Osłony zewnętrznych przegubów.

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

markus gażnikus
Nowy
Nowy
Posty: 33
Rejestracja: 01 kwie 2012, 12:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Zalew Zegrzyński

Osłony zewnętrznych przegubów.

Post autor: markus gażnikus »

Czy ktoś spotkał się z dzielonymi osłonami na przeguby do Miniaka? W Szwecji były do wszystkich przednionapędowców. Wymiana na kanale trwa 15 minut.
Prawdziwe auta nigdy nie umierają
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Osłony zewnętrznych przegubów.

Post autor: flapjck1 »

Pokaz jak to wyglada
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
profesorr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 324
Rejestracja: 22 paź 2010, 22:12
Posiadane auto:
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA KBR

Re: Osłony zewnętrznych przegubów.

Post autor: profesorr »

Przeciete wzdłuż i skręcane na srubki,stare skody tak miały
660675798 /004915210893190
KBR
KRAINA BARDZO RADOSNA
Arafat
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 127
Rejestracja: 22 kwie 2014, 15:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Dobczyce

Re: Osłony zewnętrznych przegubów.

Post autor: Arafat »

garbus tak ma
Załączniki
f-oslona-przegubu-1-3-volkswagen-garbus-49-03.jpg
(7.57 KiB) Pobrany 450 razy
Arafat
Awatar użytkownika
artur_rat
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 253
Rejestracja: 23 lis 2014, 19:02
Posiadane auto: MINI 1300
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: Osłony zewnętrznych przegubów.

Post autor: artur_rat »

Bardzo fajny patent i chyba by się sprawdził pod warunkiem że jest model pasujący do MINI. Osobiście nie słyszałem o takim patencie.
markus gażnikus
Nowy
Nowy
Posty: 33
Rejestracja: 01 kwie 2012, 12:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Zalew Zegrzyński

Re: Osłony zewnętrznych przegubów.

Post autor: markus gażnikus »

Nie mam zdjęcia, osłony były dzielone miały kołeczki z gumy, by wzmocnić połączenie po jednej stronie i otworki po drugiej oraz krawędzie wchodzące jedna w drugą, do tego klej i trzy trytytki do ściśnięcia na czas klejenia (ok. 1 godz). Na przeciw połączenia był nadlew z gumy w celu zachowania wyważenia.
Prawdziwe auta nigdy nie umierają
ODPOWIEDZ