Identyfikacja silnika
Moderator: flapjck1
Identyfikacja silnika
Witam! Mam prośbę...pomoże mi ktoś rozszyfrować silnik po jego numerze??99H718R-H23188
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Identyfikacja silnika
Co dokladnie cchcesz wiedziec?
Na pewno litrowka, przydaloby sie zdjecie tabliczki znamionowej
Na pewno litrowka, przydaloby sie zdjecie tabliczki znamionowej
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Identyfikacja silnika
Nie mam tabliczki,bo motor kupiłem bez auta,ale na pewno głowica jest 12g295 ,tłoki wypukłe "D", jakiś ''ostry'' wałek i główne przełożenie 2.95...Z tyłu na bloku nabite 12A497...chciałbym wiedzieć czy jest to coś warte,czy można z tego zrobić coś "fajnego"...
Re: Identyfikacja silnika
zdjęcia
- Załączniki
-
- IMG_20161117_202120.jpg
- (921.9 KiB) Pobrany 542 razy
-
- IMG_20161117_202357.jpg
- (812.38 KiB) Pobrany 542 razy
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Identyfikacja silnika
Głowica Cooperowska, więc warta i z każdym dniem coraz więcej.
Dziwnie niskie przełożenie.
Dziwnie niskie przełożenie.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Identyfikacja silnika
Ze wzgledu na nietypowy kod silnika obstawiam ze jest to jakis motor z innocenti
Szukaj logosow inno na odlewach
Glowica 12g295 jest juz teraz bardzo droga, znakomita baza do budowy jakiejs silnej litrowki, wypukle tloki sa charakterystyczne dla cooperowkich litrowek od innocenti
Tak dlugie przelozenia byly zestawiane z litrowkami, ale nie jest to jakies zbyt wyscigowe przelozenie, dluzsze bylo tylko w ostatnich MPi 2,76
Szukaj logosow inno na odlewach
Glowica 12g295 jest juz teraz bardzo droga, znakomita baza do budowy jakiejs silnej litrowki, wypukle tloki sa charakterystyczne dla cooperowkich litrowek od innocenti
Tak dlugie przelozenia byly zestawiane z litrowkami, ale nie jest to jakies zbyt wyscigowe przelozenie, dluzsze bylo tylko w ostatnich MPi 2,76
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Identyfikacja silnika
Linka mi nie dziala, aczkolwiek probuje otworzyc ja na tablecie...
Tylko ja tak mam?
Tylko ja tak mam?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Identyfikacja silnika
Pokaz jeszcze walek
Edit: innocenti 1001 pomiedzy najprawdopodobniej 71 a 73ym rokiem
Edit: innocenti 1001 pomiedzy najprawdopodobniej 71 a 73ym rokiem
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Identyfikacja silnika
Dziś jeszcze postaram się wrzucić zdjęcia wałka. Dzięki
Re: Identyfikacja silnika
http://mini.org.pl/download/file.php?mode=view&id=21083
http://mini.org.pl/download/file.php?mode=view&id=21084
Zdjęcia wałka. Nie ma żadnych oznaczeń na wałku. Aha, a przełożenie główne w skrzyni to nie 2.95 tak jak pisałem tylko 3.82...
http://mini.org.pl/download/file.php?mode=view&id=21084
Zdjęcia wałka. Nie ma żadnych oznaczeń na wałku. Aha, a przełożenie główne w skrzyni to nie 2.95 tak jak pisałem tylko 3.82...
- Załączniki
-
- IMG_20161130_192855.jpg
- (304.95 KiB) Pobrany 484 razy
-
- IMG_20161130_192911.jpg
- (602.9 KiB) Pobrany 484 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Identyfikacja silnika
Jaki jest naped pompy oleju? Ile pierscionkow nadlewu jest miedzy 1 a 2 krzywka? 2 czy 3? Zmierz szerokosc krzywek jeszcze
Daj foto walka tak zeby go po szerokosci bylo widac calego i od strony napedu pompy oleju i od strony rozrzadu
Daj foto walka tak zeby go po szerokosci bylo widac calego i od strony napedu pompy oleju i od strony rozrzadu
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Identyfikacja silnika
http://mini.org.pl/download/file. class="postlink" href="phttp://mini.org.pl/download/file.php?mode=view&id=21093hhttp://mini.org.pl/download/file.php?mode=view&id=21091p?mode=view&id=21090
- Załączniki
-
- IMG_20161201_195110.jpg
- (642.73 KiB) Pobrany 433 razy
-
- IMG_20161201_195145.jpg
- (755.14 KiB) Pobrany 433 razy
-
- IMG_20161201_195302.jpg
- (500.74 KiB) Pobrany 433 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Identyfikacja silnika
Nie wysokosc krzywki tylko jej szerokosc potrzebna
Ale i tak wszystko wiem
Walek AEA630 jego blizniaki z napedem spider to 12G726 i 12G126
W inno ten silnik byl zasilany podwojnymi gaznikami HS2 i osiagal wg katalogow nawet 68 KM ( ale to nieprawdzone info )
Skrzynia najprawdopodobniej byla grzebana bo wg info ktore posiadam przelozenie FD powinn byc albo 3,44 albo 3,76
Przeguby wewnetrzne polosi hardyspicer
Tu masz zestawienie parametrow walka
http://members.home.nl/mmarx/mini/camshaft.htm
Ale i tak wszystko wiem
Walek AEA630 jego blizniaki z napedem spider to 12G726 i 12G126
W inno ten silnik byl zasilany podwojnymi gaznikami HS2 i osiagal wg katalogow nawet 68 KM ( ale to nieprawdzone info )
Skrzynia najprawdopodobniej byla grzebana bo wg info ktore posiadam przelozenie FD powinn byc albo 3,44 albo 3,76
Przeguby wewnetrzne polosi hardyspicer
Tu masz zestawienie parametrow walka
http://members.home.nl/mmarx/mini/camshaft.htm
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow