Air Ride
Moderator: flapjck1
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Air Ride
http://airride.co.uk/air-suspension-kit ... ssic-mini/
Ktoś odważny??
Ciekawe jak z komfortem jazdy na tym ustrojstwie.
Ktoś odważny??
Ciekawe jak z komfortem jazdy na tym ustrojstwie.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- Rysiu007
- Swój Człowiek
- Posty: 242
- Rejestracja: 06 mar 2015, 18:10
- Posiadane auto: Mini mk3, mini Clubman 1972
- Lokalizacja: Gdansk
Re: Air Ride
Chyba tylko dla szpanu. Szkoda ,ze tylko na przod. Powalone pieniadze chca za to :/
I USED TO BE A PEOPLE PERSON but people ruined that for me
- Twister
- Swój Człowiek
- Posty: 289
- Rejestracja: 04 paź 2011, 12:22
- Posiadane auto: Mini Cooper 1.0 (taki śmieszek!) 91' HIF44
- Lokalizacja: Katowice
Re: Air Ride
Zestaw jest na całe zawieszenie - przód i tył.Rysiu007 pisze:Chyba tylko dla szpanu. Szkoda ,ze tylko na przod. Powalone pieniadze chca za to :/
Co do samego kosztu zestawu - czy ja wiem, czy aż takie grube pieniądze chcą za to - wystarczy sprawdzić części zamienne dla Citroenów z zawieszeniem hydropneumatycznym i wychodzi jeszcze drożej. Pytanie tylko, jak tutaj z wytrzymałością. Rok testów, to znowu nie tak długo
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Air Ride
ale czy przyglądaliście się jak jest przód rozwązany - ja bym sie go bał
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Air Ride
Chłopaki, wiecie jaki to zajebisty komfort jazdy na takim zawiasie? Jezdziłem furą z takim zawieszeniem i mówię wam nic bardziej komfortowego chyba nie wymyślono. Poprostu nie jedzie tylko płynie. Wreszcie ktoś pomyślał nad poduszkami powietrznymi zawieszenia do mini, bo te wszystkie miniakowskie gruchy, hi-lowy, coilowery i sprężyny w porównaniu do tego zawiasu można odrazu wywalić do kosza. No i cena jeśli to cena za cały zestaw to nie najgorsza
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Air Ride
Jeździłeś Mini czy innym autem na poduchach?
Jak ktoś szuka komfortu w klasycznym Mini to chyba się pomylił.
Ciekawa jest natomiast kwestia amortyzatorów do tego typu zawieszenia o geometrii na tych wahaczach nie wspominając.
Ja bym na pewno tego nie założył ( a cena jest z choinki wzięta - 4 miechy powietrzne do Lincolna Navigatora to ok. 1000USD )
Jak ktoś szuka komfortu w klasycznym Mini to chyba się pomylił.
Ciekawa jest natomiast kwestia amortyzatorów do tego typu zawieszenia o geometrii na tych wahaczach nie wspominając.
Ja bym na pewno tego nie założył ( a cena jest z choinki wzięta - 4 miechy powietrzne do Lincolna Navigatora to ok. 1000USD )
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- cjango
- Klubowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 06 maja 2009, 16:38
- Posiadane auto: 95' 1.3SPI PDM
- Lokalizacja: CK
Re: Air Ride
kompletne zawieszenia pneumatyczne kosztują 6-10k zł więc 1k funtów raczej jest normalną ceną
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Air Ride
Piotrek, może i masz rację w stosunku do mini, może jest zbyt krótkie nie wiem nie testowałem, ale większe auta z takim zawieszeniem poezjase7ven pisze:Jeździłeś Mini czy innym autem na poduchach?
Jak ktoś szuka komfortu w klasycznym Mini to chyba się pomylił.
Ciekawa jest natomiast kwestia amortyzatorów do tego typu zawieszenia o geometrii na tych wahaczach nie wspominając.
Ja bym na pewno tego nie założył ( a cena jest z choinki wzięta - 4 miechy powietrzne do Lincolna Navigatora to ok. 1000USD )
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Air Ride
to kosztuje 1600 funtów ....więc pod 9k podchodzicjango pisze:kompletne zawieszenia pneumatyczne kosztują 6-10k zł więc 1k funtów raczej jest normalną ceną
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Air Ride
Twoje porównanie do gruszek, sprężyn, a zwłaszcza Coiloverów jest zupełnie nie na miejscu. Każdy typ zawieszenia ma swoje mocne i słabe strony. Coilovery np. nie bez przyczyny stosuje się w autach z przeznaczeniem na tor.
