Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
-
- Nowy
- Posty: 30
- Rejestracja: 18 sty 2016, 14:08
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
Objawy zanieczyszczeń kanałów dolotowych i zaworów ssących mogą wystąpić po około 40-50kkm:
Brak mocy (spadek mocy nawet do 40%)
Nierówna praca silnika na biegu jałowym
Problem z przyspieszaniem (szarpanie)
Słaba reakcja na wciśnięcie gazu
Wypadanie zapłonu
Błąd spalania stukowego
Błąd przepustnicy
Problem z odpaleniem silnika
Oferuję usługę czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP metodą piaskowania.
System ten pozwala na całkowite usunięcie osadów i nagarów bez demontażu głowicy silnika w sposób bezpieczny dla silnika. Czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów polega na demontażu kolektora ssącego i na usuwaniu osadów za pomocą specjalnego granulatu orzecha włoskiego, który pod ciśnieniem sprężonego powietrza uderzając w powierzchnię pokrytą nagarem usuwa ją, nie uszkadzając samej powierzchni kanałów dolotowych i zaworów.
Koszt usługi 800pln.
Kontakt: czyszczeniezaworow@wp.pl
Problem i metoda czyszczenia bardzo znana w USA i w Wielkiej Brytanii
http://www.minitorque.com/forum/f15/r56 ... ere-32763/
http://www.minitorque.com/forum/f847/wa ... iew-35653/
http://www.minitorque.com/forum/f847/ju ... ted-35523/
Oprócz niewątpliwych zalet bezpośredniego wtrysku benzyny do komory spalania, towarzyszyły im i wady - paliwo nie jest podawane do kolektora ssącego tylko bezpośrednio na tłok i tym sposobem nie przelatuje przez kolektor, który był czyszczony paliwem wtryskiwanym do kolektora ssącego. Zwęglone paliwo i olej silnikowy dostający się do kolektora ssącego wskutek recyrkulacji spalin, odkłada się na ściankach kolektora dolotowego i na zaworach ssących. Początkowo problem nie jest dokuczliwy jednak z czasem ma szkodliwy wpływ na sprawność silnika. Zbyt nadmierna ilość zanieczyszczeń na zaworach ssących przyczynia się do ich niedomykania. W tym przypadku zastosowanie dodatków do paliwa jest bezużyteczne, bowiem przy bezpośrednim wtrysku do komory spalania paliwo nie ma kontaktu z kolektorem ssącym i zaworami ssącymi.
Czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów ssących możemy osiągnąć również poprzez bardzo skomplikowane i drogie zdjęcie i rozebranie głowicy, a następnie wielogodzinne ręczne mycie agresywnym środkiem czyszczącym.
Producenci chemii dla motoryzacji wprowadzili na rynek chemiczne płukanie kanałów dolotowych, jednak w przypadku przebiegu ponad 40000km tak silnych zabrudzeń, nagarów w układzie dolotowym i na zaworach, ta metoda okazała się nie skuteczna, a rezultaty czyszczeń rozwiązywały problem na bardzo krótki okres czasu.
Osiadający nagar w kanałach dolotowych i zaworach ssących powoduje ich deformację, wypalanie i niedomykanie, rozszczepiając tym samym komorę spalania.
W tym przypadku zastosowanie dodatków do paliwa jest bezużyteczne, bowiem przy bezpośrednim wtrysku do komory spalania paliwo nie ma kontaktu z kolektorem ssącym i zaworami ssącymi.
Brak mocy (spadek mocy nawet do 40%)
Nierówna praca silnika na biegu jałowym
Problem z przyspieszaniem (szarpanie)
Słaba reakcja na wciśnięcie gazu
Wypadanie zapłonu
Błąd spalania stukowego
Błąd przepustnicy
Problem z odpaleniem silnika
Oferuję usługę czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP metodą piaskowania.
