I jest wykres, który mnie satysfakcjonuje. Subiektywnie jest lepiej niż myślałem.
Opóźnienie wałka rozrządu przynosi fatalne skutki.
Wałek może być opóźniony bądź przyśpieszony przez złe ustawienie kół rozrządu (znakami nie ma co się sugerować!!!!) koniecznie należy sprawdzać "klawiaturę" i luzy zaworowe.
W warunkach amatorskich niestety bez czujnika i kątomierza tego nie zrobicie.
I teraz najlepsza z możliwych przyczyn fatalnego przebiegu momentu na poprzednim wykresie- części z GB są z gumy albo z g......na, nowy zestaw (kółka +łańcuch 2 rzędowy) stracił parametry po ok. 500km tak, że brakło napinacza i wałek opóźniony o 8 stopni.
Na forum raczej nie widać takich wypocin ale musiałem na to zwrócić uwagę.
Mini MPI 98 "Casting Team"
Moderator: flapjck1
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini MPI 98 "Casting Team"
- Załączniki
-
- Hamownia2.jpg (425.6 KiB) Przejrzano 1624 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini MPI 98 "Casting Team"
I jest wykres, który mnie satysfakcjonuje. Subiektywnie jest lepiej niż myślałem.
Opóźnienie wałka rozrządu przynosi fatalne skutki.
Wałek może być opóźniony bądź przyśpieszony przez złe ustawienie kół rozrządu (znakami nie ma co się sugerować!!!!) koniecznie należy sprawdzać "klawiaturę" i luzy zaworowe.
W warunkach amatorskich niestety bez czujnika i kątomierza tego nie zrobicie.
I teraz najlepsza z możliwych przyczyn fatalnego przebiegu momentu na poprzednim wykresie- części z GB są z gumy albo z g......na, nowy zestaw (kółka +łańcuch 2 rzędowy) stracił parametry po ok. 500km tak, że brakło napinacza i wałek opóźniony o 8 stopni.
Na forum raczej nie widać takich wypocin ale musiałem na to zwrócić uwagę.
Opóźnienie wałka rozrządu przynosi fatalne skutki.
Wałek może być opóźniony bądź przyśpieszony przez złe ustawienie kół rozrządu (znakami nie ma co się sugerować!!!!) koniecznie należy sprawdzać "klawiaturę" i luzy zaworowe.
W warunkach amatorskich niestety bez czujnika i kątomierza tego nie zrobicie.
I teraz najlepsza z możliwych przyczyn fatalnego przebiegu momentu na poprzednim wykresie- części z GB są z gumy albo z g......na, nowy zestaw (kółka +łańcuch 2 rzędowy) stracił parametry po ok. 500km tak, że brakło napinacza i wałek opóźniony o 8 stopni.
Na forum raczej nie widać takich wypocin ale musiałem na to zwrócić uwagę.
- Załączniki
-
- Hamownia2.jpg (425.6 KiB) Przejrzano 1623 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini MPI 98 "Casting Team"
Wykres kolegi z Pragi (CZ) Mini Mpi- trochę wspólnych tematów w Vysokim Mycie było.
Silnik na zwykłej przepustnicy, wałek standard, głowica na zwykłych zaworach, klawiatura 1,5 , regulator ciśnienia wtrysku, tłumik przelotowy. podobno wg speców z GB nie da się "zreformować komputera" w Czechach się da i nie kosztuje to majątku.
Wynik 76kM/5281 i 120Nm/3047
Ja jestem pod wrażeniem.
Silnik na zwykłej przepustnicy, wałek standard, głowica na zwykłych zaworach, klawiatura 1,5 , regulator ciśnienia wtrysku, tłumik przelotowy. podobno wg speców z GB nie da się "zreformować komputera" w Czechach się da i nie kosztuje to majątku.
Wynik 76kM/5281 i 120Nm/3047
Ja jestem pod wrażeniem.
- Załączniki
-
- Mini Mpi Cz.jpg (333.96 KiB) Przejrzano 1374 razy
Ostatnio zmieniony 19 cze 2014, 20:25 przez se7ven, łącznie zmieniany 2 razy.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini MPI 98 "Casting Team"
moment niezły, ale dziura w obrotach nadal jest ( mala bo mala ale jest ), co te empei maja tam naknocone?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini MPI 98 "Casting Team"
Auto do sprzedania - sądzę, że warto jak ktoś szuka i błądzi.
http://olx.pl/oferta/mini-cooper-mpi-CID5-ID92zRw.html
http://olx.pl/oferta/mini-cooper-mpi-CID5-ID92zRw.html
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini MPI 98 "Casting Team"
Trochę aktualizacji chociaż auto już dawno nie należy do mnie ale jest serwisowane na miejscu.
W zeszłym roku drugi silnik został zrobiony wg. specyfikacji właściciela:
blok na nowych oryginalnych tłokach bez rozwiertu czyli 1275 (honowanie tuleji luz 0,07mm)
głowica na dużych zaworach 37mm i 31mm
przepustnica alu 52mm
wałek Swiftune SW5
klawiatura rolkowa Swiftune 1,5
LCB + tłumik Maniflow, lekkie koło zamachowe
Filtr powietrza K&N
Skrzynia seryjna FD 3,1
Regulator ciśnienia i tu był problem co wyszło w tym roku (widać na wykresie) ostatnie wyższe dwie wartości
na regulatorze dedykowanym z Minisport.
Obiektywnie auto od 4000 obr./min jedzie super.
W zeszłym roku drugi silnik został zrobiony wg. specyfikacji właściciela:
blok na nowych oryginalnych tłokach bez rozwiertu czyli 1275 (honowanie tuleji luz 0,07mm)
głowica na dużych zaworach 37mm i 31mm
przepustnica alu 52mm
wałek Swiftune SW5
klawiatura rolkowa Swiftune 1,5
LCB + tłumik Maniflow, lekkie koło zamachowe
Filtr powietrza K&N
Skrzynia seryjna FD 3,1
Regulator ciśnienia i tu był problem co wyszło w tym roku (widać na wykresie) ostatnie wyższe dwie wartości
na regulatorze dedykowanym z Minisport.
Obiektywnie auto od 4000 obr./min jedzie super.
- Załączniki
-
- MPI dyno test 2017 f.jpg (486.08 KiB) Przejrzano 353 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197