Po to własnie masz tryb sport i manetki żeby trochę poszaleć . Automat to wszechstronne urzadzenie stworzone przede wszystkim dla wygody kierowców , a tryb sport i łopatki to dla tych ambitniejszych co to chcą trochę poszaleć.
Seryjny miniak to nie jest stricte wyścigówka czy torówka
, program automatu to nie program skrzyń z F1 więc nie wymagaj zeby na pełnym automacie auto zachowywalo się jak wlasnie bolid z F1.
Swoją drogą to mnie trochę rozwaliłeś stwierdzeniem : "
Oczywiście mogę użyć trybu sport i zrobić to manetkami ale chyba nie o to chodzi w automacie żeby coś robić manualnie? " Proponuję jednak pobawić się manetkami w trybie S , a zobaczysz ile to daje frajdy
. Jak bedziesz kręcił wysoko to skrzynia też się w pewnym sensie adoptuje do stylu jazdy kierowcy i biegi też zmienia wysoko .
Zawsze też możesz poćwiczyć z kickdown-em - spróbuj dohamować lewą nogą , a prawą w tym czasie "kopnąć" pedał gazu aż do kika , który natychmiast powinien zmienić przelożenia
Jednak bez przycisku S i tak nie będziesz mial dobrej reakcji , a poza tym po co sobie komplikować obsługę skoro jest super udogodnienie w postaci łopatek