Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Co sądzicie o nowym Mini John Cooper Works (f56):
Technologicznie kładzie na łopatki każdego Miniaka szczególnie w sportowym automacie który juz w S-ce robi dobra robotę.
Pod maskę nowego Mini John Cooper Works trafi 2-litrowy, 4-cylindrowy motor z turbodoładowaniem, rozwijający 231 KM między 5200 a 6000 rpm. Maksymalny moment obrotowy wynosi w tej jednostce 320 Nm i jest dostępny od 1250 do 4800 rpm.
Powyższe parametry pozwalają rozpędzić mocarne Mini do 100 km/h w 6,3 s w wersji z przekładnią ręczną. Wariant Mini JCW wyposażony w automatyczną przekładnię Steptronic zrobi to o 0,2 s szybciej. Bez względu na skrzynię biegów prędkość maksymalna ma wynosić 246 km/h.
Nowy Minika dostępny będzie w przyszyn roku juz w Lutym można będzie składać zamówienia które bedą realizowane na początku kwietnia
Cena podstawowego modelu ok. 120 tys.
A co do wyglądu:
Front
Rear
Side
Interior
Moim zdaniem jedynie tylni bumper jest średni ale jest na to prosta alternatywa w postacji dodatkowego dyfuzora dostępnego w oryginalnych akcesoriach:
Technologicznie kładzie na łopatki każdego Miniaka szczególnie w sportowym automacie który juz w S-ce robi dobra robotę.
Pod maskę nowego Mini John Cooper Works trafi 2-litrowy, 4-cylindrowy motor z turbodoładowaniem, rozwijający 231 KM między 5200 a 6000 rpm. Maksymalny moment obrotowy wynosi w tej jednostce 320 Nm i jest dostępny od 1250 do 4800 rpm.
Powyższe parametry pozwalają rozpędzić mocarne Mini do 100 km/h w 6,3 s w wersji z przekładnią ręczną. Wariant Mini JCW wyposażony w automatyczną przekładnię Steptronic zrobi to o 0,2 s szybciej. Bez względu na skrzynię biegów prędkość maksymalna ma wynosić 246 km/h.
Nowy Minika dostępny będzie w przyszyn roku juz w Lutym można będzie składać zamówienia które bedą realizowane na początku kwietnia
Cena podstawowego modelu ok. 120 tys.
A co do wyglądu:
Front
Rear
Side
Interior
Moim zdaniem jedynie tylni bumper jest średni ale jest na to prosta alternatywa w postacji dodatkowego dyfuzora dostępnego w oryginalnych akcesoriach:
- Załączniki
-
- image.jpg
- Rear diffuser
- (33.08 KiB) Pobrany 124 razy
- mookie
- Klubowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 15 maja 2012, 16:55
- Posiadane auto: Cooper R56, Countryman R60
MINI COUNTRYMAN 2.0 All4 EUROPA EDITION - Lokalizacja: Lodz
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
jest fantastyczny. Goraco polecam!
MINI COOPER R56 LCI "Checkered"
MINI COOPER R60 COUNTRYMAN All 4 SDX "EUROPA EDITION"
MINI COOPER R60 COUNTRYMAN All 4 SDX "EUROPA EDITION"
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Wyglada super, pewnie tak wysterowany silnik trafi do Countrymana / Pacemana JCW - ciekawe jak bardzo będzie można podkręcić ta jednostkę.