System ten pozwala na całkowite usunięcie osadów i nagarów bez demontażu głowicy silnika w sposób bezpieczny dla silnika. Czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów polega na demontażu kolektora ssącego i na usuwaniu osadów za pomocą specjalnego granulatu orzecha włoskiego, który pod ciśnieniem sprężonego powietrza uderzając w powierzchnię pokrytą nagarem usuwa ją, nie uszkadzając samej powierzchni kanałów dolotowych i zaworów.
Koszt usługi 800pln.
Kontakt: czyszczeniezaworow@wp.pl
Problem i metoda czyszczenia bardzo znana w USA i w Wielkiej Brytanii
http://www.minitorque.com/forum/f15/r56 ... ere-32763/
http://www.minitorque.com/forum/f847/wa ... iew-35653/
http://www.minitorque.com/forum/f847/ju ... ted-35523/
Oprócz niewątpliwych zalet bezpośredniego wtrysku benzyny do komory spalania, towarzyszyły im i wady - paliwo nie jest podawane do kolektora ssącego tylko bezpośrednio na tłok i tym sposobem nie przelatuje przez kolektor, który był czyszczony paliwem wtryskiwanym do kolektora ssącego. Zwęglone paliwo i olej silnikowy dostający się do kolektora ssącego wskutek recyrkulacji spalin, odkłada się na ściankach kolektora dolotowego i na zaworach ssących. Początkowo problem nie jest dokuczliwy jednak z czasem ma szkodliwy wpływ na sprawność silnika. Zbyt nadmierna ilość zanieczyszczeń na zaworach ssących przyczynia się do ich niedomykania. W tym przypadku zastosowanie dodatków do paliwa jest bezużyteczne, bowiem przy bezpośrednim wtrysku do komory spalania paliwo nie ma kontaktu z kolektorem ssącym i zaworami ssącymi.
Czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów ssących możemy osiągnąć również poprzez bardzo skomplikowane i drogie zdjęcie i rozebranie głowicy, a następnie wielogodzinne ręczne mycie agresywnym środkiem czyszczącym.
Producenci chemii dla motoryzacji wprowadzili na rynek chemiczne płukanie kanałów dolotowych, jednak w przypadku przebiegu ponad 40000km tak silnych zabrudzeń, nagarów w układzie dolotowym i na zaworach, ta metoda okazała się nie skuteczna, a rezultaty czyszczeń rozwiązywały problem na bardzo krótki okres czasu.
Osiadający nagar w kanałach dolotowych i zaworach ssących powoduje ich deformację, wypalanie i niedomykanie, rozszczepiając tym samym komorę spalania.
W tym przypadku zastosowanie dodatków do paliwa jest bezużyteczne, bowiem przy bezpośrednim wtrysku do komory spalania paliwo nie ma kontaktu z kolektorem ssącym i zaworami ssącymi.
- Załączniki
-
- 04112015539.jpg
- Przed czyszczeniem
- (554.1 KiB) Pobrany 2666 razy
-
- 03112015523.jpg
- Przed czyszczeniem
- (549.54 KiB) Pobrany 2666 razy
-
- 04112015558.jpg
- Po czyszczeniu
- (429.42 KiB) Pobrany 2666 razy
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
Czy ktoś korzystał? Jakie są objawy, że już trzeba zrobić? albo jak sprawdzić, że jest syf bez super sprzętu?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
właśnie, czy objaw szarpania przy dodawaniu gazu występuje od razu czy tylko przy nagłym depnięciu?
-
- Nowy
- Posty: 30
- Rejestracja: 18 sty 2016, 14:08
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
Objawy miedzy innymi są takie jak opisane na początku. Najprościej zdjąć kolektor ssący i sprawdzić.Jaśnie Panicz pisze:Czy ktoś korzystał? Jakie są objawy, że już trzeba zrobić? albo jak sprawdzić, że jest syf bez super sprzętu?
