silnik po dlugim postoju
Moderator: flapjck1
silnik po dlugim postoju
Witam panowie zakupile Mini bo 3 latach postoju.
Nie było jeszcze próby odpalania.
Silnik był zalewamy nafta i po zmierzeniu kompresji wyszło między 4 a 5 kompresji na cylindrach.
Po próbie olejowe wychodziło koło 12.
I tu pytanie czy liczyć na szczęście że pierścienie puszcza czy brać się za remont?
Nie było jeszcze próby odpalania.
Silnik był zalewamy nafta i po zmierzeniu kompresji wyszło między 4 a 5 kompresji na cylindrach.
Po próbie olejowe wychodziło koło 12.
I tu pytanie czy liczyć na szczęście że pierścienie puszcza czy brać się za remont?
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: silnik po dlugim postoju
Spróbowałbym najpierw odpalić i dać mu pochodzić. Po takim czasie pierścienie mogą siedzieć w rowkach.
Nowy olej (na początek może być byle smarowidło do przepłukania) i cała procedura rozruchu w takich przypadkach, parę minut pracy i może mu się poprawi.
Jeden z silników który stał nie wiadomo ile po odpaleniu pochodził naście minut,podymił i się uspokoił, a potem przeleciał z Wro do Gdańska ze średnią 5,4l/100km. To był 2009r. Obecnie dalej jeździ.
A jak nie pomoże to trzeba będzie otworzyć.
Nowy olej (na początek może być byle smarowidło do przepłukania) i cała procedura rozruchu w takich przypadkach, parę minut pracy i może mu się poprawi.
Jeden z silników który stał nie wiadomo ile po odpaleniu pochodził naście minut,podymił i się uspokoił, a potem przeleciał z Wro do Gdańska ze średnią 5,4l/100km. To był 2009r. Obecnie dalej jeździ.
A jak nie pomoże to trzeba będzie otworzyć.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
-
- Nowy
- Posty: 33
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 12:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Zalew Zegrzyński
Re: silnik po dlugim postoju
No i silniczek odpalił kompresja wyszła na wszystkich po 9,5 (jaką powinna być kompresja). Trochę kopci ale jeszcze dam mu szansę
Czy między kolektorem wydechowym a rura ma być jakaś uszczelka?
Czy między kolektorem wydechowym a rura ma być jakaś uszczelka?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: silnik po dlugim postoju
zalezy jaki silnik
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: silnik po dlugim postoju
Jeżeli chodzi ci o pojemności to 998
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: silnik po dlugim postoju
no to nie ma
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: silnik po dlugim postoju
A jaka powinna być kompresja wie ktoś?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: silnik po dlugim postoju
Przede wszystkim rowna
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: silnik po dlugim postoju
No to wyszło mi po 9,5 tylko czy nie trochę mało
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: silnik po dlugim postoju
Daj mu sie rozruszac. Bedzie dobrze, jezdzij obserwuj
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: silnik po dlugim postoju
Do jeżdżenia jeszcze trochę czasu. Jeszcze trochę roboty zostało