-
- Wiarus
- Posty: 587
- Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
- Posiadane auto: Cooper S r56
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Swoją drogą to liczyłem że na dzień dobry będzie miał 300+KM
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Myśle ze ten silnik ma starczyć na kilka lat tak jak 1.6 był 174 potem 184 a teraz 190.Drail pisze:Swoją drogą to liczyłem że na dzień dobry będzie miał 300+KM
Podobnie będzie z tym. Gdyby zrobili 300 na start to nie bardzo by było z czego kręcić w wersji liftingowej
-
- Wiarus
- Posty: 587
- Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
- Posiadane auto: Cooper S r56
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Honda Type R z 2.0 310km i bez problemu 450km Także nie mówmy że nie byłoby z czego kręcićInferno pisze:Myśle ze ten silnik ma starczyć na kilka lat tak jak 1.6 był 174 potem 184 a teraz 190.Drail pisze:Swoją drogą to liczyłem że na dzień dobry będzie miał 300+KM
Podobnie będzie z tym. Gdyby zrobili 300 na start to nie bardzo by było z czego kręcić w wersji liftingowej
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
W F1 z 1,6 mamy 750 KM, pytanie ile wyścigów ma wytrzymać silnik w samochodzie osobowym
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Pamiętajcie o wersji GP, która ma być na koniec produkcji F56. Ona musi pokazać pazur.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
-
- Wiarus
- Posty: 587
- Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
- Posiadane auto: Cooper S r56
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Stawiam że i tak Honda przelata więcej niż silnik BMWInferno pisze:W F1 z 1,6 mamy 750 KM, pytanie ile wyścigów ma wytrzymać silnik w samochodzie osobowym
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Honda robi jedne z najlepszych silników wiec pewnie masz racj. Od dawna mówi się o hondzie w motocyklach ze jak wypadnie ci korek spustowy oleju w trakcie jazdy w hondzie jak zauważysz to należy wkręcić śrubkę dolać olej i kontynuować jazdęDrail pisze:Stawiam że i tak Honda przelata więcej niż silnik BMWInferno pisze:W F1 z 1,6 mamy 750 KM, pytanie ile wyścigów ma wytrzymać silnik w samochodzie osobowym
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 10 sie 2015, 10:48
- Posiadane auto: Mini Cooper S 06 210KM
- Lokalizacja: Oława
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Zastanawiam się nad taką wersją mini a subaru foresterem xt. Obecnie mamy wersje 210 konną z2006 roku
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Dwa zupelnie inne swiaty
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Według mnie to Forester to bardziej taki sprzęt nad rzekę , duktu leśne itd.. a JCW to taki sprzęcik na codzień i na trackday.
Hamulce już mocne,dość sztywne zawieszenie niewielka masa (stosunek masa/moc) bardziej gokart niż leśny wszędołaz.
Zgadzam się ze obie fury kompletnie z innej bajki. Obie mi się bardzo podobają.
Forestera zawsze uważałem za taki samochód -szwajcarski scyzoryk. Taki do wszystkiego i napęd na cztery tez zacny ale nie bardzo na tor.
Hamulce już mocne,dość sztywne zawieszenie niewielka masa (stosunek masa/moc) bardziej gokart niż leśny wszędołaz.
Zgadzam się ze obie fury kompletnie z innej bajki. Obie mi się bardzo podobają.
Forestera zawsze uważałem za taki samochód -szwajcarski scyzoryk. Taki do wszystkiego i napęd na cztery tez zacny ale nie bardzo na tor.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Forek ciekawie ewoluowal, zaczynal jako kombi wlasciwie, skonczyl jako suv,
Pierwsza i druga generacja byly dosc mocno wywrotne - nie wiem czy kwestia konstrukcji czy nonszalancji uzytkownikow, ale po fakcie jak mi kumpel powiedzial ze strzelil dacha, rzeczywiscie kilka razy widzialem forka kolkami do gory
Pierwsza i druga generacja byly dosc mocno wywrotne - nie wiem czy kwestia konstrukcji czy nonszalancji uzytkownikow, ale po fakcie jak mi kumpel powiedzial ze strzelil dacha, rzeczywiscie kilka razy widzialem forka kolkami do gory
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nowy Mini John Cooper Works (f56)
Zrobili z niego SUV, środek masy powędrował w górę. Pewnie to problemu podatności na wywrotki nie poprawi
Zwyczajnie to nie auto na szaleństwo w zakrętach i tyle. Zdecydowanie lepszy rzeczony JCW!
Zwyczajnie to nie auto na szaleństwo w zakrętach i tyle. Zdecydowanie lepszy rzeczony JCW!