Zakupilem mini 1000. Jaki to dokładnie model ?
Moderator: flapjck1
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 maja 2015, 06:15
- Posiadane auto: Mini 1000
- Lokalizacja: Siedlce
Zakupilem mini 1000. Jaki to dokładnie model ?
Witam. Pisze pierwszy raz na forum. Zakupilem sobie taką małą czerwoną zabawkę. Jaki to wogole model ? Silnik 1000 rok 1990.
Co zmienic odrazu ? Co sprawdzić?
Mam strasznie duzy luz na kierownicy .
Co zmienic odrazu ? Co sprawdzić?
Mam strasznie duzy luz na kierownicy .
- Załączniki
-
- image.jpg
- (530.37 KiB) Pobrany 1067 razy
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Zakupilem mini 1000. Jaki to dokładnie model ?
hej. zacznij od - http://www.markfive.republika.pl/
i sprawdz vin - http://www.love-mini.co.uk/vin-numbers/classic
luz kierownicy to koncowki , przekladnia albo to i to razem zacznij od koncowek.
Co zmienic odrazu ? - nadkola
i sprawdz vin - http://www.love-mini.co.uk/vin-numbers/classic
luz kierownicy to koncowki , przekladnia albo to i to razem zacznij od koncowek.
Co zmienic odrazu ? - nadkola
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Zakupilem mini 1000. Jaki to dokładnie model ?
luz na kierownicy toprzede wszystkim do sprawdzenia czy kolumna dobrze przykrecona do magla - srubka w nogach - czesto nbiedokrecona, wycieta lub nawet jej brak!
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Twister
- Swój Człowiek
- Posty: 289
- Rejestracja: 04 paź 2011, 12:22
- Posiadane auto: Mini Cooper 1.0 (taki śmieszek!) 91' HIF44
- Lokalizacja: Katowice
Re: Zakupilem mini 1000. Jaki to dokładnie model ?
Dobrze gada! Miałem identyczneGibki Staruszek pisze: Co zmienic odrazu ? - nadkola
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 maja 2015, 06:15
- Posiadane auto: Mini 1000
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Zakupilem mini 1000. Jaki to dokładnie model ?
ok. dzieki sprawdze z tym luzem
podpowiedzcie mi jak zmienic wyglad wnetrza auta.
mysle jakos połączyć tapicerke i boczki kolory czerwony,czarny i biały . może skóra z alcantarą , a deskę obszyć górę na biało a srodek czarny połysk.
może ktoś ma z forum jakieś zdjęcia ciekawych i ładnych środków
i powiedzcie mi co wymianić należy w silniku po zakupie
motor 1.0 tylko 40 KM ( jezdził tym ktoś ? jeżdzi to wogóle jakoś ? co zrobić aby podnieśc moc
oczywiste jest ze wymieniam :
olej
filtry
świece
przewody
co jeszcze ??
podpowiedzcie mi jak zmienic wyglad wnetrza auta.
mysle jakos połączyć tapicerke i boczki kolory czerwony,czarny i biały . może skóra z alcantarą , a deskę obszyć górę na biało a srodek czarny połysk.
może ktoś ma z forum jakieś zdjęcia ciekawych i ładnych środków
i powiedzcie mi co wymianić należy w silniku po zakupie
motor 1.0 tylko 40 KM ( jezdził tym ktoś ? jeżdzi to wogóle jakoś ? co zrobić aby podnieśc moc
oczywiste jest ze wymieniam :
olej
filtry
świece
przewody
co jeszcze ??
-
- Swój Człowiek
- Posty: 227
- Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszow/Anglia
Re: Zakupilem mini 1000. Jaki to dokładnie model ?
Radmajor pisze:ok. dzieki sprawdze z tym luzem
podpowiedzcie mi jak zmienic wyglad wnetrza auta.
mysle jakos połączyć tapicerke i boczki kolory czerwony,czarny i biały . może skóra z alcantarą , a deskę obszyć górę na biało a srodek czarny połysk.
może ktoś ma z forum jakieś zdjęcia ciekawych i ładnych środków
i powiedzcie mi co wymianić należy w silniku po zakupie
motor 1.0 tylko 40 KM ( jezdził tym ktoś ? jeżdzi to wogóle jakoś ? co zrobić aby podnieśc moc
oczywiste jest ze wymieniam :
olej
filtry
świece
przewody
co jeszcze ??
