAM3 pisze: Teraz mam tak brudne auto, że aż wstyd znów jeździć, ale nawet nie miałem kiedy go ogarnąć z zewnąrz/wewnątrz.
-
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 24 kwie 2013, 21:48
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Nowy Wiśnicz
Re: R53 2k3 - B!G LAM3
Pięknie się prezentuje
Re: R53 2k3 - B!G LAM3
Ooo, a co tu się wyrabia?!
- Załączniki
-
- part1
- xxxxx.jpg (162.29 KiB) Przejrzano 1410 razy
Re: R53 2k3 - B!G LAM3
Wydech in progress. Nowy kolektor już założony. teraz tylko wydech końcowy.
A tymczasem popatrzcie jak pięknie wykonano fabryczny kolektor... 5mm zwężki przy wylocie z głowicy. Nie ma to jak zdławić silnik.
A poniżej, co prawda nie moje auto, ale przedstawiam prototypowy IC wykonany przez GTPerformance. Temperatury o ile dobrze pamiętam poniżej 30 stopni( wow). Seryjny na zmienionym kółku dobija 80/90 stopni.
IC zrobiony przez Grześka mogłem dotknąć bez żadnych obaw zaraz po ostrej jeździe (jak i po długim staniu na włączonym silniku).
No i to będzie mój zakup na przyszł rok, bo teraz mnie czeka parę napraw. Skończy się obcinanie mocy latem po staniu w korku
Jak ktoś chce więcej informacji to odsyłam do GTPerformance, do Grzeska - świetny człowiek, świetna robota i mogę z czystym sumieniem polecić (mała ale szczera reklama)
Linkacze:
http://www.gtperformance.pl/
https://www.facebook.com/pages/GTPerfor ... 1501491044
PS. Ktoś będzie potrzebował końcówek wydechu z R53 albo kolektora wydechowego/katalizatora?
PS2. kolejnosc zdjec mi się odwrócila
A tymczasem popatrzcie jak pięknie wykonano fabryczny kolektor... 5mm zwężki przy wylocie z głowicy. Nie ma to jak zdławić silnik.
A poniżej, co prawda nie moje auto, ale przedstawiam prototypowy IC wykonany przez GTPerformance. Temperatury o ile dobrze pamiętam poniżej 30 stopni( wow). Seryjny na zmienionym kółku dobija 80/90 stopni.
IC zrobiony przez Grześka mogłem dotknąć bez żadnych obaw zaraz po ostrej jeździe (jak i po długim staniu na włączonym silniku).
No i to będzie mój zakup na przyszł rok, bo teraz mnie czeka parę napraw. Skończy się obcinanie mocy latem po staniu w korku
Jak ktoś chce więcej informacji to odsyłam do GTPerformance, do Grzeska - świetny człowiek, świetna robota i mogę z czystym sumieniem polecić (mała ale szczera reklama)
Linkacze:
http://www.gtperformance.pl/
https://www.facebook.com/pages/GTPerfor ... 1501491044
PS. Ktoś będzie potrzebował końcówek wydechu z R53 albo kolektora wydechowego/katalizatora?
PS2. kolejnosc zdjec mi się odwrócila
- Załączniki
-
- kolektor śmierci
- 10258478_330270203823505_3791529954580965213_o.jpg (72.99 KiB) Przejrzano 1161 razy
-
- IC v1 - foto2
- 1912119_320777738106085_6051152711610785766_o.jpg (332.26 KiB) Przejrzano 1161 razy
-
- IC v1
- 1398322_320777591439433_2424079874057853186_o.jpg (130.5 KiB) Przejrzano 1161 razy
Ostatnio zmieniony 28 lis 2014, 12:50 przez B!G LAM3, łącznie zmieniany 1 raz.