Łukasz pisze:Chodziło mi o odchudzanie kasty, podkręcenie silnika itp.. Ale mozna zacząć od naklejek

))
Łukasz, żeby zacząć odpowiadać w Twoim temacie, napisz trochę więcej jak Sadam powyżej zasugerował,
więc proponuję napisz:
1. do czego ma służyć samochód? - do sportu? na codzień?
2. jaki masz silnik? 1000? 1300? - seryjny czy coś już robiłeś?
1 logiczna rada na temat lepszego przyspieszania to
waga auta - szczególnie jak wykorzystujesz mini w sporcie każdy kilogram ma znaczenie, ja jeżdżąc ok. 50 konnym mini (ale bardzo lekkim) byłem w stanie walczyć z mocnymi 1300

- wypatroszone wnętrze, szyby z poliweglanu, boczki w drzwiach z lekkiego materiału
2. przełożenie silnika -im krótsze tym lepsze przyspieszenia - ale niższa prędkość maksymalna - tu myślę że 3:44 jest górnym poziomem kompromisu
3. silnik - temat rzeka, ale myślę że poziom 70 KM i 100 Nm z 1300 pozwala przyjemnie jeździć, ale oczywiście im więcej tym przyjemniej
