Lekko 'krztusi się' silnik przy wyzszych obrotach
-
- Nowy
- Posty: 52
- Rejestracja: 17 kwie 2014, 23:22
- Posiadane auto: R56 JCW /F56 Cooper D
- Lokalizacja: Krk
Lekko 'krztusi się' silnik przy wyzszych obrotach
Czy powyzszy objaw krztuszenia sie jak to ujalem silnika przy wyzszych obratach moze byc spowodowany pompa wysokiego ciśnienia, turbo, swiecami, cewkami? Przebieg 100k km. W komputerze zapisany blad 'wypadanie zaplonu w 1 cylindrze' oraz blad sondy lambda monitorujacej. W poprzednim aucie z silnikiem thp wypadanie zaplonow bylo w skutek zuzycia pompy paliwa. Gdzie w Krakowie jest jakis niezalezny serwis znajacy sie na Mini oprocz Aso i bmwcentrum?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Lekko 'krztusi się' silnik przy wyzszych obrotach
tumich pisze:Czy powyzszy objaw krztuszenia sie jak to ujalem silnika przy wyzszych obratach moze byc spowodowany pompa wysokiego ciśnienia, turbo, swiecami, cewkami? Przebieg 100k km. W komputerze zapisany blad 'wypadanie zaplonu w 1 cylindrze' oraz blad sondy lambda monitorujacej. W poprzednim aucie z silnikiem thp wypadanie zaplonow bylo w skutek zuzycia pompy paliwa. Gdzie w Krakowie jest jakis niezalezny serwis znajacy sie na Mini oprocz Aso i bmwcentrum?
Nie jestem znawcą, ale sugeruję że jak masz od nowości cewki to właśnie czas na wymianę, przy okazji też można zrobić świece, do tego sprawdź i przeczyść MAF-a.
- marynasz
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 mar 2014, 23:50
- Posiadane auto: Countryman Cooper S ALL 4
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Lekko 'krztusi się' silnik przy wyzszych obrotach
U mnie silnik szarpnął dwa razy w trasie ale nie wyskoczyły źadne komu komunikaty. potem zauważyłem że nie wkręca się na obroty powyżej 4500. Po sprawdzeniu na kompie wyszły błędy na dwóch wtryskach i aktywacja czujnika spalania stukowego. po skasowaniu błędów wszystko wróciło do normy. Auto ma przejechane 50k km i doszliśmy do wniosku że musiałem zalać jakieś gówniane paliwo.
Bo na MAF troche za wczesnie a nagar na zaworach skutkował by falowaniem obrotów.
Bo na MAF troche za wczesnie a nagar na zaworach skutkował by falowaniem obrotów.
-
- Wiarus
- Posty: 587
- Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
- Posiadane auto: Cooper S r56
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Lekko 'krztusi się' silnik przy wyzszych obrotach
Jeśli możecie, podrzućcie, co to jest MAF
Re: Lekko 'krztusi się' silnik przy wyzszych obrotach
ale nie kazde mini ma maf-a,pozatym maf jest tam dla ekologi
-
- Nowy
- Posty: 52
- Rejestracja: 17 kwie 2014, 23:22
- Posiadane auto: R56 JCW /F56 Cooper D
- Lokalizacja: Krk
Re: Lekko 'krztusi się' silnik przy wyzszych obrotach
Własnie co to MAF?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Lekko 'krztusi się' silnik przy wyzszych obrotach
u Mnie tai objaw był w momencie kiedy miałem przeskoczony rozrząd. Wymiana pomogła. Najlepiej abyś odstawił gdzieś do dobrego mechanika aby stwierdził co i jak
- marynasz
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 mar 2014, 23:50
- Posiadane auto: Countryman Cooper S ALL 4
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Lekko 'krztusi się' silnik przy wyzszych obrotach
Po sprawdzeniu w servisie wyszły kolosalne ilości nagaru we wszystkich cylindrach. Wymienione świece i olej.Oczywiście skasowane wszystkie błędy. Do paliwa dostałem jakiś dodatek oczywiście bez nazwy tylko numer specyfikacji BMW. Zrobiłem od tego czasu jakieś 3-4 tysiące km i wszystko w normie. Silnik się kręci tak jak powinien. Na przyszłość na pewno będę używał dodatku STP "formuła do benzyny". Co jakieś 2000 km.
Mechanicy stwierdzili że niestety (zużycie paliwa) ale od czasu do czasu dobrze jest przegonić auto żeby wypalić nagar.
Mechanicy stwierdzili że niestety (zużycie paliwa) ale od czasu do czasu dobrze jest przegonić auto żeby wypalić nagar.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 16 maja 2015, 18:47
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Lekko 'krztusi się' silnik przy wyzszych obrotach
Niestety muszę Cię zmartwić. Problem niedługo powróci. Dolewanie dodatków do paliwa w silniku z bezpośrednim wtryskiem paliwa na niewiele się zda. Nagar nadal będzie się odkładać.marynasz pisze:Po sprawdzeniu w servisie wyszły kolosalne ilości nagaru we wszystkich cylindrach. Wymienione świece i olej.Oczywiście skasowane wszystkie błędy. Do paliwa dostałem jakiś dodatek oczywiście bez nazwy tylko numer specyfikacji BMW. Zrobiłem od tego czasu jakieś 3-4 tysiące km i wszystko w normie. Silnik się kręci tak jak powinien. Na przyszłość na pewno będę używał dodatku STP "formuła do benzyny". Co jakieś 2000 km.
Mechanicy stwierdzili że niestety (zużycie paliwa) ale od czasu do czasu dobrze jest przegonić auto żeby wypalić nagar.