Wszystko w zależności od stopnia zabrudzenia. Najlepiej odczuwalne jest przy nagłym depnięciu wtedy silnik potrzebuje dużo powietrza a zatkane kanały/zawory ssące na to nie pozwalają.laloom pisze:właśnie, czy objaw szarpania przy dodawaniu gazu występuje od razu czy tylko przy nagłym depnięciu?
Ostatnio po wyczyszczeniu kanałów dolotowych i zaworów ssących wróciło 29KM. Mierzone na hamowni przed i po czyszczeniu.
-
- Nowy
- Posty: 30
- Rejestracja: 18 sty 2016, 14:08
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
Klient robił pomiar na własną rękę i wykres jest w jego posiadaniu.alan pisze:poproszę wykres
Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
Zestaw do czyszczenia.....
Niezawodny...
Niezawodny...
- Załączniki
-
- janina_adamczyk_wymyslila_ludwika.jpg (1.48 MiB) Przejrzano 2480 razy
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
Czy ktoś korzystał i może się wypowiedzieć? no i kiedy robił przy jakim przebiegu i jak z odzyskanymi koniami?:)
Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
poczytaj o innej metodzie,do samodzielnego zadziałania.
http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?p=47420
sam się zastanawiam czy nie zrobić tego
u mnie żadnych błędów nie ma, ale auto coś nie ma mocy.
http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?p=47420
sam się zastanawiam czy nie zrobić tego
u mnie żadnych błędów nie ma, ale auto coś nie ma mocy.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
A jaki masz przebieg? nie ma mocy czyli jakie objawy ?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
Czy ktoś korzystał i może coś więcej powiedzieć?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
Czyli nikt nie korzystał z firmy i nie czyścił nagaru bo nikt nie ma z nim problemów, dzięki
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 sie 2016, 19:08
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wwa
Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
Ja skorzystałem, i polecam. W moim przypadku spadło spalanie i mam wrażenie, że silnik chodzi równiej i lepiej przyspiesza. Dostaje się zdjęcia przed i po. Mój cooper s ma około 94k i kanały dolotowe były porządnie zasyfione, ale bez tragedii. Jeśli ktoś jest zdecydowany na czyszczenie to chyba nie ma lepszej alternatywy ponieważ nikt inny z tego, co mi wiadomo nie czyści tego łupinami orzechów tylko chemicznie, co nie jest tak skuteczne.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
Super, ale pan od czyszczeniazaworów nie musi tworzyć ników by się reklamować.Broski pisze:Ja skorzystałem, i polecam. W moim przypadku spadło spalanie i mam wrażenie, że silnik chodzi równiej i lepiej przyspiesza. Dostaje się zdjęcia przed i po. Mój cooper s ma około 94k i kanały dolotowe były porządnie zasyfione, ale bez tragedii. Jeśli ktoś jest zdecydowany na czyszczenie to chyba nie ma lepszej alternatywy ponieważ nikt inny z tego, co mi wiadomo nie czyści tego łupinami orzechów tylko chemicznie, co nie jest tak skuteczne.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 sie 2016, 19:08
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wwa
Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
A jaka tu reklama? Spalanie wg. wskazań komputera mi spadło. Co do pracy silnika to nie bez powodu napisałem, że takie mam WRAŻENIE, bo tego nie można zmierzyć, natomiast przyspieszenia nie mogę zmierzyć odpowiednio dokładnie. Ostatnie zdanie na temat tego że czyszczenie orzechami jest skuteczniejsze od chemicznego to reklama? Temat był wielokrotnie wałkowany na forach northamericanmotoring oraz mini2, i to żadna tajemnica, że chemia nie czyści tak dobrze jak orzechy. Po prostu polecam ze względu na to, że nikt inny, powtarzam, Z TEGO CI MI WIADOMO się tym nie zajmuje, a jest to najlepszy sposób na dokładne wyczyszczenie kanałów dolotowych. Polecam również następnym razem nie doszukiwać się na siłę teorii spiskowych.