Wymiana pompy miała zlikwidować wyskakujący "Check engine" na pomarańczowo co po podłączeniu kompa dawało komunikat "błąd wysokiego ciśnienia" i to zostało wyeliminowane bo na razie spokój. Zostało jeszcze zdiagnozowanie i usunięcie szarpania/przerywania podczas przyspieszania w zakresie 2-4 tyś obrotów gdy wciskam pedał gazu do podłogi..ale z tym może być trudniej bo na razie nie wiadomo co to powoduje bo auto na kompie nic nie wyświetla a wszelkie parametry są prawidłowe.
treash pisze:No wszystko jasne jestem po wymianie pompy na zamówioną z PSA i WSZYTKO GRA..po wymianie jeżdzone z podłączonym kompem i po z czytaniu wszystkich parametrów jest idealni. Reasumując pompa wysokiego ciśnienia paliwa do Mini 1.6 128kW (silnik N14) to nic innego jak pompa z PSA o numerze 1920LL, również fizycznie niczym się nie różni miałem dwie na stole obok siebie i różnic nie zauważyłem. Cena w BMW 3800pln a w PSA 1850pln gwarancji tyle samo, wybór należy do Was:)
PS. jednak u mnie to chyba jeszcze nie tylko to szwankuje;(
Gdzie kupiłeś pompę za 1850? Cena sugerowana to ponoć 2200 i po zniżkach oferują mi za 2000, chętnie kupię za 1850 albo jak ktoś wie gdzie to nawet za 1500.
Chyba na http://www.wajbex.pl
Cena ok. 1600 zł. Jak kupisz 5 innych rzeczy (mogą być nawet uszczelki po 1zł) to możesz zostać zniżkę 5%. Wtedy wychodzi ok. 1500 zł.
orangina pisze:Chyba na http://www.wajbex.pl
Cena ok. 1600 zł. Jak kupisz 5 innych rzeczy (mogą być nawet uszczelki po 1zł) to możesz zostać zniżkę 5%. Wtedy wychodzi ok. 1500 zł.
Nie wiem ile kosztuje ta pompa do Ciebie o symbolu 1920RT ale do mnie zamówiona była w PSA za 1850pln..może tak być że ta do Ciebie będzie trochę droższa i tak to nie cena ASO BMW 3800pln więc warto brać za te 2000 pln.