AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
Moderator: flapjck1
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
Gdzie kupowałeś te koła
Masz zamontowane dystanse z przodu
Oryginały miały dwa zestawy śrub pod dystanse i bez. Wtedy nie ma problemu z luzem. Dziwne, że otwory nie pasowały. U mnie weszły bez najmniejszego problemu.
Masz zamontowane dystanse z przodu
Oryginały miały dwa zestawy śrub pod dystanse i bez. Wtedy nie ma problemu z luzem. Dziwne, że otwory nie pasowały. U mnie weszły bez najmniejszego problemu.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
Dystans standardowy: tarcza/osłona bębna. Pozdr.!Psztymucel pisze:Gdzie kupowałeś te koła
Masz zamontowane dystanse z przodu
Oryginały miały dwa zestawy śrub pod dystanse i bez. Wtedy nie ma problemu z luzem. Dziwne, że otwory nie pasowały. U mnie weszły bez najmniejszego problemu.
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
Jeszcze jedna fotka tyłu Pozdr.!
- Załączniki
-
- Nowy obraz.JPG (929.54 KiB) Przejrzano 531 razy
- BeMoL
- Super użytkownik
- Posty: 1838
- Rejestracja: 29 sie 2011, 22:52
- Posiadane auto: MINI Cooper S Cabrio
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
OOO i to jest ten najpiękniejszy widok - jak dla mnie
- Twister
- Swój Człowiek
- Posty: 289
- Rejestracja: 04 paź 2011, 12:22
- Posiadane auto: Mini Cooper 1.0 (taki śmieszek!) 91' HIF44
- Lokalizacja: Katowice
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
Dokładnie tak. Wyrównaj fotkę (jestem pedantem i symetria mnie kręci ) i wrzuć do kalendarza
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
Do kalendarza się nie nada Te trytytki Pozdr.!Twister pisze:Dokładnie tak. Wyrównaj fotkę (jestem pedantem i symetria mnie kręci ) i wrzuć do kalendarza
- Twister
- Swój Człowiek
- Posty: 289
- Rejestracja: 04 paź 2011, 12:22
- Posiadane auto: Mini Cooper 1.0 (taki śmieszek!) 91' HIF44
- Lokalizacja: Katowice
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
Masz rację... wtopa... ŻAL.PL!Luomo pisze:Do kalendarza się nie nada Te trytytki Pozdr.!Twister pisze:Dokładnie tak. Wyrównaj fotkę (jestem pedantem i symetria mnie kręci ) i wrzuć do kalendarza
- BeMoL
- Super użytkownik
- Posty: 1838
- Rejestracja: 29 sie 2011, 22:52
- Posiadane auto: MINI Cooper S Cabrio
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
Trytytki sie wymiarze
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
nieistotne
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
Najlepiej zainwestować w np. takimarkfive pisze:W przyszłości dobrze byłoby zmienić aparat zapłonowy na bezstykowy z modułem.
http://www.ebay.co.uk/itm/123-Ignition- ... 2c9834c172
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
Piotr masz absolutną rację , ale wytaczasz moim zdaniem zbyt mocne działa w tym przypadku. Samochód prawdopodobnie nie będzie służył do wyczynu. Mam na uwadze przede wszystkim koszty kolejnej "inwestycji" w aparat programowany ( około 300 funtów) w sytuacji gdy prawdopodobne jest jeszcze ujawnienie się koniecznych jeszcze do usunięcia innych usterek.se7ven pisze:Najlepiej zainwestować w np. takimarkfive pisze:W przyszłości dobrze byłoby zmienić aparat zapłonowy na bezstykowy z modułem.
http://www.ebay.co.uk/itm/123-Ignition- ... 2c9834c172
Skoro drążymy ten konkretny temat to miałem na myśli konwersje, które polegają na wyeliminowaniu kłopotliwych styków w seryjnym aparacie.
Na ilustracji przykład : Takie rozwiązania zapłonu stosuję do gaźnikowych odbudowywanych w moim garażu silników wyposażonych w "zwykłe" stykowe aparaty. Koszt modyfikacji i jednoczesnej renowacji aparatu aktualnie od 380 zł zależnie od stanu pozostałych elementów takich jak regulatory odśrodkowy i podciśnieniowy, kopułka i palec. W porównaniu do wcześniejszych wersji, na zewnątrz aparatu nie ma żadnych dodatkowych "modułów" Wymagane jest jedynie dobranie właściwej cewki.
- Załączniki
-
- zapłon bezstykowy konwersja 59D4.jpg (37.95 KiB) Przejrzano 415 razy
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
Kupiłem taki moduł do Triumpha i niestety anglikom już dziękuję za "fuszerę" (padł po 1 godz. pracy).
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
@Piotr
Czy mógłbyś podać dokładny typ modułu? Jakiej firmy - Accuspark / Ultraspark / Aldon Ignitor ?, czy inny (chociaż podejrzewam, że wszystkie te moduły pochodzą od jednego producenta )
I najważniejsze z jaka cewką współpracował ten moduł - konkretnie oporność uzwojenia pierwotnego i napięcie zasilania cewki i modułu.
Dla mnie to ważne informacje ponieważ aktualnie zakupiłem kilka modułów do konwersji, a montowane poprzednie (2 lata temu) dotychczas pracują bez zarzutu.
Jak do tej pory wszelkie rekordy biły u mnie nowe kondensatory do zapłonów stykowych. Kilka działało do 2-3 minut pracy silnika i musiałem zamieniać je na stare wymontowane z kilkunastoletnich używanych aparatów Lucasa.
Czy mógłbyś podać dokładny typ modułu? Jakiej firmy - Accuspark / Ultraspark / Aldon Ignitor ?, czy inny (chociaż podejrzewam, że wszystkie te moduły pochodzą od jednego producenta )
I najważniejsze z jaka cewką współpracował ten moduł - konkretnie oporność uzwojenia pierwotnego i napięcie zasilania cewki i modułu.
Dla mnie to ważne informacje ponieważ aktualnie zakupiłem kilka modułów do konwersji, a montowane poprzednie (2 lata temu) dotychczas pracują bez zarzutu.
Jak do tej pory wszelkie rekordy biły u mnie nowe kondensatory do zapłonów stykowych. Kilka działało do 2-3 minut pracy silnika i musiałem zamieniać je na stare wymontowane z kilkunastoletnich używanych aparatów Lucasa.
Re: AUSTIN COOPER S REPLIKA, ŁÓDŹ
Miniak w listopadowej scenerii
- Załączniki
-
- IMG_0258.JPG (273.47 KiB) Przejrzano 200 razy
-
- FullSizeRender1.JPG (304.26 KiB) Przejrzano 200 razy