A druga kwestia jest taka, że jak chcesz Mercedesa to nie kupujesz Mini.
A druga kwestia jest taka, że jak chcesz Mercedesa to nie kupujesz Mini.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Air Ride
Może np. ktoś chciał by uzyskać jakość zawieszenia hydrolastic ... którego już się nie kupi i trzeba kleić ze starych rzeczy. Jednak komfort jest inny niż przy gruszkach.
Może ktoś chce sobie zrobić klasyczny low-rider. Dziesio kiedyś myślał o mega dużych chromowanych felgach. Takie zawieszenie pasowało by mu jak nic innego
Adam zaś w Twoim przypadku to takie zawieszenie to super sprawa. Dojazd od warsztatu na maksa w górę, a po wyjechaniu na drogę można zglebić
Ilość kombinacji jakie powstają dla Mini raczej świadczy o tym, że ludzie nie do końca chcą się pogodzić z jakością standardowego zawieszenia. Takie są fakty.
Może ktoś chce sobie zrobić klasyczny low-rider. Dziesio kiedyś myślał o mega dużych chromowanych felgach. Takie zawieszenie pasowało by mu jak nic innego
Adam zaś w Twoim przypadku to takie zawieszenie to super sprawa. Dojazd od warsztatu na maksa w górę, a po wyjechaniu na drogę można zglebić
Ilość kombinacji jakie powstają dla Mini raczej świadczy o tym, że ludzie nie do końca chcą się pogodzić z jakością standardowego zawieszenia. Takie są fakty.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Air Ride
Zgadzam się, ale porównywanie jednego typu z drugim nie ma sensu bo inne są założenia.
Rozumiem też kierunek obniżania, innej stylistyki itd. Ale wątpie by ktoś wybierając takie zawieszenie kierował sie komfortem. Lans przede wszystkim...
Poza tym w kwestiach komfortu nie przeskoczysz pewnych rzeczy - takich jak chociażby rozmiar kół. Także powtórzę się, jak ktoś chce Mercedesa to niech kupi Mercedesa. Miniak ma takie a nie inne właściwości i za to go kochamy. Przy czym owszem można wprowadzić sporo rozwiązań, które komfort poprawią jednocześnie zachowując w znacznej części charakter.
Ciężko nawet powiedzieć o ile komfort się poprawia versus np. zestaw na sprężynach. Nikt z nas nie testował, także możemy gdybać. Na logikę to pewnie jak się mniej napompuje to będzie komfortowo, ale jak to się wtedy ma do zachowania w zakrętach? Nie jest to wyrafinowany system z czujnikami, które w ekspresowym tempie będzie w stanie bardziej obciążone koło utwardzić.
Rozumiem też kierunek obniżania, innej stylistyki itd. Ale wątpie by ktoś wybierając takie zawieszenie kierował sie komfortem. Lans przede wszystkim...
Poza tym w kwestiach komfortu nie przeskoczysz pewnych rzeczy - takich jak chociażby rozmiar kół. Także powtórzę się, jak ktoś chce Mercedesa to niech kupi Mercedesa. Miniak ma takie a nie inne właściwości i za to go kochamy. Przy czym owszem można wprowadzić sporo rozwiązań, które komfort poprawią jednocześnie zachowując w znacznej części charakter.
Ciężko nawet powiedzieć o ile komfort się poprawia versus np. zestaw na sprężynach. Nikt z nas nie testował, także możemy gdybać. Na logikę to pewnie jak się mniej napompuje to będzie komfortowo, ale jak to się wtedy ma do zachowania w zakrętach? Nie jest to wyrafinowany system z czujnikami, które w ekspresowym tempie będzie w stanie bardziej obciążone koło utwardzić.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Air Ride
zawsze byli ludzie ktorzy kombinowali, jedni sensownie, drudzy mniej a jeszcze inni rzezbili w gownie
zawieszenie typu airride to imho w mini wlasnie to ostatnie
popatrzcie na amerykanskie gabloty ze sceny custom, airride, gleba na dupie, z przodu koza, kolo 22', przeciez to nie ma zadnego sensu
albo po prostu nie jestesmy murzynami
zawieszenie typu airride to imho w mini wlasnie to ostatnie
popatrzcie na amerykanskie gabloty ze sceny custom, airride, gleba na dupie, z przodu koza, kolo 22', przeciez to nie ma zadnego sensu
albo po prostu nie jestesmy murzynami
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt: