Cześć
Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem Coopera S z 2012. Przy okazji napiszę że od 2 lat jeżdżę Cooperem z 2010 którego teraz sprzedaję W nowym samochodziku pierwsze co rzuciło mi się w oczy to kolor świateł Mam bixenony czyli białe światła a pozycyjne są "standardowe" czyli żółte. W ASO zaproponowali mi wymianę świateł na LEDy do jazdy dziennej (nr części 63 12 2 338 554) - koszt 1500 zł. Zastanawiam się czy nie można by wymienić samych żarówek? Czy ktoś już to robił? Podejrzewam że po wymianie żarówek na "chińskie LEDy" komputer zgłosi mi błąd a tego chciałbym uniknąć.
Musisz szukać ledów z CANBUS to nie powoduje błędów.
Ja wypróbowałem już 2 modele ale żywotność to ok.rok,potem zaczynają mrugać lub połowa przestaje świecić.
Dziękuję za tak szybką i liczną odpowiedz. kierując się podpowiedziami kupiłem dzisiaj Philipsy "White Vision" (nie ultra) - 4300K. Zamontowałem i...szału nie ma. Nadal widać różnicę. Powiedzmy że przed wymianą miałem pomarańczowe światło a po wymianie jasno żółte ale do xenonów jeszcze dużo brakuje. Podejrzewam że te "ultra" niewiele zmienią. Coś czuję że muszę poszukać zimnych LEDów. Polecicie coś dobrego i sprawdzonego?
Co to jest ten CANBUS o którym pisał mataj2?
Na allegro znalazłem takie trochę droższe niż 2 zł http://allegro.pl/najmocniejsza-postojo ... 85242.html
Czy ktoś je testował ?
Stwierdzam tylko fakt że te moje również są niebieskie. Więc ich "niebieskość" nie ma tu znaczenia. Tyle wiem.
Znalazłem porównanie na YouTube ale nie znam niemieckiego więc nie wiem co facet mówi. Moim zdaniem na filmie nie ma różnicy https://www.youtube.com/watch?v=baCY7jbOOz0
"BlueVision ultra" sa juz niedostepne (nieprodukowane). Podobno zastapily je wlasnie te ktore kupilem "WhiteVision". Dodam tylko ze obie zarowki są niebieskie.
Poszperałem również po innych forach i doszedłem do wniosku że to czego szukam ma w ofercie Philips i Osram. Cena (60-70 zł) sugeruje odpowiednią jakość i mam nadzieję że nie zaczną mrugać albo przepalać się po 2 miesiącach. Jest tylko jedno "ale". Obaj producenci ostrzegają że niektóre samochody mogą potrzebować dodatkowego modułu CANBUS... No i lipa bo ciąć kabli nie będę. Czy ktoś ma u siebie te żarówki i może potwierdzić że bez modułów CANBUS wszystko działa i komputer nie zgłasza przepalonej żarówki?