Powitanie
Moderator: flapjck1
-
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 30 wrz 2015, 10:17
- Posiadane auto: mini 1.0 90r i inne
- Lokalizacja: Sucha beskidzka
Powitanie
Witam wszystkich. Jestem nowym posiadaczem Mini 1.0 w najszybszym kolorze (wg ADAC ). Szukam pilnie kontaktu z osobami z okolic Suchej Beskidzkiej posiadającymi MK3 najchętniej 1.0 w celu weryfikacji mojego MINI i ustaleniu koniecznej obsługi. Posiadam warsztat 4x4 i mam doświadczenie w trudnych tematach ale b chętnie porozmawiam z kimś doświadczonym praktycznie w tym temacie. Pierwszą sprawą którą już wiem to to że muszę wymienić poduszki zawieszenia (gruszki) bo leża i kwiczą oraz górną kość trzymającą silnik przed gibaniem do przodu i do tyłu. To z najważniejszych ale nie podoba mi się wiele innych miejsc w moim Mini. Pozdrawiam i czekam na zainteresowanie.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Powitanie
Nie wymieniasz drazka tylko tuleje gumowe w nim, polecam poli, dodatkowo sprawdz czy mocowanie w budzie nie jest wyrwane, analogicznie taki sam wspornik masz na dole, poza tym zweryfikuj stan poduszek silnika
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 30 wrz 2015, 10:17
- Posiadane auto: mini 1.0 90r i inne
- Lokalizacja: Sucha beskidzka
Re: Powitanie
tulejki dedykowane czy coś dobierać (poli) ? Znalazłem też coś takiego ... http://www.strongflex.eu/pl/mini-classi ... uszka.html co o tym sądzisz? cena niezła, z doświadczenia wiem że poli jest wytrzymalsze.
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: Powitanie
Witaj, w Wadowicach jest kolega który odwiedza forum, poszukaj wśród użytkowników forum sortując po miastach.
Ja mechanicznie orłem nie jestem ale mini mam już 10 lat, a ponieważ mojego mini zimuje w Makowie Podhalańskim to chętnie podjadę jakoś pod koniec października i popatrzymy co tam masz.
Powodzenia!
Ja mechanicznie orłem nie jestem ale mini mam już 10 lat, a ponieważ mojego mini zimuje w Makowie Podhalańskim to chętnie podjadę jakoś pod koniec października i popatrzymy co tam masz.
Powodzenia!
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Powitanie
gruszki z bikopuru dzialaja dobrze, tylko trzeba do nich zakladac regulatory wysokosci ( hi-low )
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Powitanie
I pod warunkiem, że nie trafi się jakaś gorsza cholera, niestety się zdarza, ale z wymianą nie robią problemu. W razie czego możesz u mnie zamówić i te i takie same do stabilizatora i całą resztę czerwonych poli (żółte też są, ale jak dla mnie za twarde).
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Powitanie
zolte nie sa za twarde to pomowienie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 30 wrz 2015, 10:17
- Posiadane auto: mini 1.0 90r i inne
- Lokalizacja: Sucha beskidzka
Re: Powitanie
Dzięki za odzew. Kolegę z Wadowic już zlokalizowałem Maciek S jak sądzę. Jutro będę do niego dzwonił. Co do gruszek to raczej pilna sprawa. Sadam czy te ceny na stronie są sztywne czy można negocjować? Jeśli będzie dobra cena to wziąłbym komplet na przód. Proszę o ofertę na maila autobazyl4x4@interia.pl .
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Powitanie
Witam kolegę,
jeśli mogę pomóc to posiadam mało używane DUNLOP-y kpl 2 szt, praktycznie nominał, po 150 zł/szt.
tel kontaktowy 501 522 032
jeśli mogę pomóc to posiadam mało używane DUNLOP-y kpl 2 szt, praktycznie nominał, po 150 zł/szt.
tel kontaktowy 501 522 032
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Powitanie
Myślę, że cena jest na tyle atrakcyjna, że nie ma co negocjować. Sprężyny do każdego innego auta ile kosztują?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
-
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 30 wrz 2015, 10:17
- Posiadane auto: mini 1.0 90r i inne
- Lokalizacja: Sucha beskidzka
Re: Powitanie
Zawsze warto zapytać
-
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 30 wrz 2015, 10:17
- Posiadane auto: mini 1.0 90r i inne
- Lokalizacja: Sucha beskidzka
Re: Powitanie
Mam jeszcze kilka pytań.
1.Gdzie można kupić mądrą obsługi i naprawy Mini? Najlepiej po polsku.
2.Do czego jest ten tajemniczy przycisk z pedałem hamulca?
3.Po co olej w gaźniku i jaki stan ma byś utrzymany?
4.Czy do wymiany gruszek trzeba jakieś specjalne narzędzia poza oczywiście calowymi kluczami? Widziałem gdzieś na stronie jakieś ściągacze, takie śruby długie.
5.Czy wymiana gruszek wiąże się z demontażem wózka przedniego bo jakoś słabo z dostępem do śrub.
Mam jeszcze kilka ale może później....
Jeśli jest to gdzieś opisane to proszę podajcie tylko tytuł postu.
1.Gdzie można kupić mądrą obsługi i naprawy Mini? Najlepiej po polsku.
2.Do czego jest ten tajemniczy przycisk z pedałem hamulca?
3.Po co olej w gaźniku i jaki stan ma byś utrzymany?
4.Czy do wymiany gruszek trzeba jakieś specjalne narzędzia poza oczywiście calowymi kluczami? Widziałem gdzieś na stronie jakieś ściągacze, takie śruby długie.
5.Czy wymiana gruszek wiąże się z demontażem wózka przedniego bo jakoś słabo z dostępem do śrub.
Mam jeszcze kilka ale może później....
Jeśli jest to gdzieś opisane to proszę podajcie tylko tytuł postu.
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Powitanie
Książki są po angielsku, kupisz na ebay.
W linkach jest strona Marka gdzie masz wszystko ładnie opisane.
Do gruszek jest ściągacz, wózka nie potrzeba wyjmować.
W linkach jest strona Marka gdzie masz wszystko ładnie opisane.
Do gruszek jest ściągacz, wózka nie potrzeba wyjmować.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Powitanie
Ale np przednie wahacze juz tak
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 30 wrz 2015, 10:17
- Posiadane auto: mini 1.0 90r i inne
- Lokalizacja: Sucha beskidzka
Re: Powitanie
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić do czego jest ten klawisz ze znaczkiem pedału hamulca. Gdzieś w sieci widziałem opis że to "asekuracja" hamulca. ????? WTF?