Na Twoim miejscu dal bym sobie spokoj z wnetrzem itd. Skoro masz luzy w kierownicy to najpierw skup sie na tym-chyba ze zycie Ci nie mile
Jaki przebieg ma silnik i w jakim stanie sa blachy?Zacznij od tego i nie powielaj moich(i wielu innych na tym forum) bledow z zabraniem sie za upiekszanie samochodu.
Do czego ma Ci sluzyc ten samochod?Jezeli do jazdy rekreacyjnej to ten silnik w zupelnosci Ci wystarczy.
Co do kakretnego modelu jaki zakupiles to na pierwszy rzut oka wydawalo mi sie ze to jest Mini Cooper RSP jednak te modele mialy silnik 1.3.Obstawiam ze Twoj to Flame Red z naklejkami i kierownica od Coopera.
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Zakupilem mini 1000. Jaki to dokładnie model ?
proponuje nie wbijac sie w upiekszanie i podnoszenie mocy tylko jezdzic nim tak jak jest (no moze bez tych nadkoli ) ... zobaczyc co go boli ,naprawic istotne sprawy ,poznac go , nacieszyc sie , zbierac kase i spokojnie przemyslec co chcesz z nim zrobic. Moze byc ,ze po 2miesiacach jazdy mini , ktos kto wczesniej jezdzil tylko nowoczesnymi autami ,stwierdzi ,ze to nie dla niego i go sprzedaje.
vin rozszyfrowales?
vin rozszyfrowales?
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 maja 2015, 06:15
- Posiadane auto: Mini 1000
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Zakupilem mini 1000. Jaki to dokładnie model ?
Tak Vin rozszyfrowałem.
Powymieniam podstawowe cześci eksploatacyjne oraz usunę luz z tej kierownicy. pewnie zostanie mi kupić drugi magiel. ale zobaczymy
Powymieniam podstawowe cześci eksploatacyjne oraz usunę luz z tej kierownicy. pewnie zostanie mi kupić drugi magiel. ale zobaczymy
- Lukas
- Swój Człowiek
- Posty: 234
- Rejestracja: 15 lis 2006, 19:26
- Posiadane auto: Austin Mini Flame Red 1989
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Zakupilem mini 1000. Jaki to dokładnie model ?
Gratuluję zakupu. Mini to kawał historii motoryzacji i legenda na kółkach. Wymaga cierpliwości i miłości do starych samochodów. Warto też nauczyć się jak najwięcej robić przy nim samemu
Twój egzemplarz pasuje, jak ktoś już przede mną zauważył, do specyfikacji wersji Flame Red. Litrowy silnik, potrójne zegary z obrotomierzem, wnętrze (boczki, fotele) takie jak w Cooperze, kolor i kontrastowy dach (chociaż Flame Red były też z czerwonym dachem). Ma też szyberdach taki jak w tamtym czasie często oferowali dealerzy jako opcjonalne wyposażenie. Sporo rzeczy wymienionych np. lusterka, klamki drzwi wewnątrz. Wydaje mi się zresztą, że na tylnym błotniku widać pozostałości logo Flame RED. Fajnie, bo to wersja limitowana, "usportowiona" innym wałkiem rozrządu w porównaniu do standardowej litrówki. Dodatkowe konie pochodziły też ze wspomnianych foteli od Coopera i obrotomierza Oryginalnie Flame Red miał czarny grill i stalowe obręcze z białymi kołpakami. Twój był malowany, ma naklejone na krótkie paski na boku i tryśnięte wygłuszenie silnika obok zawiasu maski.
Katalogowe 40KM (bo po tylu latach część tego stada pewnie już padła) jest w zupełności wystarczające do codziennej jazdy i daje sporo frajdy. Pamiętaj że autko jest malutkie i lekkie. Zupełnie inaczej odczuwa się prędkość w takim samochodziku.
W pierwszej kolejności wymieniłbym nadkola (chyba ktoś już o tym wspomniał ) i wywalił te okropne marketowe akcesoria - dodatkowe lusterko sferyczne, termometr elektroniczny, zegarek, czy co to tam jest... Kolejny krok to poznanie auta i jego stanu technicznego oraz zadbanie o bezpieczną eksploatację. Jak już będziesz wiedział czym jeździsz, to wtedy będzie czas na upiększanie. Moim zdaniem wnętrze wcale nie wygląda źle. Czy ten lewy fotel jest prawidłowo przykręcony? Wygląda jakby był po skosie, a mocowanie wydaje mi się jakieś dziwne...
Powodzenia!
P.S. Mam taki sam szyberdach, tylko z białą szybą, mogę się zamienić, bo mój dach będę malował na czarno
Twój egzemplarz pasuje, jak ktoś już przede mną zauważył, do specyfikacji wersji Flame Red. Litrowy silnik, potrójne zegary z obrotomierzem, wnętrze (boczki, fotele) takie jak w Cooperze, kolor i kontrastowy dach (chociaż Flame Red były też z czerwonym dachem). Ma też szyberdach taki jak w tamtym czasie często oferowali dealerzy jako opcjonalne wyposażenie. Sporo rzeczy wymienionych np. lusterka, klamki drzwi wewnątrz. Wydaje mi się zresztą, że na tylnym błotniku widać pozostałości logo Flame RED. Fajnie, bo to wersja limitowana, "usportowiona" innym wałkiem rozrządu w porównaniu do standardowej litrówki. Dodatkowe konie pochodziły też ze wspomnianych foteli od Coopera i obrotomierza Oryginalnie Flame Red miał czarny grill i stalowe obręcze z białymi kołpakami. Twój był malowany, ma naklejone na krótkie paski na boku i tryśnięte wygłuszenie silnika obok zawiasu maski.
Katalogowe 40KM (bo po tylu latach część tego stada pewnie już padła) jest w zupełności wystarczające do codziennej jazdy i daje sporo frajdy. Pamiętaj że autko jest malutkie i lekkie. Zupełnie inaczej odczuwa się prędkość w takim samochodziku.
W pierwszej kolejności wymieniłbym nadkola (chyba ktoś już o tym wspomniał ) i wywalił te okropne marketowe akcesoria - dodatkowe lusterko sferyczne, termometr elektroniczny, zegarek, czy co to tam jest... Kolejny krok to poznanie auta i jego stanu technicznego oraz zadbanie o bezpieczną eksploatację. Jak już będziesz wiedział czym jeździsz, to wtedy będzie czas na upiększanie. Moim zdaniem wnętrze wcale nie wygląda źle. Czy ten lewy fotel jest prawidłowo przykręcony? Wygląda jakby był po skosie, a mocowanie wydaje mi się jakieś dziwne...
Powodzenia!
P.S. Mam taki sam szyberdach, tylko z białą szybą, mogę się zamienić, bo mój dach będę malował na czarno
aymoo.pl
- Lukas
- Swój Człowiek
- Posty: 234
- Rejestracja: 15 lis 2006, 19:26
- Posiadane auto: Austin Mini Flame Red 1989
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Zakupilem mini 1000. Jaki to dokładnie model ?
Maglownicę można regenerować. Sprawdź najpierw tą śrubkę na dole drążka. Zobaczysz ją jak zdejmiesz dywaniki. Są tam też śruby mocujące magiel do podwozia, podokręcaj je.Radmajor pisze:pewnie zostanie mi kupić drugi magiel
aymoo.pl
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Zakupilem mini 1000. Jaki to dokładnie model ?
regeneracja magla srednio sie oplaca, przynajmniej w wawie - koszt u dobrego fachury to okolice 300 pln a tyle kosztuje u rogala nowa
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow