https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Ohma
Poczytać.........
Podłączenie dodatkowych wskaźników
Moderator: flapjck1
Re: Podłączenie dodatkowych wskaźników
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
-
- Swój Człowiek
- Posty: 127
- Rejestracja: 22 kwie 2014, 15:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Dobczyce
Re: Podłączenie dodatkowych wskaźników
Witam, potrzebuje takie kolanko co zastosował Marek na wężu wychodzącym z podstawy termostatu. Czy ktoś dysponuje takim gwintownikiem, umiejętnościami by takie zadanie odpłatnie wykonać ?
Arafat
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Podłączenie dodatkowych wskaźników
Gwintownik mam
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Podłączenie dodatkowych wskaźników
Jeżeli chodzi o ten "mój patent" to wykorzystałem aluminiowy trójnik uniwersalny do połączenia przewodów centralki ogrzewania (dodatkowej) zakupiony bardzo dawno temu w jakimś sklepie motoryzacyjnym. Być może gdzieś takie trójniki są jeszcze dostępne (instalacje gazowe /grzanie parownika). Może być też z tworzywa odpornego na wysokie temperatury. Łączyłem na trójnikach i wężach z tworzywa podgrzewanie kolektora i nie było problemów. Tak wiec sam trójnik nie powinien stanowić problemu. Ale najpierw trzeba mieć czujnik dedykowany do danego wskaźnika, bo każdy producent zegarów pomiarowych może stosować inny rodzaj i rozmiar gwintu czujników. W moim przypadku akurat udało się "sparować" wewnętrzną średnicę trójnika z rozmiarem umożliwiającym wykonanie calowego gwintu pod czujnik Smith. Oczywiście w przypadku czujnika jedno pinowego musisz połączyć oprawę czujnika z masą.Arafat pisze:...potrzebuje takie kolanko co zastosował Marek na wężu wychodzącym z podstawy termostatu...
Wracając do tematu czujnika temperatury oleju i jego umiejscowienia, pomocna może być informacja o umieszczeniu tego czujnika w silnikach mini MPI. Zobacz jak wygląda taki czujnik YCB100320 - oferta sklepu minispares. Tutaj też musisz najpierw mieć zegar i dedykowany do niego czujnik a później ewentualnie zlecić tokarzowi wykonanie odpowiedniej redukcji.