Korbowody do 998 A-seria
Moderator: flapjck1
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Korbowody do 998 A-seria
Witam,
potrzebuje wymiary główki korbowodu do tysiączki, ale koniecznie A-seria, a nie A+, jak będą odpowiednie to szukam do kupienia
Pozdrawiam,
Adam
potrzebuje wymiary główki korbowodu do tysiączki, ale koniecznie A-seria, a nie A+, jak będą odpowiednie to szukam do kupienia
Pozdrawiam,
Adam
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Korbowody do 998 A-seria
szukasz korb z tulejkami w główce korbowodu?
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Korbowody do 998 A-seria
Szukam takich, które mają maksymalnie dużo mięcha na główce, zastanawiam się czy da się rozwiercić do 22-23mm, żeby osadzić tulejkę pod tłok ze sworzniem 20mm
A+ nawet te z tulejką mają tylko 19mm wewnątrz. Po rozwierceniu nic z główki nie zostanie, starsze z tego co wiem są bardziej toporne.
A+ nawet te z tulejką mają tylko 19mm wewnątrz. Po rozwierceniu nic z główki nie zostanie, starsze z tego co wiem są bardziej toporne.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Korbowody do 998 A-seria
Rozwierć korbowód pod wymiar sworznia i zrob na wcisk tak jak to jest w 1300. A tak z ciekawości zapytam, jaką średnice tloka chcesz wpakować na ten korbowód?
Re: Korbowody do 998 A-seria
Korby typu press fitt od 998 A+ powinny wytrzymać przeróbkę. Rozwiercić a sworzeń wcisnąć na gorąco jak było oryginalnie.
http://www.datch.fr/en/12a1999-998-pres ... -3858.html
http://www.datch.fr/en/12a1999-998-pres ... -3858.html
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Korbowody do 998 A-seria
Sprawdzałem juz temat i korby z wciskanymi sworzniami seryjnie i te z tulejkami maja ten sam nr na odlewie, tak wiec fabryka nie zmieniła korbowodu a jedynie sposób osadzenia
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Korbowody do 998 A-seria
Faktycznie korby zmienili dopiero w A+ na te bez tulejki, pomyliło mi się z 1300. Te na pewno wychodziły wcześniej w bardziej pancernej wersji
Tłok 68 lub 68,5. Blok rozwiercany offsetowo. Z tego co wiem chyba maks jaki można wcisnąć. Tysiączek mam dostatek, także mogę eksperymentować, jak coś pójdzie nie tak to nie będzie szkoda. Dzięki za pomoc, jak coś z tego wyjdzie to będę się chwalił.
Tłok 68 lub 68,5. Blok rozwiercany offsetowo. Z tego co wiem chyba maks jaki można wcisnąć. Tysiączek mam dostatek, także mogę eksperymentować, jak coś pójdzie nie tak to nie będzie szkoda. Dzięki za pomoc, jak coś z tego wyjdzie to będę się chwalił.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Korbowody do 998 A-seria
Byli tacy co jiz to robili ale sie nie chwalą
Re: Korbowody do 998 A-seria
Korby - Gudgeon Pin Retained By Circlips – mają nr. na odlewie 12G123 i 12G126. Korby - Press Fit Gudgeon Pin – mają nr. na odlewie 12A1997 i 12A1999. Choć po angolach wszystkiego można się spodziewać.monsterk pisze:Sprawdzałem juz temat i korby z wciskanymi sworzniami seryjnie i te z tulejkami maja ten sam nr na odlewie, tak wiec fabryka nie zmieniła korbowodu a jedynie sposób osadzenia
Porównywałem główki i wciskane są odpowiednie do przeróbki a normalne korby to zależy jak im wyjdzie odkuwka. To i trzeba nieć wiadro korb by coś wybrać.
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Korbowody do 998 A-seria
a ja mam komplet jednych i drugich i mają te same numery, z ciekawości jeszcze jutro sprawdze
Re: Korbowody do 998 A-seria
Poszperałem po półkach i faktycznie są takie same jak piszesz. Tylko jakość wykonania jest porażająca. Ale jak to angole robią, jakość nie jest najważniejsza.
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad